[Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
-
- Posty: 10
- Rejestracja: niedziela 30 maja 2021, 16:17
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Tarnów
- Województwo: Małopolskie
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
I jak Panowie?
Jakieś wieści?
Odpisali mi z centrali Opla żebym się nie gorączkował bo przecież Dealer dał mi zastępcze auto (Astra 1.2). Odpisałem że jak bym chciał jeździć Astrą 1.2 to pewnie bym takową zakupił. Zażądałem samochodu tej samej klasy z automatem. Narazie mają mnie tam gdzie słoneczko nie dociera, bo nikt się nie ustosunkował.
Zamierzam uruchomić kancelarie prawną.
Jakieś wieści?
Odpisali mi z centrali Opla żebym się nie gorączkował bo przecież Dealer dał mi zastępcze auto (Astra 1.2). Odpisałem że jak bym chciał jeździć Astrą 1.2 to pewnie bym takową zakupił. Zażądałem samochodu tej samej klasy z automatem. Narazie mają mnie tam gdzie słoneczko nie dociera, bo nikt się nie ustosunkował.
Zamierzam uruchomić kancelarie prawną.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: czwartek 03 cze 2021, 19:20
- Posiadane auto: Opel Insignia 4x4
- Silnik: 2.0 tdci 174KM/380Nm
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolskie
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
Rozmawiałem spokojenie w piątek w serwisie w Poznaniu.
Zostało w przypadku moim, złożone zapytanie o części. Niestety nikt nie wie, czy zmiana konstrukcyjna została dokonana, złożone przez Opla zamówienie jej wyprodukowania ( informują o nowej tzw. całej pedalierze ). Konstatując według naszej wspólnej oceny, prowadziłem przez wiele lat autoryzowany serwis aut ciężarowych, wiem jakie sa procedury ( mojej i serwisu ), potrwa to jeszcze kilka tygodni. Nie sądzę aby temat został załatwiony do końca czerwca.
W systemie serwisowym Opla nie ma nawet precyzyjnej informacji na obecnym etapie nawet, co zamówić. Mam zastępczą nową Insignię z 2019 roku, wiem, dealer nie ma wpływu na problem, który nie wykreował, tylko fabryka i robi co może. Pewnie w lipcu auta otrzymamy. Pozostaje czekać...
Co do aut testowych widzianych na ulicach, to Insygnie po FL są już z roczników 2020, a te roczniki nie podlegają tej akcji. Jest taka sytuacja u Dealera w Poznaniu, mają rocznik 2020 po FL i auto nia ma blokady poruszania się
Zostało w przypadku moim, złożone zapytanie o części. Niestety nikt nie wie, czy zmiana konstrukcyjna została dokonana, złożone przez Opla zamówienie jej wyprodukowania ( informują o nowej tzw. całej pedalierze ). Konstatując według naszej wspólnej oceny, prowadziłem przez wiele lat autoryzowany serwis aut ciężarowych, wiem jakie sa procedury ( mojej i serwisu ), potrwa to jeszcze kilka tygodni. Nie sądzę aby temat został załatwiony do końca czerwca.
W systemie serwisowym Opla nie ma nawet precyzyjnej informacji na obecnym etapie nawet, co zamówić. Mam zastępczą nową Insignię z 2019 roku, wiem, dealer nie ma wpływu na problem, który nie wykreował, tylko fabryka i robi co może. Pewnie w lipcu auta otrzymamy. Pozostaje czekać...
Co do aut testowych widzianych na ulicach, to Insygnie po FL są już z roczników 2020, a te roczniki nie podlegają tej akcji. Jest taka sytuacja u Dealera w Poznaniu, mają rocznik 2020 po FL i auto nia ma blokady poruszania się
-
- Posty: 151
- Rejestracja: środa 17 cze 2020, 07:33
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
Ja dostałem mazdę 6 w automacie ale dalej to nie jest to co zamawiałem...
Ja już pismo wysłałem o rekompensatę. W tym tygodniu będę miał zamiar wykonać kolejny telefon do ASO i centrali - niech wiedzą, że sprawdzam
Do UOKiK też już napisałem.
Na FB non stop im komentuje ale mnie zlewają
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
Ja już pismo wysłałem o rekompensatę. W tym tygodniu będę miał zamiar wykonać kolejny telefon do ASO i centrali - niech wiedzą, że sprawdzam
Do UOKiK też już napisałem.
Na FB non stop im komentuje ale mnie zlewają
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 10
- Rejestracja: niedziela 30 maja 2021, 16:17
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Tarnów
- Województwo: Małopolskie
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
Jakby mi dali Insginię, lub chociaż Granlanda to może miałbym lepsze morale. Astra 1.2 mnie średnio przekonuje.Szymon68 pisze: ↑niedziela 13 cze 2021, 14:11Rozmawiałem spokojenie w piątek w serwisie w Poznaniu.
Zostało w przypadku moim, złożone zapytanie o części. Niestety nikt nie wie, czy zmiana konstrukcyjna została dokonana, złożone przez Opla zamówienie jej wyprodukowania ( informują o nowej tzw. całej pedalierze ). Konstatując według naszej wspólnej oceny, prowadziłem przez wiele lat autoryzowany serwis aut ciężarowych, wiem jakie sa procedury ( mojej i serwisu ), potrwa to jeszcze kilka tygodni. Nie sądzę aby temat został załatwiony do końca czerwca.
W systemie serwisowym Opla nie ma nawet precyzyjnej informacji na obecnym etapie nawet, co zamówić. Mam zastępczą nową Insignię z 2019 roku, wiem, dealer nie ma wpływu na problem, który nie wykreował, tylko fabryka i robi co może. Pewnie w lipcu auta otrzymamy. Pozostaje czekać...
Co do aut testowych widzianych na ulicach, to Insygnie po FL są już z roczników 2020, a te roczniki nie podlegają tej akcji. Jest taka sytuacja u Dealera w Poznaniu, mają rocznik 2020 po FL i auto nia ma blokady poruszania się
Jak pisałem wcześniej zamierzam uruchomić prawnika i żądać samochodu zastępczego w odpowiedniej klasie + rekompensatę rat leasingowych.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
Masakra. Astra 1.2 w zamian za nówkę Insignie? Podejście Opla to dno…
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 6
- Rejestracja: poniedziałek 31 maja 2021, 18:18
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 diesel
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Województwo?
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
Dzisiaj rozmawiałem z Dealerem i zero nowych wieści - wciąż nie wiedzą co zamówić. Napisałem do UOKIK aby ponaglili Opel Poland.
AK
AK
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
Nie ma zmiłuj. Opracowanie nowego rozwiązania z poprawieniem błędów konstrukcyjnych to nie w kij dmuchał. Musi być na 100% poprawne i do tego trzeba opracować całą procedurę produkcyjną. Łatwiej jest, jak coś się uszkadza, ale w pewnym przedziale czasowym i nie trzeba pojazdów unieruchamiać. Tu coś zdarzyło się nagle, w nowych samochodach i we wszystkich dieslach z tego co zrozumiałem. Wszystko musi być dopracowane. Nie może być kolejnych awarii. Poczekacie jeszcze kilka tygodni.
-
- Posty: 338
- Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wro
- Województwo: DLN
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
Ale, że aż się wysypali przy sprawdzonym modelu, bez faceliftów, ani nic. Że też im się zachciało zmieniać technologię produkcji części "tak o".
-
- Posty: 261
- Rejestracja: sobota 21 paź 2017, 18:37
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: F20DVH AT8
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
Zapewne chodzi o oszczędności.
Właśnie myślę nad wymianą na model po liftingu i chyba jeszcze poobserwuję co się będzie działo.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Właśnie myślę nad wymianą na model po liftingu i chyba jeszcze poobserwuję co się będzie działo.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 11
- Rejestracja: czwartek 26 lis 2020, 17:09
- Posiadane auto: Astra H
- Silnik: 1.7 CDTI
- Rocznik auta: 2005
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
To nie chodzi raczej o wszystkie diesle bo byłem na akcji serwisowej związanej ze złym numerem homologacji na naklejce na słupku B. Mam 2.0 174 KM i w komputerze u dealera widniała akcja wyłącznie związana z naklejka i nic poza tym. Może faktycznie jak już ktoś wspomniał chodzi o samochody wyprodukowane w roku 2021 bo mój jest z października 2020.
-
- Posty: 151
- Rejestracja: środa 17 cze 2020, 07:33
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
Z tego co pamiętam roczniki modelowe dzielą się jeszcze - moja jest 2021B.
Wyprodukowana w marcu 2021.
Wydana 22.04, zatrzymana 20.05
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
Wyprodukowana w marcu 2021.
Wydana 22.04, zatrzymana 20.05
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 11
- Rejestracja: czwartek 26 lis 2020, 17:09
- Posiadane auto: Astra H
- Silnik: 1.7 CDTI
- Rocznik auta: 2005
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
Mój też jest juz 2021B bo zamawiałem dosłownie zaraz po zmianie i tak też stoi w papierach. Jakby to było coś związanego z konstrukcja to wydaje mi się że wszystkie były by wstrzymane. No chyba że zmiana dotycząca pedaliery weszła z opóźnieniem w stosunku do początku FL. Kto wie..... Jakiś czas temu na Isie w dieslu po FL była też kampania związana z oprogramowaniem dotyczącym układu emisji spalin - wtedy też nikt nic nie wiedział a raczej nie chciał powiedzieć. Opel Polska kasę umie zgarnąć za auto w mgnieniu oka ale kontakt z kimś odpowiedzialnym i prawdomównym to cud. Sam to z nimi przerabialem w podobnej sytuacji do tej z pedaliera i nie zazdroszczę. Kontakt z nimi to dno.
-
- Posty: 151
- Rejestracja: środa 17 cze 2020, 07:33
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
moje zgłoszenie poszło do jakiejś eskalacji i dzisiaj ma być rozpatrywana.
podobno popołudniu mam dostać jakąś informację
serwis przekazał informacje, że podobno dział techniczny testuje część i myśli, że na dniach dostaną informację co mogą zamawiać
podobno popołudniu mam dostać jakąś informację
serwis przekazał informacje, że podobno dział techniczny testuje część i myśli, że na dniach dostaną informację co mogą zamawiać
-
- Posty: 15
- Rejestracja: czwartek 03 cze 2021, 19:20
- Posiadane auto: Opel Insignia 4x4
- Silnik: 2.0 tdci 174KM/380Nm
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolskie
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
Być może, jest szansa, że do końca miesiąca dostaniemy samochody ? Notabene Leasing dopytuje się dlaczego nie otrzymali protokołu, podpisanego odbioru auta ( moja Insignia jest prawie 6 tygodni od zarejestrowania )
-
- Posty: 6
- Rejestracja: wtorek 02 cze 2020, 11:24
- Posiadane auto: INSIGNIA GS ULTIMATE
- Silnik: 2.0D 170KM MT6
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Lubin
- Województwo: DOLNOŚLĄSKIE
Re: [Wezwanie do serwisu] Insignia B RM 2021, pedał hamulca
Moi drodzy, fakty:
- są już numery części które należy wymienić, wymiana nie jest czasochłonna,
- zestawy naprawcze mają być rozesłane z centrali w Bochum do końca mc,
- Opel Polska poci się i zwija, żeby jak najszybciej dostarczyć części do wybranych serwisów, wszyscy mają świadomość faktu, że niestety jest okres wakacyjny, trwa to tak długo bo obecnie cała motoryzacja ma problemy w łańcuchach dostaw a i przed pandemią nie było trendu na duże stany magazynowe części zamiennych (kto miał poważne naprawy powypadkowe - ten wie o czym pisze),
- w salonach w których stoją wybrane samochody, naprawa powinna być dokonana tego samego dnia co dostawa części,
Generalnie kwestia została rozwiązana projektowo jakiś czas temu - obecne Insignie w dieslu + automat które obecnie dojeżdżają do salonów wydajemy bez problemu.
Zatem za chwilę będzie po sprawie, będę aktualizował,
- są już numery części które należy wymienić, wymiana nie jest czasochłonna,
- zestawy naprawcze mają być rozesłane z centrali w Bochum do końca mc,
- Opel Polska poci się i zwija, żeby jak najszybciej dostarczyć części do wybranych serwisów, wszyscy mają świadomość faktu, że niestety jest okres wakacyjny, trwa to tak długo bo obecnie cała motoryzacja ma problemy w łańcuchach dostaw a i przed pandemią nie było trendu na duże stany magazynowe części zamiennych (kto miał poważne naprawy powypadkowe - ten wie o czym pisze),
- w salonach w których stoją wybrane samochody, naprawa powinna być dokonana tego samego dnia co dostawa części,
Generalnie kwestia została rozwiązana projektowo jakiś czas temu - obecne Insignie w dieslu + automat które obecnie dojeżdżają do salonów wydajemy bez problemu.
Zatem za chwilę będzie po sprawie, będę aktualizował,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 61 gości