B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o silnikach benzynowych w Nowej Insignii
coolik
Posty: 338
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
Posiadane auto: Insignia
Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wro
Województwo: DLN

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: coolik » piątek 23 mar 2018, 11:40

To raczej taka trochę dyskusja akademicka, nie praktyczna. Mam przejechane dopiero 300km, więc nawet trybu sport nie włączyłem, choć kusi :) Jak złapie olej odpowiednią temperature to sobie na trochę pozwalam, ale to wszystko. Latem planuje z kolegami pojechać na tor się trochę "pobawić", więc fajnie by było wiedzieć na ile można sobie pozwolić.

Awatar użytkownika
Nix
Posty: 353
Rejestracja: czwartek 08 lut 2018, 20:47
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: 1.5 T 165 KM AT
Rocznik auta: 2018
Miasto: Polska
Województwo: Śląskie

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: Nix » piątek 23 mar 2018, 19:51

Cloud pisze:
niedziela 11 mar 2018, 09:21
Słyszałem od kumpla z pracy, który siedzi głęboko w PSA, że to dopiero początek „cięć” na Oplu.
Mokka już wyleciała, albo jest na wylocie, ostra redukcja w Gliwicach.
Co to znaczy że Mokka już wyleciała?

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: Cloud » sobota 24 mar 2018, 14:27

Nix pisze:
Cloud pisze:
niedziela 11 mar 2018, 09:21
Słyszałem od kumpla z pracy, który siedzi głęboko w PSA, że to dopiero początek „cięć” na Oplu.
Mokka już wyleciała, albo jest na wylocie, ostra redukcja w Gliwicach.
Co to znaczy że Mokka już wyleciała?
Dostawcy dostali informacje o zakończeniu produkcji. PSA wypłaci kary, a Mokke przestanie produkować.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Nix
Posty: 353
Rejestracja: czwartek 08 lut 2018, 20:47
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: 1.5 T 165 KM AT
Rocznik auta: 2018
Miasto: Polska
Województwo: Śląskie

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: Nix » sobota 24 mar 2018, 16:36

To trochę dziwne bo z tego co czytałem,Mokka to hit Opla.Dlatego pytałem.

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: Cloud » niedziela 25 mar 2018, 11:24

Nix pisze:To trochę dziwne bo z tego co czytałem,Mokka to hit Opla.Dlatego pytałem.
Nie wiem w jakim stopniu to hit, ale wiem, że u kilku moich klientów miesiąc, czy dwa był pod znakiem zapytania (zwijamy się stąd czy nie).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Potasik
Posty: 72
Rejestracja: piątek 29 wrz 2017, 12:04
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 Turbo 260KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: Potasik » środa 11 kwie 2018, 07:27

Ten tego, pojawiła mi się pierwsza poważniejsza usterka, no może na razie objaw, mianowicie przy zmianie opon zauważyłem że poci mi sie tylny most, będę obserwował chyba bo boje się troche oddawać do serwisu jak samochód chodzi dobrze...

kriss74
Posty: 6
Rejestracja: niedziela 29 paź 2017, 20:08
Posiadane auto: Opel Insignia B
Silnik: B2.0NFT, 191kW/260KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: katowice
Województwo: slaskie

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: kriss74 » środa 11 kwie 2018, 08:42

hej sprawdź za jakiś czas, zauważyłem ze jest dużo konserwacji (dosyć napackanej) na tylnym moście oraz nawet na pokrywie miski olejowej teraz było cieplej już na zew wiec może to to.

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: andrew » środa 11 kwie 2018, 09:13

Potasik pisze:
środa 11 kwie 2018, 07:27
Ten tego, pojawiła mi się pierwsza poważniejsza usterka, no może na razie objaw, mianowicie przy zmianie opon zauważyłem że poci mi sie tylny most, będę obserwował chyba bo boje się troche oddawać do serwisu jak samochód chodzi dobrze...
trochę to niepokojące... monitoruj...

wassermann
Posty: 736
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: wassermann » środa 11 kwie 2018, 10:05

Nie tyle most co Twinster... Ja bym od razu jechał, kazał wyczyścić i za jakiś czas podjechał znowu.
Tego i tak się nie naprawia, tylko wymienia cały moduł. Dla serwisu to czarna magia.

M.

Potasik
Posty: 72
Rejestracja: piątek 29 wrz 2017, 12:04
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 Turbo 260KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: Potasik » środa 11 kwie 2018, 13:55

Tak, tak Twinster. Właśnie trochę boję się że zaczną grzebać...

apo
Posty: 27
Rejestracja: czwartek 15 mar 2018, 17:17
Posiadane auto: Opel
Silnik: 2.0
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: apo » sobota 21 kwie 2018, 20:07

Ja mam auto od tygodnia. Wprawdzie zrobiłem dopiero 400km. 100 trasa 300 miasto. I zgodnie z zaleceniami jeżdze przepisowo ale nie jak dziadek. Średnie spalanie mam 9,47 (wyliczone z paragonu po tankowaniu) komputer pokazuje 10 cos tam.. Ale jak będę mocniej cisnąć to nie utrzyma mi się takie napewno :-)

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: Cloud » wtorek 24 kwie 2018, 14:08

Jak wygląda oznaczenie na klapie bagażnika (ST) wersji 260km? To jest taka flaga (nie zdążyłem się przyglądnąć). Ktoś może zdjęcie wrzucić?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

wassermann
Posty: 736
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: wassermann » wtorek 24 kwie 2018, 14:50

TURBO 4x4
Napis TURBO w kolorze czarnym (srebrny jest w słabszych wersjach)
"4x4" to emblemat, w którym dominuje centralne X, a czwórki po bokach są małe - może dlatego skojarzyło Ci się z "flagą".
Dla mnie brzmi pretensjonalnie i obecną Insi zamówiłem bez oznaczenia silnika ;)

https://www.opel-infos.de/modellinfo/in ... bo_4x4.jpg

https://youtu.be/fc2Z4WOnWws?t=147

A w topowym biturbodieslu 210 KM wygląda tak:

https://www.flickr.com/photos/opelblog/ ... ateposted/

M.

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

Postautor: andrew » niedziela 27 sty 2019, 19:28

byłem dzisiaj na torze (umówiony wcześniej) bo chciałem sprawdzić jak sprawuje się silnik, skrzynia i twinster. Niestety miałem b trudne warunki - śnieg i lód na torze także nie można było sprawdzić wszystkich możliwości. Mimo to pojeździłem trochę no i powiem Wam, że najlepiej to auto się rozpędza na tak śliskiej nawierzchni (na prostych), hamulce też nieźle działają, a na łukach i zakrętach to jednak jeśli przeholuje się z szybkością to nie ma mocnych, aczkolwiek systemy działają. Uślizgi przedniej osi nie pozwalały na szybszą jazdę w zakrętach. Przy wyprowadzaniu auta "na prostą" brakowało mi czasami gazu. Mam na myśli to , że nie reagował samochód tak jakbym chciał, myślę że to systemy bezpieczeństwa jakby odcinały możliwość dodania gazu (wg tych systemów za szybko - w czasie poślizgu). Jak będę na przyczepnym torze to będę miał porównanie. Pogoda trochę mi przeszkodziła, bo tor był podobny do płyty poślizgowej - ale ogólnie było ok.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości