Witam
Dla ciekawości zainteresowanych. Padł mi akumulator. Nagle w poniedziałek rano samochód nie chce się otworzyć. Ani bagażnik, ani drzwi, ani pilotem ani przyciskiem w klamce. W końcu aktywuje się syrena alarmu fabrycznego, ale bez świateł. Auto otwieram kluczykiem, w środku ciemno nic nie miga, nic nie świeci, a syrena wyje. Szybko po manual, przynajmniej trzeba tą syrenę wyłączyć. Nic nie ma. Telefon do serwisu, całe szczęście już pracowali, rada wyciągnąć bezpiecznik. Wertuje książkę ale nie ma żadnego bezpiecznika od alarmu. Drugi telefon ..druga osoba poinformowała mnie, że syreny nie da się wyłączyć, trzeba na lawecie do serwisu. Coś mnie tknęło, że może po podładowaniu kablami wyłączę syrenę a potem zajmę się Aku. I udało się nawet odpalić,.syrena ucichła. Potem.okazalo się, że żywotność akumulatora 60%. Kolejny problem jaki tam siedzi. I okazuję się mimo, że w instrukcji stoi AGM,.to w środku siedzi Aku made by Varta EFB 70Ah 760A.
Pozdrawiam
Akumulator w benzynie 1.5 140 KM
-
- Posty: 234
- Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto
- Województwo: podlaskie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości