Brak onStar
-
- Posty: 219
- Rejestracja: niedziela 22 kwie 2018, 10:04
- Posiadane auto: Insignia B GS
- Silnik: 1,5XFT AT
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Brak onStar
haha, dzięki za wskazówkę
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: OnStar - to koniec?
Ważne!PiotrPoznan pisze: ↑poniedziałek 05 sie 2019, 09:38Cześć,
Niedługo kończy mi się roczny darmowy okres korzystania z OnStar, za kolejny rok już mam płacić i nie wiem czy brać czy nie..
Przed chwilą wyczytałem w książce serwisowej, studiując warunki Assistance (przed urlopem wolę być przygotowany ), że - uwaga - przedłużenie abonamentu OnStar o rok, z zachowaniem ciągłości (czyli wykupienie kolejnego roku zanim upłynie rok wcześniejszy), powoduje korzyść dodatkową w postaci przedłużenia usługi Opel Assistance na rok, wraz z abonamentem OnStar. Maksymalnie do 4 lat od zakupu.
Proszę się upewnić, że tak na pewno jest. Ale w książce serwisowej auta z 2018, w opisie Assistance, tak napisali.
Standardowo jest gwarancja 2-letnia z Assistance tylko na 1. rok. Ja akurat wykupiłem przedłużenie Flex Care na 5 lat/100 tys. km, ale dla kogoś kto nie zdecydował się dopłacić do ponadstandardowej gwarancji, wykupienie rocznego dostępu do OnStar jest tanim sposobem na zabezpieczenie sobie Assistance od Opla (warunki trzeba porównać z tym co oferuje ubezpieczyciel, ale są dość obfite). Oczywiście mówię o wykupieniu teraz na rok, bo z końcem 2020 i tak OnStar wygaśnie.
M.
-
- Posty: 219
- Rejestracja: niedziela 22 kwie 2018, 10:04
- Posiadane auto: Insignia B GS
- Silnik: 1,5XFT AT
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Brak onStar
Kurcze, gdybym wiedział, to bym wykupił
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Brak onStar
FlexCare jest najlepszy i to rozwiązuje kwestię dodatkowego Assistance. Sam OnStar pożegnałem bez żalu, gdyby to kosztowało powiedzmy do 100zł, może bym się skusił (z paskudności jak to mówią). A tak łasuchy stracili klienta i tyle. Otwierać auta zdalnie z końca świata nie potrzebuję
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości