Komunikat "wymagane działanie"

Wszystkie Zlokalizowane Problemy, a także Akcje Serwisowe i Naprawcze dotyczące Nowej Insignii
TomekR
Posty: 4
Rejestracja: niedziela 08 lip 2018, 12:55
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 CDTi 170 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: TomekR » wtorek 24 lip 2018, 13:23

No i czekam na nowe sprzęgło, podobno jedzie z Niemiec.
Ponieważ naprawa wypada w czasie mojego urlopu i nie mam czym jechać na opłacone wakacje czy Waszym zdaniem mogę zażądać samochodu zastępczego ?

coolik
Posty: 338
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
Posiadane auto: Insignia
Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wro
Województwo: DLN

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: coolik » wtorek 24 lip 2018, 17:20

Ja bym walczył o auto zastępcze. W najgorszej opcji o wynajem od nich po preferencyjnych stawkach.

Piotr_Ww
Posty: 261
Rejestracja: sobota 21 paź 2017, 18:37
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: F20DVH AT8
Rocznik auta: 2021
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: Piotr_Ww » wtorek 24 lip 2018, 18:32

Niestety, w gwarancji Opla nie ma nic o aucie zastępczym na czas naprawy, jest tylko w przypadku assistance (max do 4 dni). Generalnie było sporo przypadków, o których wiem, wypychania auta poza serwis i wzywania lawety z assistance:). Ale podejrzewam, ze urlop masz dłuższy niż 4 dni. Także to nie jest rozwiązanie.
Co najwyżej przedłuża Ci gwarancję o czas naprawy. W każdym razie spytaj się o to. W kwestii auta zastępczego pozostają "negocjacje" z serwisem (na poziomie salonu/serwisu a nie Opla) lub jak pisze coolik wynajem na super dobrych warunkach. Jeżeli jedziesz za granicę (nawet w granicach UE) to w przypadku wynajmu najpierw ich o tym poinformuj.

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: Cloud » wtorek 24 lip 2018, 20:28

Jest auto zastępcze. Zrób burdę porządną i każ im do centrali dzwonić o zgodę na wydanie zastępczego. Ja za każdym razem dostaje i nie muszę płacić dodatkowo.

Problem tylko taki, że zawsze to Astra

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
qucze
Posty: 111
Rejestracja: sobota 25 lis 2017, 11:19
Posiadane auto: Insignia Tourer OPC
Silnik: 1.6 DTH, 136KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Łódź
Województwo: Województwo?

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: qucze » sobota 28 lip 2018, 19:05

Ja od razu powiedziałem ze bez zastępczego auta sie nie ruszam... Dostałem Croslanda na 4dni i Astre juz do koca naprawy. Ogulnie naprawa około 7dni roboczych...

Adam74
Posty: 2
Rejestracja: wtorek 02 paź 2018, 11:47
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2,0 D 175 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Radom
Województwo: Mazowieckie

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: Adam74 » wtorek 02 paź 2018, 11:53

TomekR pisze:
niedziela 08 lip 2018, 13:02
Witam wszystkich, mam dokładnie ten sam problem i ten sam komunikat. Inny tylko silnik - nowa Insignia 2.0 CDTi 170 KM, auto z 2017 r z przebiegiem ok 30 tys. Ciekawe co usłyszę w serwisie...
Witam, właśnie pojawił mi się ten sam problem, nowa Insignia z salonu, przebieg 31000 i ten sam problem, dzisiaj zgłosiłem do serwisu, wizytę mam ustaloną na czwartek Czy ty byłeś już w serwisie, co Ci powiedzieli, uznali ci reklamację? Daj znać na co się nastawić.

Adrian B
Posty: 2
Rejestracja: czwartek 04 paź 2018, 14:11
Posiadane auto: Insignia B
Silnik: 2,0 D
Rocznik auta: 2017
Miasto: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: Adrian B » czwartek 04 paź 2018, 14:23

Witam. u mnie ten komunikat wyświetlił się na 3 oraz 4 biegu ok 2tys. obrotów przy dodaniu gazu. Dwa dni z rzędu pojawiało się. Od wczoraj auto na serwisie i nagle cud komunikat nie wyświetla się. Panowie z serwisu jeżdżą, testują i nic nie wyskakuje. Jak tam u was? Co mówią na serwisie?

Adam74
Posty: 2
Rejestracja: wtorek 02 paź 2018, 11:47
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2,0 D 175 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Radom
Województwo: Mazowieckie

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: Adam74 » piątek 05 paź 2018, 10:26

Hej Adrian
Ja właśnie wczoraj byłem na serwisie, po dwóch godzinach powiedziano mi że wszystko jest OKi, mechanik jeździł i nic takiego się nie pojawia, więc zaprosiłem mechanika, że chętnie się z nim przewiozę, na co stwierdził że już skończył pracę. Auto odebrałem, dzisiaj jadąc do pracy znowu pojawił mi się ten komunikat, więc znowu zadzwoniłem na serwis i mam zgłosić się jeszcze raz, ponieważ jak stwierdził serwisant, człowiek, który jest szpecem od skrzyń biegów jest na urlopie i będzie dopiero w przyszły czwartek. Jestem umówiony na 11 i tym razem już auta nie odbiorę, aż wymienią mi dwu-mas.
Ostatnio zmieniony piątek 05 paź 2018, 16:20 przez coolik, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytujemy ostatniego posta.

Awatar użytkownika
qucze
Posty: 111
Rejestracja: sobota 25 lis 2017, 11:19
Posiadane auto: Insignia Tourer OPC
Silnik: 1.6 DTH, 136KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Łódź
Województwo: Województwo?

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: qucze » sobota 06 paź 2018, 09:21

U mnie na stałe komunikat pojawił sie jak porządnie na jednym kursie przeciągnąłem auto... tak to bez tego, to 2miesiące jeździłem i może 2razy w tygodniu był komunikat (też byłem w serwisie, Panowie jeździli i nic nie stwierdzili)...

Adrian B
Posty: 2
Rejestracja: czwartek 04 paź 2018, 14:11
Posiadane auto: Insignia B
Silnik: 2,0 D
Rocznik auta: 2017
Miasto: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: Adrian B » sobota 06 paź 2018, 15:53

Dzisiaj byłem na serwisie odebrać auto. Wyjechałem dosłownie i znowu pojawił się komunikat. Wróciłem do serwisu przejechałem się z Panem i komunikat wyskoczył. Mam zaczekać parę dni na informacje jak podejdzie do tego producent. Mam nadzieję że nie bedzie bronił się zła eksploatacja samochodu bo już takie historie slyszalem. Trochę dziwna sprawa ze przy 16 tys. coś dzieje się że sprzęgłem.

Awatar użytkownika
qucze
Posty: 111
Rejestracja: sobota 25 lis 2017, 11:19
Posiadane auto: Insignia Tourer OPC
Silnik: 1.6 DTH, 136KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Łódź
Województwo: Województwo?

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: qucze » piątek 12 paź 2018, 05:33

Tak u mnie też coś piepszyli o z złej eksploatacji przy przebiegu około 4000km kiedy pierwszy raz pojawił się ten komunikat. Takie teksty to obraza klienta ponoć marki Premium... Rozmawiałem też o przedłużeniu gwarancji do 5lat ten najwyższy pakiet bo po takiej awarii człowiek się boji żeby się nie powtórzyła, ale usłyszałem że to są elementy użytkowe nie podlegające gwarancji. Więc nie rozszezylem do 5lat, mam placic za nie wiem co a później mi powiedzą że gwarancja nie obejmuje...

Tomek
Posty: 9
Rejestracja: piątek 13 lip 2018, 10:30
Posiadane auto: Insignia b
Silnik: 2.0 CDTI 170KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: Tomek » poniedziałek 22 paź 2018, 20:42

Hej. Udało się u Was wyeliminować problem? Uwzględniają to na gwarancji? U mnie niestety też to wystąpiło przy 17000 km. Dzisiaj np przy wyprzedzaniu się zdziwiłem.

Ciastek
Posty: 103
Rejestracja: niedziela 30 lip 2017, 16:10
Posiadane auto: GS
Silnik: 1,6 CDTI
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: Ciastek » wtorek 23 paź 2018, 09:20

Mi w ten weekend również pojawił ten komunikat.

Na 5 i 6 biegu.
Trochę masakra, podczas wyprzedzania, jak zaczał sie ksztusić...
W tygodniu jadę na serwis.
A, przebieg 9kkm

Tomek
Posty: 9
Rejestracja: piątek 13 lip 2018, 10:30
Posiadane auto: Insignia b
Silnik: 2.0 CDTI 170KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: Tomek » wtorek 13 lis 2018, 17:26

I jak @Ciastek ? Udało ci się coś wskórać? Ja byłem w MMcars Wrocław, mechanikom udało się potwierdzić występowanie usterki ale już ponad dwa tygodnie czekam na odpowiedź z działu technicznego w Niemczech co mają z tym zrobić. :/ Jak by tego było mało, zaczęły mi się pojawiać komunikaty z ograniczonym działaniem wspomagania kierownicy .....

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Komunikat "wymagane działanie"

Postautor: Cloud » środa 14 lis 2018, 13:31

Ten komunikat o wspomaganiu to chyba norma. U mnie co chwile się pojawia, ale nie zauważyłem żadnej różnicy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości