Jak nie Insignia to co?
-
- Posty: 338
- Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wro
- Województwo: DLN
Re: Jak nie Insignia to co?
No niestety prawda jest taka, ze Insignia bardzo rozpieszcza, przestrzenią, wyposażeniem i do 2018 - silnikiem 2.0/260 KM Ależ trzeba iśc dalej...
A ostatni lekki facelift był chyba rok temu, więc jakby mieli robić to co w A6 to by pewnie zrobili. Obawiam się, że to jednak taka wersja już zostanie na dłużej. Ale jeszcze pogrzebię na jakimś forum Audi
A ostatni lekki facelift był chyba rok temu, więc jakby mieli robić to co w A6 to by pewnie zrobili. Obawiam się, że to jednak taka wersja już zostanie na dłużej. Ale jeszcze pogrzebię na jakimś forum Audi
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: Sprzedaż auta po leasingu
No i jest już. Silnik benzynowy 200 KM + dwa elektryczne, 110 i 113 KM, co niby daje łączną moc maksymalną 360 KM. Cena w konfiguratorze startuje od 302 tys. To chyba auto na pokaz, albo dla zagorzałych fanów marki czy też elektryczności, bo nie wiem dlaczego miałbym to kupić, jak za 50 tys. mniej mam Stingera V6. Ciekawe jak się te 3 silniki ze sobą dogadują w praktyce.
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Jak nie Insignia to co?
Wygląda na to, że idzie super
https://zeperfs.com/en/match8788-6755.htm
https://zeperfs.com/en/match8788-6755.htm
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: Jak nie Insignia to co?
A jak się skończy prąd w baterii? Miasto i krótkie trasy pewnie ok, a co na dłuższych?
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: Sprzedaż auta po leasingu
tak, widziałem to w konfiguratorze Peugeota Przy zwykłym 508 GT za 200 tysięcy ludzie się pukali w czoło, to teraz 3 paki za Peugeota wzbudzi jeszcze większy uśmiechjurass pisze: ↑wtorek 02 lut 2021, 22:07No i jest już. Silnik benzynowy 200 KM + dwa elektryczne, 110 i 113 KM, co niby daje łączną moc maksymalną 360 KM. Cena w konfiguratorze startuje od 302 tys. To chyba auto na pokaz, albo dla zagorzałych fanów marki czy też elektryczności, bo nie wiem dlaczego miałbym to kupić, jak za 50 tys. mniej mam Stingera V6. Ciekawe jak się te 3 silniki ze sobą dogadują w praktyce.
Mam nadzieję, że PSA rozsądnie podejdzie do cen transakcyjnych, bo, mimo wszystko, jakkolwiek to zabrzmi, ta cena 300 tysięcy za auto o takich parametrach to jest cena normalna. Bimmer 540i jest droższe, 545e również, Arteon R jest tańszy, ale ma 40 KM mniej i nie jest hybrydą.
Pozostaje poczekać do czasu, aż hybrydy zostaną uznane za nieekologiczne niczym diesle i producenci będą wyprzedawać je z 30-40% upustami
Co do samego zespołu napędowego - w Grandlandzie X to była petarda, Insignia 260KM nie miała najmniejszego podejścia. 508 jest niższy, ma jeszcze więcej mocy, na pewno szersze koła, więc odczucia z jazdy będą jeszcze lepsze. Aczkolwiek cena +300 tysięcy, plus do tego ubezpieczenie na poziomie 6-10 tysięcy rocznie to są naprawdę chore kwoty.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Jak nie Insignia to co?
^ Petarda na prostej. W mieście i przy częstym ładowaniu super zabawa
Na autostradzie po chwili ciśnięcia 200 zostaniesz ze zwykłym 1.6. Oczywista oczywistość.
A na zakrętach - test Auto-Zeitung na ich standardowym torze testowym:
- Grandland Hybrid4 AWD 300KM - 1:53 ze średnią prędkością 121 km/h
- Insignia B FL 2.0T FWD 200KM - 1:46 ze średnią prędkością 129 km/h
M.
Na autostradzie po chwili ciśnięcia 200 zostaniesz ze zwykłym 1.6. Oczywista oczywistość.
A na zakrętach - test Auto-Zeitung na ich standardowym torze testowym:
- Grandland Hybrid4 AWD 300KM - 1:53 ze średnią prędkością 121 km/h
- Insignia B FL 2.0T FWD 200KM - 1:46 ze średnią prędkością 129 km/h
M.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: Jak nie Insignia to co?
standardowy 508 1,6 225KM ma prędkość maksymalną 250kph, a PSE pewnie ma podkręcony ten 1,6 na +250KM, więc spokojnie można cisnąć dwie i pół paki i nic się nie rozładuje. We wszystkich hybrydach silnik elektryczny używany jest tylko do wspomagania przyśpieszenia, natomiast do utrzymywania stałych prędkości służy spalinówka. Nie ma możliwości, żebyś został z samym spaliniakiem. Nawet jak wdusisz pedał przyśpieszenia na maksa i znajdziesz długą prostą, to auto rozpędzi się do elektronicznie ograniczonej prędkości 250kph i będzie tą prędkość utrzymywać, aż zabraknie paliwa.wassermann pisze: ↑wtorek 09 lut 2021, 09:42Na autostradzie po chwili ciśnięcia 200 zostaniesz ze zwykłym 1.6. Oczywista oczywistość.
M.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Jak nie Insignia to co?
spora różnica, która kolejny raz potwierdza, że IB naprawdę nieźle się prowadziwassermann pisze: ↑wtorek 09 lut 2021, 09:42A na zakrętach - test Auto-Zeitung na ich standardowym torze testowym:
- Grandland Hybrid4 AWD 300KM - 1:53 ze średnią prędkością 121 km/h
- Insignia B FL 2.0T FWD 200KM - 1:46 ze średnią prędkością 129 km/h
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: Jak nie Insignia to co?
Bije się z myślą rozstania z insignią i to nastąpiło nagle. Kolega akurat kupuje Hyundai i ja się napalilem na innego wprawdzie ,na Tucson najnowszy. Co myślicie o aucie , najbardziej dla mnie nieznane to silnik 1.6 150KM, trochę mało na ten gabaryt ale w Skodzie czy Granlandzie nie jest lepiej. W cenie około 120tys Tucson jest jak dla mnie fajnie wykończony, no i samo auto mnie jara. Zadaje sobie pytanie czy warto pozbywać się insigni dopiero w tym roku skończyła dwa lata , świeżo AC opłacone i przedłużona gwarancja . Wprawdzie tylko Engoy, ale zamawiany przeze mnie nie z wyprzedaży i doposażony, grzane fotele , Navi to bez ramki z plastiku z kamerą, grzanie przedniej szyby i przyciemniane, listwy w koło okien. Wiem że fortuny nie zbije ale napewno za bezcen nie sprzedam auto ma 35tys przejechanie, nie muszę odrazu sprzedać żeby kupić. Jak myślicie warto , czy zamienił stryjek siekierkę na kijek, narazie kupuje oczami . Za wiele o aucie ,starszym modelu nie wiem , albo mnie ostudzicie albo będę szukał opini i się zastanawiał. Chyba motor 1.6 150KM jest nowy , poprzedni Tucson to 132KM, auto chyba nie jest jakieś całkiem nowe od poprzednika,żeby czekać rok aż wyjdą ewentualne choroby wieku dziecięcego.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Jak nie Insignia to co?
Myślę, że 150KM w SUVie będzie jeszcze gorsze niż Twoje KM w Insigni. Do mnie SUVy nie przemawiają, ich zawieszenia w ogóle mi nie odpowiadają, a względem aut klasy średniej jest spora różnica. Dobrze się wsiada i wysiada, chociaż znowu w Isnigni świetnie się siedzi. Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, czy chcesz jeździć modnym SUVem
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Jak nie Insignia to co?
Ja kupiłem kia xceed. To zwykły kompakt z normalnej wielkości nadwoziem, ale z podwyższonym zawieszeniem. Wjeżdżam spokojnie do stromego garażu, nie haczę o krawężniki. To jest to czego potrzebowałem oprócz silnika i automatu. Potrzebowałem również mocnego silnika i mam ponad 200KM i automat. Oddałem astrę ST 200KM, ale dalej mamy insignie GS 170KM AT8. Prowadzenie, przyspieszenie i wyposażenie oraz działanie systemów bezpieczeństwa na duży plus w stosunku do insigni. Insignia to jednak już starszy model i starsze technicznie rozwiązania. Dalej fajnie się jeździ, ma dużo więcej miejsca z tyłu, dłuższy bagażnik, ale prawdziwą frajdę daje mi jazda xceedem.
Sam brałem pod uwagę Tucsona, ale tam nie było tak mocnych silników. Teraz jest w ogóle całkiem nowy model z nowym silnikiem, który będzie
Dodano po 1 godzinie 19 minutach 12 sekundach:
jeździć podobnie do insigni Gs 1.5T. Wyposażenie będzie jednak lepsze od insigni i lepiej działające. Chociażby ogrzewanie kierownicy dużo wydajniejsze i szybsze to samo z ogrzewaniem foteli. System utrzymania pasa ruchu działa tak, że trzyma płynnie samochód na środku pasa i w zasadzie można puścić kierownicę, ale po kilkudziesięciu sekundach piszczy, żeby chwycić kierownicę. Awaryjne hamowanie działa perfekcyjnie i w zasadzie często mnie wyprzedza i działa bez włączonego tempomatu aktywnego.
Sam brałem pod uwagę Tucsona, ale tam nie było tak mocnych silników. Teraz jest w ogóle całkiem nowy model z nowym silnikiem, który będzie
Dodano po 1 godzinie 19 minutach 12 sekundach:
jeździć podobnie do insigni Gs 1.5T. Wyposażenie będzie jednak lepsze od insigni i lepiej działające. Chociażby ogrzewanie kierownicy dużo wydajniejsze i szybsze to samo z ogrzewaniem foteli. System utrzymania pasa ruchu działa tak, że trzyma płynnie samochód na środku pasa i w zasadzie można puścić kierownicę, ale po kilkudziesięciu sekundach piszczy, żeby chwycić kierownicę. Awaryjne hamowanie działa perfekcyjnie i w zasadzie często mnie wyprzedza i działa bez włączonego tempomatu aktywnego.
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Jak nie Insignia to co?
jeździć podobnie do insigni Gs 1.5T. Wyposażenie będzie jednak lepsze od insigni i lepiej działające. Chociażby ogrzewanie kierownicy dużo wydajniejsze i szybsze to samo z ogrzewaniem foteli. System utrzymania pasa ruchu działa tak, że trzyma płynnie samochód na środku pasa i w zasadzie można puścić kierownicę, ale po kilkudziesięciu sekundach piszczy, żeby chwycić kierownicę. Awaryjne hamowanie działa perfekcyjnie i w zasadzie często mnie wyprzedza i działa bez włączonego tempomatu aktywnego.
Poza tym nowy tucson wygląda pięknie.
Dla mnie jedynym problemem byłby słaby silnik i osiągi.
Weź umów sobie jazdy próbne ze dwie. Przy pierwszej posprawdzasz sobie wrażenia. Przy drugiej zaczniesz weryfikować swoje
Dodano po 6 minutach 57 sekundach:
wcześniejsze odczucia.
Cenowo ta wersja jest bardzo przystępna.
Poza tym nowy tucson wygląda pięknie.
Dla mnie jedynym problemem byłby słaby silnik i osiągi.
Weź umów sobie jazdy próbne ze dwie. Przy pierwszej posprawdzasz sobie wrażenia. Przy drugiej zaczniesz weryfikować swoje
Dodano po 6 minutach 57 sekundach:
wcześniejsze odczucia.
Cenowo ta wersja jest bardzo przystępna.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Jak nie Insignia to co?
o prowadzeniu się nie wypowiadam, bo nie jeździłem. Zwykły ceed całkiem poprawny, specjalnej frajdy w tym nie miałem. Xceed to chyba dalej to samo?
Jak rozumieć lepsze wyposażenie? Co takiego jest w Kii, że piszesz o dużym plusie? Tak samo z bezpieczeństwem?
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Jak nie Insignia to co?
Weź na jazdę próbną xceed 1.6 T-gdi 204 KM DCT7 w wersji XL, czyli w maksymalnym wyposażeniu. Oczywiście nie w tych warunkach, bo nie sprawdzisz samochodu, jak należy. Posprawdzaj wszystko w mieście i w trasie, także przyspieszenia i działanie skrzyni w trybie sport i wtedy zobaczysz różnice. Jeżdżę insignią przynajmniej raz w tygodniu, a normalnie xceedem. Nawet audio JBL z subwooferem działa rewelacyjnie w stosunku do audio w insigni.
A jak jesteś gdzieś z okolic Bydgoszczy to mogę Ci dokładnie wskazać te różnice na żywo.
A jak jesteś gdzieś z okolic Bydgoszczy to mogę Ci dokładnie wskazać te różnice na żywo.
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: Jak nie Insignia to co?
Dzięki za opinie. Umówiliśmy się z kumplem odwiedzić salon , on musi już kupić a ja narazie napalony . Szkoda mi insigni mimo ,że nie jest wersją wypas, tak pozbyłem się poprzedniego auta napaliłem się na insignię, teraz gdybym się zdecydował chcę wersję bogatszą , bez gadżetów ale lepiej wykończoną wizualnie w środku, w insigni brakuje mi detali , głównie foteli ładnych. Wygląd Tucson ma fajny , minus brak silników , benzyna sama to właśnie 150KM i może być słabo, choć na yutub testujacy się podniecał . W insigni 165KM to takie minimum do przemieszczania. Jeszcze jeden minus to dużo piano w Hundai , nawet na dzwigienkach kierunków, ale super sprawa przy włączonym kierunku zegar przełącza się w kamerkę boczną. Także trzeba jechać i obejrzeć ile miejsca w środku , nie może być go mniej. Auto krótsze od insigni , bagażnik 620L . Spalanie przy 140km/h 12L czyli bije insignię mocno ale liczyłem się z tym. Wiem że na takie auta jest bum a nie bardzo lubię być modny, ale przyznaję że jeżdżąc dużo busem podoba mi się wysokie wsiadanie do auta .
Ostatnio zmieniony środa 10 lut 2021, 21:04 przez Marek F, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości