Zamontowałem u siebie diodę informującą o włączeniu podgrzewania tylnej szyby i lusterek. Proces ten ma miejsce w momencie aktywacji wypalania DPF, szczególnie w trakcie jazdy miejskiej i podmiejskiej. Temat w dieslach z DPFem jest powszechnie znany i chyba we wszystkich markach tak to działa - obciążenie silnika jest chwilowo zwiększane, a odbywa się to przez załączenie dodatkowych urządzeń. Oczywiście w czasie takiego dodatkowego dociążania silnika, żadna kontrolka w zegarach się nie zapala.
Rozwiązanie przetestowałem i dobrze działa. W przeciwieństwie do Insigni A, w B dioda DPF zapala się cyklicznie, nie świeci ciągle. Daje się jednak wyłapać to załączanie i w połączeniu z chwilowym żużyciem paliwa, kontrolować proces wypalania DPF.
Dla chętnych polecam także aplikację na smartfona Torque Pro, która z dodatkowymi PIDami, potrafi pokazać w Insigni B ile km przejechano od ostatniego wypalania i jaki jest aktualny % wypełnienia DPFa. W trakcie wypalania, jeżeli ma się smartfona podłączonego do auta, ładnie widać, jak spada wypełnienie DPFa i zeruje się przebieg od ostatniego wypalania.
Instrukcję jak zamontować diodę DPF w Insigni B kombi mogę udostępnić. Próbowałem dołączyć plik PDF, ale forum nie pozwala. Jak to zrobić inaczej?
Dioda DPF w Insigni B 2.0 DTH
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Dioda DPF w Insigni B 2.0 DTH
Spróbuj wrzucić na dysk Google, icloud, albo zippyshare
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości