Insignia Diesel 210KM na youtubie
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
Ten BiCDTi 210 KM też pewnie wyleci w połowie roku. Przed rokiem przeszedł homologację w Insignii na EURO 6C "AD". Ostatni możliwy termin pierwszej rejestracji - do 31.08.2019.
M.
M.
- FPWroclaw
- Posty: 205
- Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
GSI z MMC Warszawa - fakt.
Zastanawiam się jak oni cisną te samochody na testach. Jeździłem tak GSI jak i CT z 210KM (SPORT ON + CIĘŻKA NOGA) - wynik w okolicach 9 - 9,5L/100km.
Zastanawiam się jak oni cisną te samochody na testach. Jeździłem tak GSI jak i CT z 210KM (SPORT ON + CIĘŻKA NOGA) - wynik w okolicach 9 - 9,5L/100km.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
Żeby nie było, 1.6 eTHP to udany silnik, ale w 508 miał 165KM, teraz ma mieć 200KM? Może jestem dinozaurem i technika tak idzie do przodu...
Nie jestem, brałbym pełnego elektryka jak by nie kosztował 2x więcej i dało się to jakoś normalnie ładować
Nie jestem, brałbym pełnego elektryka jak by nie kosztował 2x więcej i dało się to jakoś normalnie ładować
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
W kwestii elektryka (wiem, że robimy off topic)
Insigni w pełni elektrycznej bym nie chciał. To jest auto na trasy, a nie do miasta. Zasięgi w trasie aut elektrycznych plus ich ładowanie - dziękuję, wolę diesla.
Nie jestem za to przeciwnikiem rozwiązania, o którym już się tutaj pisało - przyzwoity silnik spalinowy + wsparcie silnika lub silników elektrycznych. To jest przyszłość, a efekt jest bardzo dobry - bardzo duże moce, wielki moment, napęd 4x4
Insigni w pełni elektrycznej bym nie chciał. To jest auto na trasy, a nie do miasta. Zasięgi w trasie aut elektrycznych plus ich ładowanie - dziękuję, wolę diesla.
Nie jestem za to przeciwnikiem rozwiązania, o którym już się tutaj pisało - przyzwoity silnik spalinowy + wsparcie silnika lub silników elektrycznych. To jest przyszłość, a efekt jest bardzo dobry - bardzo duże moce, wielki moment, napęd 4x4
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
Komentarze załamujące. Naprawdę otacza nas aż tylu debili?
Odpowiem sam sobie - TAK. Tylko człowiek żyje w bańce własnego środowiska.
Ciekawe co ten przykładowy kierowca miałby do powiedzenia na temat Opla, jego prowadzenia, foteli, reflektorów - itd. Bywam w tamtych okolicach, gdzie liczy się obecnie tylko "audik".
http://zamosc.naszemiasto.pl/artykul/wy ... id,tm.html
(doczytać do ostatniego akapitu)
M.
Odpowiem sam sobie - TAK. Tylko człowiek żyje w bańce własnego środowiska.
Ciekawe co ten przykładowy kierowca miałby do powiedzenia na temat Opla, jego prowadzenia, foteli, reflektorów - itd. Bywam w tamtych okolicach, gdzie liczy się obecnie tylko "audik".
http://zamosc.naszemiasto.pl/artykul/wy ... id,tm.html
(doczytać do ostatniego akapitu)
M.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
mam dosyć mieszane uczucia, odnośnie Cross Tourera. Na zdjęciach wygląda super, ale widziałem go na żywo i już takiej frajdy dla oka nie robi. Ale na zdjęciach, pierwsza klasa.andrew pisze: ↑środa 20 lut 2019, 06:34poniżej link o Iśce
https://motoryzacja.interia.pl/raporty/ ... Id,2764121
Przeglądając te zdjęcia, rzucił mi się w oczy wygląd deski rozdzielczej. Czyżby Opel zrezygnował ze wskaźników temperatury oleju i ładowania?
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
W nowej odsłonie wskaźników, o ile dobrze kojarzę, można zmieniać informacje wyświetlane na tych polach (strzałkami w lewo-prawo).
M.
M.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
w nowej wersji systemu audio jest też modyfikacja informacji wyświetlanych na desce. W miejscach, o których piszesz, można wyświetlić dodatkowe (inne) informacje. To akurat jest dużym plusem moim zdaniem. Zamiast wskaźnika ładowania wolałbym mieć dostępne informacje o poziomie AdBlue
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
bardzo fajnie - widać, że ktoś poszedł po rozum do głowy
Mnie od początku denerwowało, że jest tak wielki wyświetlacz przed kierownicą, a boczne sektory zarezerwowane są dla wskaźnika ładowania i temperatury oleju, które zwykle nie są istotne z punktu widzenia kierowcy.
Mnie od początku denerwowało, że jest tak wielki wyświetlacz przed kierownicą, a boczne sektory zarezerwowane są dla wskaźnika ładowania i temperatury oleju, które zwykle nie są istotne z punktu widzenia kierowcy.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
Zupełnie się nie zgadzam
Ładowanie alternatora to parametr, którego obserwacji nauczyła mnie Vectra C... Dało się je wyświetlić w tzw. ukrytym menu. Za pierwszym razem pad alternatora sprawił, że doświadczyłem "wspaniałej" przygody ostatniego planowego dnia urlopu, na polu pod lasem 700 km od domu. Nic tego nie zapowiadało, żadna kontrolka braku ładowania się nie zaświeciła... Trzy lata później, już w mieście, moja żona nauczona obserwować napięcie ładowania, wyłapała, że od startu jest 12.x V i zjechała z powrotem do garażu. Oczywiście kontrolki czerwonej nie było, a alternator znowu się skichał. Może staromodne podejście, żeby na to się gapić, ale jednak się przydaje.
No a temperatura oleju - to jest mega ważne, zwłaszcza w naszych uturbionych jednostkach! Jeszcze w benzynce jako tako szybko to rośnie, ale w dieslu... Całą wieczność.
http://dailydriver.pl/porady/technika/j ... sro_q=3365
http://dailydriver.pl/porady/technika/j ... /?sro_p=18
Mając HUD-a pokazującego prędkość i obroty, na tym głównym wyświetlaczu trzymam ciśnienie w oponach i patrzę tylko na nie, na paliwo i właśnie na temperaturę oleju. Oczywiście, każdym innym autem jadę "na wyczucie", ale tu mam ten komfort, że wiem ile st.C ma olej w każdym momencie.
M.
Ładowanie alternatora to parametr, którego obserwacji nauczyła mnie Vectra C... Dało się je wyświetlić w tzw. ukrytym menu. Za pierwszym razem pad alternatora sprawił, że doświadczyłem "wspaniałej" przygody ostatniego planowego dnia urlopu, na polu pod lasem 700 km od domu. Nic tego nie zapowiadało, żadna kontrolka braku ładowania się nie zaświeciła... Trzy lata później, już w mieście, moja żona nauczona obserwować napięcie ładowania, wyłapała, że od startu jest 12.x V i zjechała z powrotem do garażu. Oczywiście kontrolki czerwonej nie było, a alternator znowu się skichał. Może staromodne podejście, żeby na to się gapić, ale jednak się przydaje.
No a temperatura oleju - to jest mega ważne, zwłaszcza w naszych uturbionych jednostkach! Jeszcze w benzynce jako tako szybko to rośnie, ale w dieslu... Całą wieczność.
http://dailydriver.pl/porady/technika/j ... sro_q=3365
http://dailydriver.pl/porady/technika/j ... /?sro_p=18
Mając HUD-a pokazującego prędkość i obroty, na tym głównym wyświetlaczu trzymam ciśnienie w oponach i patrzę tylko na nie, na paliwo i właśnie na temperaturę oleju. Oczywiście, każdym innym autem jadę "na wyczucie", ale tu mam ten komfort, że wiem ile st.C ma olej w każdym momencie.
M.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
każdy lubi co innego i to jest naturalne. Zamiast wypisywać elaboraty powiem tak - fajnie jest mieć możliwość zmiany wyświetlanych parametrów i monitorowania tego co kto uważa za stosowne. Lub wyłączenie wyświetlania, bo wiem, że niektórzy tak robią. Ja np. zupełnie nie mogłem przekonać się do klasycznego prędkościomierza, jak na zdjęciu wyżej. Stosuję wyłącznie cyfrowy i bardziej pasuje mi taki przejrzysty ekran bez zbędnych kolorowych grafik.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
4,3 do paki, 2,5 sekundy od 80 do 120 to są genialne parametry. Insignia I OPC (ta 'prawdziwa' ) miała 6,5 sekund do setki i 80-120 w 4,1 sekundy.radekj pisze: ↑piątek 22 lut 2019, 06:33Czyżbym miał rację?
https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/pr ... nm/zt9qme4
Osobiście wątpię, żeby koncern PSA zaadoptował ten zespół napędowy do Insignii. Raczej liczyłbym na dalsze obcinanie gamy. Podejrzewam, że w pierwszej kolejności poleci 210-konny diesel (chyba we wrześniu 2019 kończy się jego homologacja), wraz z nim wersja GSI i jednocześnie pewnie wycofają napęd 4x4 (osób, gotowych dopłacić 11 tysięcy złotych do 170-konnego diesla żyje na tym świecie bardzo niewiele).
Pożyjemy, zobaczymy.
Obstawiam, że w 2020 rok, Insignia wejdzie z silnikami benzynowymi 140 i 200KM, bez diesli, bez napędu 4x4, bez 8AT...
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
jest też opcja .... Saaba...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości