Insignia Diesel 210KM na youtubie
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Insignia Diesel 210KM na youtubie
https://www.youtube.com/watch?v=M1XudxRxy2A
Co prawda prowadzący zachwyca się w zasadzie każdym samochodem, ale Insignię przedstawił jako auto bez skazy Auto idealne. Cała recenzja brzmi jak lokowanie produktu firmy MM Cars Jako właściciel Insigni, to brzmi jak miód na uszy, ale mimo wszystko, gdzieś te granice reklamy powinny leżeć.
Na autocentrumie właśnie pojawił się test identycznego auta. M
https://www.autocentrum.pl/filmy/wideot ... em-diesla/
Co prawda prowadzący zachwyca się w zasadzie każdym samochodem, ale Insignię przedstawił jako auto bez skazy Auto idealne. Cała recenzja brzmi jak lokowanie produktu firmy MM Cars Jako właściciel Insigni, to brzmi jak miód na uszy, ale mimo wszystko, gdzieś te granice reklamy powinny leżeć.
Na autocentrumie właśnie pojawił się test identycznego auta. M
https://www.autocentrum.pl/filmy/wideot ... em-diesla/
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
Dzisiaj widziałem ten film, rzeczywiście bardzo entuzjastyczny
Właściwie to się z Pertynem zgadzam, świetne auto z tej naszej Insigni. Mimo wad.
Właściwie to się z Pertynem zgadzam, świetne auto z tej naszej Insigni. Mimo wad.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
Ładna ta w teście Pertyna, oj ładna
Szkoda że nie ma benzyny w cenniku, bo diesel ma jednak wyraźnie słabsze osiągi - no i wozi dokładnie 89 kilogramów więcej nad przednią osią, co na pewno zmienia na minus prowadzenie w stosunku do benzynki.
Trochę się pod tym filmem na YT powymądrzałem w postach. Pewnie łatwo dojdziecie, które są mojego autorstwa
A co do Autocentrum i ich "teraz już wiemy, że OPC jest w planach". Taaaa... Niestety, nie jest. Czy ten człowiek nie zwrócił uwagi, że w międzyczasie:
- Opel trafił w ręce PSA,
- PSA ma największy silnik benzynowy 1.6,
- w Europie zaostrzono normy emisji (i praktycznie co rok-dwa będą kolejne, coraz bardziej rygorystyczne),
- Insignia jest projektem 100% GM, który w realiach PSA i zapowiadanych oszcżędości jest skazany na wymarcie - a nie na rozwijanie niszowej wersji, która sprzedałaby się w kilkuset sztukach rocznie (obecna Insignia sprzedaje się ok. 100 tys. rocznie)
Zresztą co to za test, który trwa 12 minut, a facet traci 15 sekund na mocowanie się z roletą w bagażniku. No i oparć foteli nie trzeba składać przechodząc do tylnych drzwi, pan nie użył właściwie dźwigienek po bokach bagażnika (chyba że te już się popsuły ) Wiedza też szwankuje, bo (1) benzyna jest niedostępna w cenniku od 9 miesięcy, a (2) diesel ma 480, a nie 400 Nm. A ocena samochodu wyłącznie przez pryzmat wyglądu i parametru 0-100, to trochę za mało jak na - hmmm - profesjonalistę?
15.5 l/100km w dieslu - Już więcej słowa na moje 2.0T złego nie powiem. Choć i tak jestem pewien, że pan testujący mocno musiał się postarać. Chyba że to taka sama prawda jak to, że Franz miał strzelać do papieża.
M.
Szkoda że nie ma benzyny w cenniku, bo diesel ma jednak wyraźnie słabsze osiągi - no i wozi dokładnie 89 kilogramów więcej nad przednią osią, co na pewno zmienia na minus prowadzenie w stosunku do benzynki.
Trochę się pod tym filmem na YT powymądrzałem w postach. Pewnie łatwo dojdziecie, które są mojego autorstwa
A co do Autocentrum i ich "teraz już wiemy, że OPC jest w planach". Taaaa... Niestety, nie jest. Czy ten człowiek nie zwrócił uwagi, że w międzyczasie:
- Opel trafił w ręce PSA,
- PSA ma największy silnik benzynowy 1.6,
- w Europie zaostrzono normy emisji (i praktycznie co rok-dwa będą kolejne, coraz bardziej rygorystyczne),
- Insignia jest projektem 100% GM, który w realiach PSA i zapowiadanych oszcżędości jest skazany na wymarcie - a nie na rozwijanie niszowej wersji, która sprzedałaby się w kilkuset sztukach rocznie (obecna Insignia sprzedaje się ok. 100 tys. rocznie)
Zresztą co to za test, który trwa 12 minut, a facet traci 15 sekund na mocowanie się z roletą w bagażniku. No i oparć foteli nie trzeba składać przechodząc do tylnych drzwi, pan nie użył właściwie dźwigienek po bokach bagażnika (chyba że te już się popsuły ) Wiedza też szwankuje, bo (1) benzyna jest niedostępna w cenniku od 9 miesięcy, a (2) diesel ma 480, a nie 400 Nm. A ocena samochodu wyłącznie przez pryzmat wyglądu i parametru 0-100, to trochę za mało jak na - hmmm - profesjonalistę?
15.5 l/100km w dieslu - Już więcej słowa na moje 2.0T złego nie powiem. Choć i tak jestem pewien, że pan testujący mocno musiał się postarać. Chyba że to taka sama prawda jak to, że Franz miał strzelać do papieża.
M.
- Oberon
- Posty: 169
- Rejestracja: niedziela 25 lis 2018, 00:03
- Posiadane auto: Insignia Enjoy
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
Szkoda ze w testach aut nie biorą pod uwagę poziomu obsługi klienta przez markę... A tu już w Oplu jest tragicznieradekj pisze:Dzisiaj widziałem ten film, rzeczywiście bardzo entuzjastyczny
Właściwie to się z Pertynem zgadzam, świetne auto z tej naszej Insigni. Mimo wad.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
wyłapuję każdy test i informację na temat silnika DTR w Insigni B. W zasadzie z każdego źródła wynika, że silnik ten spala duże (za duże) ilości ropy. W porównaniu do DTH oraz innych diesli. Większa moc o 40KM i moment 80Nm, w stosunku do DTH, nie uzasadniają tak kosmicznego spalania, jak wynika z zamieszczanych informacji. Nie chcę się rozwodzić dlaczego tak jest. Po prostu jest i dla mnie to argument, żeby w taką wersję nie wchodzić. Pewnie lepiej kupić benzynę Albo chipować DTH i mieć pewnie podobne, a może nawet lepsze osiągi. Szkoda tylko napędu na 4 koła, jeżeli wszystkie DTR takowy mająwassermann pisze: ↑środa 06 lut 2019, 16:0715.5 l/100km w dieslu - Już więcej słowa na moje 2.0T złego nie powiem.
- Mario
- Posty: 105
- Rejestracja: sobota 21 kwie 2018, 13:35
- Posiadane auto: GS Exclusive
- Silnik: 2.0 DTR 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
Ja mam ten silnik, skrzynię automatyczną, napęd 4x4, koła 20’ i nie wiem co bym musiał zrobić, żeby 15 litrów spaliła, jeżdżę dość dynamicznie i średnie spalanie po 10 kkm mam 9 litrów, wydaje mi się że te 15 litrów to przesada
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
średnie spalanie to ja mam na poziomie 6,5 l/100km. Insignia to nie jest mój pierwszy samochód z dieslem i nie wyobrażam sobie średniego spalania na poziomie 9 l/100km. Być może przyzwyczaiłeś się, że tak ma być, ale moim zdaniem nie powinno. Takie średnie spalania to mają znajomi w dieslach 3.0 z mocami grubo ponad 200KM i sporo większym momentem niż w DTR.
Nie jest jednak moim zamiarem wywoływanie dyskusji o spalaniu, bo to temat mocno subiektywny i zależny od wielu czynników. Tym niemniej niepokoi mnie spora różnica w tym temacie pomiędzy DTH i DTR. To takie moje subiektywne spostrzeżenie, bo zastanawiałem się, czy nie warto zmienić DTH na DTR
Nie jest jednak moim zamiarem wywoływanie dyskusji o spalaniu, bo to temat mocno subiektywny i zależny od wielu czynników. Tym niemniej niepokoi mnie spora różnica w tym temacie pomiędzy DTH i DTR. To takie moje subiektywne spostrzeżenie, bo zastanawiałem się, czy nie warto zmienić DTH na DTR
- Mario
- Posty: 105
- Rejestracja: sobota 21 kwie 2018, 13:35
- Posiadane auto: GS Exclusive
- Silnik: 2.0 DTR 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
Skoro masz 6.5 średnie, to ile by cię zadowoliło 4.5?
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
Bardzo szkoda że nie biorą pod uwagę! Ja póki co jestem zadowolony z obsługi jako takiej. Kontakt z dealerem, jednym czy drugim, jest. W razie czego auto zastępcze jest. Oczywiście jestem wk....y czekaniem 3 miesiące na części! Choć to nie bezpośrednia wina dealera, bo sama centrala Opla w Warszawie nic nie może, co najwyżej "zgłosić zapotrzebowanie"... ale takie rzeczy też mają znaczenie w ogólnym rozrachunku!
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
Trudne pytanie
Jeżdżę hybrydą, która w Warszawie średnio spala pod moją nogą poniżej 4 l/100km benzyny. Oczywiście przy spokojnej jeździe, a nie żyłowaniu samochodu.
Diesel zadowala mnie tymi 6,5 l/100km (ostatni przejazd 3000 km po Europie dał średnią 6,0 l/100km), bo w benzynie 2,4 miałem zawsze około 10l/100km. W tym kontekście 9l/100km w DTR przy obecnych cenach ropy wygląda mało ciekawie.
Interesują mnie jak najniższe koszty przejechania każdych 100km, ponieważ za paliwo płacę z własnej kasy i nie pokrywa mi tego pracodawca. Same wartości "litrów" mnie nie podniecają, liczy się koszt na 100km i koszt utrzymania samochodu.
W Insigni podoba mi się łatwość i przyjemność podróżowania na trasie z wysokimi prędkościami przy rozsądnym zużyciu paliwa i tankowaniach co ok. 900km. To niewątpliwa zaleta diesla w porównaniu z benzyną.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
to ja ci powiem, dlaczego tak jest - to się nazywają prawa fizyki.jami pisze: ↑czwartek 07 lut 2019, 08:25
wyłapuję każdy test i informację na temat silnika DTR w Insigni B. W zasadzie z każdego źródła wynika, że silnik ten spala duże (za duże) ilości ropy. W porównaniu do DTH oraz innych diesli. Większa moc o 40KM i moment 80Nm, w stosunku do DTH, nie uzasadniają tak kosmicznego spalania, jak wynika z zamieszczanych informacji. Nie chcę się rozwodzić dlaczego tak jest.
Każdy pięciometrowy samochód w dieslu, z 200-konnym silnikiem, napędem 4x4 i automatyczną skrzynią biegów będzie średnio palił w okolicach 9-10 l/100km.
Jeśli chcesz mniejsze zużycie paliwa, to musisz zrezygnować z wielkości, mocy silnika, napędu 4x4, automatu. Proste. Pewne rzeczy da się oszukać w testach labolatoryjnych, ale w praktyce, nie da się wygenerować przyśpieszenie w 200-konnym aucie na poziomie auta 100-konnego. Skok pedału gazu jest taki sam, a rozkład mocy zupełnie inny.
Z osiągami Insignii GSI 210KM nie jest tak źle. Osiągi na poziomie Superb TDI 190KM 4x4, na trasie Opel jest ździebko szybszy.
http://www.zeperfs.com/en/duel7358-6035.htm
Ogólnie nie jestem fanem diesli, na filmie Pertyńskiego słychać, jak silnik klekocze. Ale przynajmniej ten diesel ma jakiś sensowny zasięg przy mikrozbiorniczku, jaki zafundował Insignii Opel.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
Superb 190 KM 4x4 szału nie robi
http://dailydriver.pl/test/test-skoda-s ... 90-km-4x4/
41 sekund 0-200.
Insignia 210 KM 4x4 ok. 35 sekund.
Insignia 170 KM FWD ok. 43 sekund.
Można kupić 170 KM, zrobić program I wybrać jedyną dostępną w Insignii konfigurację 4x4 ze skrzynią manualną, właśnie w dieslu 170 KM.
Choć po tym co piszą o masowo padających sprzęgłach nawet w serii, ja bym się nie zdecydował. A sam chciałem, tyle że nie było manuala w 2.0T!
M.
http://dailydriver.pl/test/test-skoda-s ... 90-km-4x4/
41 sekund 0-200.
Insignia 210 KM 4x4 ok. 35 sekund.
Insignia 170 KM FWD ok. 43 sekund.
Można kupić 170 KM, zrobić program I wybrać jedyną dostępną w Insignii konfigurację 4x4 ze skrzynią manualną, właśnie w dieslu 170 KM.
Choć po tym co piszą o masowo padających sprzęgłach nawet w serii, ja bym się nie zdecydował. A sam chciałem, tyle że nie było manuala w 2.0T!
M.
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
Dokładnie. Sprawdziłem z ciekawości Fuelio i średnie spalanie mam pomiędzy 10.5 a 15 l/100km. Jak jest trasa to spada, jak jest dużo miasta to wzrasta. Jak mam fantazję to jeżdzę eco, jak nie mam to w trybie sport.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie
dla mnie to są tendencyjne teksty pokazujesz zużycie paliwa na odcinku KILKUDZIESIĘCIU km po jeździe po mieście. O czym to świadczy? Moim zdaniem o niczym Idąc tym tokiem rozumowania mogę udowodnić, że auto z silnikiem 1.0 spali tyle samo w specyficznych warunkach, albo, że auto z silnikiem benzynowym 2,4 spali średnio 6,8 (tyle udało mi się raz uzyskać przy spokojnej jeździe)
Mam nadzieję, że będziemy rozmawiać o średnich zużyciach na dłuższych odcinkach i wielokrotnie powtarzane. Wtedy można wyciągnąć jakieś wnioski
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości