Insignia GS & ST FL 2020
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: Insignia GS & ST FL 2020
Opel*, Peugeot, Ford** za 200 tysięcy!
*nie dotyczy Omegi jeśli by powstała
**nie dotyczy Mustanga V8
*nie dotyczy Omegi jeśli by powstała
**nie dotyczy Mustanga V8
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Insignia GS & ST FL 2020
Dlatego pisałem, ze masakra. Moja kosztowała 110 netto. Teraz musiałbym dać 150-160 netto za ta sama konfiguracje. Jakim cudem, w ciągu nieco ponad roku aż tak te auta podrożały?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: Insignia GS & ST FL 2020
@Cloud - teraz takie czasy. Jak na razie to nic nie utrzymuje cen - wszystko powoli idzie w górę. Ja za Iśkę A (2011) w full i najmocniejszy motor plus 4x4 zapłaciłem ok 130 k a za obecną ponad 170 k . Jedno co dobre to mam limited edittion, bo tych silników już nie ma.
Teraz jak widać za francuza trzeba wyłożyć ponad 200 k.
co będzie dalej?
nie wiem.....
Teraz jak widać za francuza trzeba wyłożyć ponad 200 k.
co będzie dalej?
nie wiem.....
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Insignia GS & ST FL 2020
Niemożliwe, żeby tyle podrożała, bo sprawdzam co jakiś czas konfigurator.
Wtedy było ok 172 okolice grudnia 2017 zamówienie , a teraz 178,6 tysięcy brutto z konfiguratora więc ok 6,5 tysiąca więcej.
Wtedy było ok 172 okolice grudnia 2017 zamówienie , a teraz 178,6 tysięcy brutto z konfiguratora więc ok 6,5 tysiąca więcej.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Insignia GS & ST FL 2020
psychiczne pogodzenie się z faktem, że normalny samochód kosztuje 100 i więcej tys.zł zajęło mi trochę czasu. Obecnie kupienie kompakta za wyraźnie więcej niż 100 tys.zł nie jest żadnym problemem, co uważam nadal za chorą sytuację.
Kupowanie auta klasy średniej zwykłych marek za ponad 200 tys.zł….sorry, ale nie zgadzam się, za bardzo szanuję swoje pieniądze
Zresztą wmawianiu, że za mniejszego SUVa trzeba zapłacić tyle lub więcej, też jestem stanowczo przeciwny
Kupowanie auta klasy średniej zwykłych marek za ponad 200 tys.zł….sorry, ale nie zgadzam się, za bardzo szanuję swoje pieniądze
Zresztą wmawianiu, że za mniejszego SUVa trzeba zapłacić tyle lub więcej, też jestem stanowczo przeciwny
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: Insignia GS & ST FL 2020
Bez przesady. Jak sobie doposazysz tłusto auto, to wychodzą chore ceny. Ale jak się miarkuje i trzyma z dala od nowości, to jest przyzwoicie. Oferty z lutego: Peugeot 308 Allure 130KM, navi, panorama, manual: 75k brutto. To samo w automacie, 17 cali i FullLED: 82k brutto.
Klasę średnią spokojnie kupi się w 100-120 tysiącach (np. Renault Talisman). Tylko nie można szaleć z wyposażeniem.
Ceny rosną z generacji na generację, to fakt. Najbardziej patologiczna jest chyba Mazda. Podstawowa Mazda 3 122KM kosztuje 99k, drożej niż podstawowa Mazda 6...
PS. 5 lat temu oferowano mi Insignie Diesel 195KM kombi, dobry wypas za 99kpln... brutto. To były czasy.
Klasę średnią spokojnie kupi się w 100-120 tysiącach (np. Renault Talisman). Tylko nie można szaleć z wyposażeniem.
Ceny rosną z generacji na generację, to fakt. Najbardziej patologiczna jest chyba Mazda. Podstawowa Mazda 3 122KM kosztuje 99k, drożej niż podstawowa Mazda 6...
PS. 5 lat temu oferowano mi Insignie Diesel 195KM kombi, dobry wypas za 99kpln... brutto. To były czasy.
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: Insignia GS & ST FL 2020
Inflacja?
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Insignia GS & ST FL 2020
Inflacja, to teoretycznie kilka (2-4) procent. Najbardziej jestem zdziwiony V90. Jak wejdziesz w konfigurator, to cena startuje od niecałych 200k. Gdzieś w moim wątku jest zrzut, który wrzuciłem. Dość bogata V90, z automatem i D4, albo D5 wyszła poniżej 200k, sporo poniżej. Teraz powyżej 300, katalogowo.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Insignia GS & ST FL 2020
@Cloud Porównując w ramach tego samego modelu - jak Tobie wyszło aż 235 tys. zł? Brałeś lakier specjalny?
Na pewno diesel i kombi są droższe niż htb i benzyna. Twoja konfiguracja kosztuje katalogowo o 17% więcej niż moja sprzed roku... To bardzo duża różnica, choć silnik diesla jest jej częściowym sprawcą. Wyposażeniowo pewnie się różnimy, nie wziąłem kilku kosztownych dodatków (Radar, Webasto, szyberdach, skóra premium). Ale poza tym wszystko na pokładzie, co dało się wpakować, na czele z dedykowanymi fotelami i kołami (których w podstawie ceny GSi wcale nie ma). Nie wiem co tam masz obecnie, że aż tyle nabrałeś do GSi, żeby zrobić podobną konfigurację?
M.
Na pewno diesel i kombi są droższe niż htb i benzyna. Twoja konfiguracja kosztuje katalogowo o 17% więcej niż moja sprzed roku... To bardzo duża różnica, choć silnik diesla jest jej częściowym sprawcą. Wyposażeniowo pewnie się różnimy, nie wziąłem kilku kosztownych dodatków (Radar, Webasto, szyberdach, skóra premium). Ale poza tym wszystko na pokładzie, co dało się wpakować, na czele z dedykowanymi fotelami i kołami (których w podstawie ceny GSi wcale nie ma). Nie wiem co tam masz obecnie, że aż tyle nabrałeś do GSi, żeby zrobić podobną konfigurację?
M.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Insignia GS & ST FL 2020
Aż sprawdziłem i faktycznie, kliknąłem kolor specjalny za chyba 18 koła
No w sumie nic wielkiego nie nabrałem. Automat, 4x4 i 210 konnego potwora. Nie zapomniałem tez kamery cofania jak w mojej, ale to koszt prawie żaden.
Do końca miesiąca powinienem wiedzieć kiedy będę mógł sobie pozwolić na wymianę bryki. Wydaje mi się, że mógłbym się nawet skusić na GSI z 260 konna benzyna - demo, albo coś z drugiej ręki ze znikomym przebiegiem. Nie będę już aż tyle jeździł, to większe spalanie mnie nie zabije.
Edit:
Jasna tapicerka kosztuje teraz powyżej 10 koła. Moja była za 1500 jak się nie mylę. Wyglada na to, ze trochę się podpalilem i GSI z podobnym wyposażeniem będzie w okolicy 200 stało.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
No w sumie nic wielkiego nie nabrałem. Automat, 4x4 i 210 konnego potwora. Nie zapomniałem tez kamery cofania jak w mojej, ale to koszt prawie żaden.
Do końca miesiąca powinienem wiedzieć kiedy będę mógł sobie pozwolić na wymianę bryki. Wydaje mi się, że mógłbym się nawet skusić na GSI z 260 konna benzyna - demo, albo coś z drugiej ręki ze znikomym przebiegiem. Nie będę już aż tyle jeździł, to większe spalanie mnie nie zabije.
Edit:
Jasna tapicerka kosztuje teraz powyżej 10 koła. Moja była za 1500 jak się nie mylę. Wyglada na to, ze trochę się podpalilem i GSI z podobnym wyposażeniem będzie w okolicy 200 stało.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Insignia GS & ST FL 2020
@Cloud Jeśli dużo jeździsz, to znaczy, że kręcisz się w trasie, zatem o spalanie w 2.0T się nie martw - pewnie będziesz miał średnią 10-11/100. To, że ja mam 14-15/100 wynika z tego, że auto jak dotąd 70% kilometrów kręci się w mieście i 2x dziennie po rozruchu na zimno praktycznie od razu ustawia się w korku.
Jeśli będziesz miał okazję trafić to demo, to koniecznie przejedź się GSi 2.0T. Decyzję podejmiesz jedyną możliwą i słuszną - od razu po wyjściu z auta
M.
Jeśli będziesz miał okazję trafić to demo, to koniecznie przejedź się GSi 2.0T. Decyzję podejmiesz jedyną możliwą i słuszną - od razu po wyjściu z auta
M.
-
- Posty: 160
- Rejestracja: środa 17 sty 2018, 17:33
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 160 KM
- Rocznik auta: 2009
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Insignia GS & ST FL 2020
Cloud, mocno waham się czy nie scedować za rok leasingu. Bardzo nie podoba mi się podejście Opla do klienta. Pomimo, że Isią jeździ mi się rewelacyjnie i nic się jej nie dzieje, to poważnie rozważam taką opcję. Jeśli do tego czasu utkniesz ze swoją iśką to moja GSi w benzynie, na full poza webasto i tylną wycieraczką będzie do wzięcia.Cloud pisze: ↑piątek 15 mar 2019, 18:35Aż sprawdziłem i faktycznie, kliknąłem kolor specjalny za chyba 18 koła
No w sumie nic wielkiego nie nabrałem. Automat, 4x4 i 210 konnego potwora. Nie zapomniałem tez kamery cofania jak w mojej, ale to koszt prawie żaden.
Do końca miesiąca powinienem wiedzieć kiedy będę mógł sobie pozwolić na wymianę bryki. Wydaje mi się, że mógłbym się nawet skusić na GSI z 260 konna benzyna - demo, albo coś z drugiej ręki ze znikomym przebiegiem. Nie będę już aż tyle jeździł, to większe spalanie mnie nie zabije.
Edit:
Jasna tapicerka kosztuje teraz powyżej 10 koła. Moja była za 1500 jak się nie mylę. Wyglada na to, ze trochę się podpalilem i GSI z podobnym wyposażeniem będzie w okolicy 200 stało.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Insignia GS & ST FL 2020
Za rok to już trochę za późno Auto najprawdopodobniej zmienię jeszcze przed wakacjami.
Jeżdżę głównie trasy i będę jeździł dalej, ale już zdecydowanie mniej. Dlatego taka benzyna i spalanie 10-11 nie będą miały aż tak dużego wpływu na koszt użytkowania samochodu.
Przeglądam oferty i patrzę na ceny samochodów i wiecie co widziałem? Cupre Leona o mocy 300 koni można kupić za 150-160k, nowe z salonu. Wiadomo, to związane z tym, że wchodzi nowy model, ale 300 koni i osiągi supersamochodow sprzed dekady...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeżdżę głównie trasy i będę jeździł dalej, ale już zdecydowanie mniej. Dlatego taka benzyna i spalanie 10-11 nie będą miały aż tak dużego wpływu na koszt użytkowania samochodu.
Przeglądam oferty i patrzę na ceny samochodów i wiecie co widziałem? Cupre Leona o mocy 300 koni można kupić za 150-160k, nowe z salonu. Wiadomo, to związane z tym, że wchodzi nowy model, ale 300 koni i osiągi supersamochodow sprzed dekady...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Insignia GS & ST FL 2020
Jest jeszcze Cupra Carbon 370 KM, 4x4, może coś zostało na rynku PL do wzięcia, bo limited edition...
Do 200 km/h idzie 10 sekund krócej od GSi 2.0T, czyli w 16-17 sekund - petarda
M.
Do 200 km/h idzie 10 sekund krócej od GSi 2.0T, czyli w 16-17 sekund - petarda
M.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Insignia GS & ST FL 2020
Nawet nie wiedziałem. Musi być mega moc!
Już nawet „zwykla”, 300 konna robi 0-200 w mniej jak 17 sekund
https://youtu.be/CDACwOIvtfw
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Już nawet „zwykla”, 300 konna robi 0-200 w mniej jak 17 sekund
https://youtu.be/CDACwOIvtfw
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości