"Motor" z 23.04.2019 - Insignia ST vs. V60 vs. P508 SW (diesle)
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
"Motor" z 23.04.2019 - Insignia ST vs. V60 vs. P508 SW (diesle)
W teście trzech kombi wystąpiła Insia CDTi 170 KM, FWD, AT8. I pozamiatała
Tylko hałas w kabinie na minus, a wszystko inne ocenione lepiej lub dużo lepiej niż u obu konkurentów. W szczególności dużo punktów za przestrzeń, za komfort (od foteli aż po podwozie) i zarazem za zdecydowanie najlepsze własności jezdne.
Hamowanie na gorąco na poziomie 32 metrów to wynik cechujący auta premium i sportowe, a nawet lepszy! Na torze dużo większa sprawność w slalomie i zdecydowanie lepszy czas okrążenia od konkurentów. Być może nieco w tym pomogły niestandardowe opony 20", na których stał ten egzemplarz (Michelin Pilot Sport 4S o doskonałej przyczepności - normalnie występują za dopłatą w GSi, a w innych wersjach nie były dostępne) - no chyba, że testujący coś pokręcił (wcześniej auta z kołami 20" przychodziły na Continentalach).
M.
Tylko hałas w kabinie na minus, a wszystko inne ocenione lepiej lub dużo lepiej niż u obu konkurentów. W szczególności dużo punktów za przestrzeń, za komfort (od foteli aż po podwozie) i zarazem za zdecydowanie najlepsze własności jezdne.
Hamowanie na gorąco na poziomie 32 metrów to wynik cechujący auta premium i sportowe, a nawet lepszy! Na torze dużo większa sprawność w slalomie i zdecydowanie lepszy czas okrążenia od konkurentów. Być może nieco w tym pomogły niestandardowe opony 20", na których stał ten egzemplarz (Michelin Pilot Sport 4S o doskonałej przyczepności - normalnie występują za dopłatą w GSi, a w innych wersjach nie były dostępne) - no chyba, że testujący coś pokręcił (wcześniej auta z kołami 20" przychodziły na Continentalach).
M.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: "Motor" z 23.04.2019 - Insignia ST vs. V60 vs. P508 SW (diesle)
no proszę, a byłem przekonany, że Insignia będzie spadać w testach. Nowego P508 nie wychwalali pod niebiosa?
- Oberon
- Posty: 169
- Rejestracja: niedziela 25 lis 2018, 00:03
- Posiadane auto: Insignia Enjoy
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: "Motor" z 23.04.2019 - Insignia ST vs. V60 vs. P508 SW (diesle)
Może nie diesel ale bez zastanowienie z tej Trójcy brałbym v60. Nie wiem skąd takie wyniki testów i peany na temat hamulcy w insigni bo akurat mam z gola odmienne zdanie na ten temat (poza tym że miałem z nimi problem na tylnej osi uważam że akurat seryjne heble w insigni nie są jakieś super i wypadają średnio... Ale to subiektywne zdanie. Podobnych gabarytów C5 o wiele lepiej IMHO hamuje
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: "Motor" z 23.04.2019 - Insignia ST vs. V60 vs. P508 SW (diesle)
Wyniki testów polegają na pomiarach obiektywnych Faktycznie, one są bardzo dobre i to się w testach przewija, np.:
http://dailydriver.pl/test/test-opel-in ... and-sport/
Twoje subiektywne zdanie jest zapewne słuszne. Bo zwróć uwagę na pewien "szczegół" - testowane Insignie 170 KM mają system hamulcowy tzw. 17" (z przodu tarcze 321 mm, z tyłu teżwentylowane 315), a Ty raczej na pewno masz najmniejszy system 16" (który trafia do Grand Sportów z 1.5), czyli tarcze bodajże 296 mm z przodu i 292 mm z tyłu. A więc na pewno słabsze niż w testowanych egzemplarzach.
2-pytania-nowego-o-ko-a-i-opony-t394.html#p6298
M.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: "Motor" z 23.04.2019 - Insignia ST vs. V60 vs. P508 SW (diesle)
V60 to może być konkurent co najwyżej dla Astry. Z Insignią można porównywać Volvo V90 (a i ten jest zauważalnie słabszy w kwestii obsługi, prowadzenia, a na podobnym poziomie gdy mowa o wykończeniu i obszernosci wnętrza, czy komforcie jazdy). Volvo jedynie ratuje znaczek.
P508 kupuje się oczami, Volvo (i całe premium) kupujesz, bo chcesz pokazać, że Cię stać, natomiast Insignię kupujesz po jeździe próbnej i analizie danych technicznych
P508 kupuje się oczami, Volvo (i całe premium) kupujesz, bo chcesz pokazać, że Cię stać, natomiast Insignię kupujesz po jeździe próbnej i analizie danych technicznych
-
- Posty: 53
- Rejestracja: niedziela 23 wrz 2018, 19:28
- Posiadane auto: Insignia ST 1.5T
- Silnik: 1.5 T 165 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Sztokholm
- Województwo: Szwecja
Re: "Motor" z 23.04.2019 - Insignia ST vs. V60 vs. P508 SW (diesle)
Moglby ktos przeslac kopie tego testu na priv?
#SupportKubica
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: "Motor" z 23.04.2019 - Insignia ST vs. V60 vs. P508 SW (diesle)
Nie zgodzę się z Tobą, Maciek. 90tka jest wykończona z trochę lepszych materiałów, jest zdecydowanie lepiej wygłuszona. Obsługa faktycznie, trochę bardziej skomplikowana, ale to z uwagi na mnogość opcji. Niestety, silniki 2.0 są kula u nogi Volvo. Moc na papierze rozwijają, ale w praktyce tego nie czuć ani nie widać - jeździłem 190 i 240 konnym dieslem. Są wolne.Maciek pisze:Z Insignią można porównywać Volvo V90 (a i ten jest zauważalnie słabszy w kwestii obsługi, prowadzenia, a na podobnym poziomie gdy mowa o wykończeniu i obszernosci wnętrza, czy komforcie jazdy). Volvo jedynie ratuje znaczek.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re:
dlatego piszę, że Insignię można porównać z V90 (to, które z tych aut jest lepsze, to pole do dyskusji i kwestia tego, co jest najważniejsze w aucie - w pewnych aspektach V90 jest lepsze, w innych gorsze, ale różnice są na tyle niewielkie we wszystkich aspektach (oprócz ceny i od niedawna gamy silnikowej), że można te auta zestawiać ze sobą). Natomiast V60 jest zauważalnie mniejszy, zarówno z zewnątrz, jak i w środku. Obrazowo to tak, jakbyś kompakta porównał z klasą średnią.Cloud pisze: ↑sobota 04 maja 2019, 08:32Nie zgodzę się z Tobą, Maciek. 90tka jest wykończona z trochę lepszych materiałów, jest zdecydowanie lepiej wygłuszona. Obsługa faktycznie, trochę bardziej skomplikowana, ale to z uwagi na mnogość opcji. Niestety, silniki 2.0 są kula u nogi Volvo. Moc na papierze rozwijają, ale w praktyce tego nie czuć ani nie widać - jeździłem 190 i 240 konnym dieslem. Są wolne.Maciek pisze:Z Insignią można porównywać Volvo V90 (a i ten jest zauważalnie słabszy w kwestii obsługi, prowadzenia, a na podobnym poziomie gdy mowa o wykończeniu i obszernosci wnętrza, czy komforcie jazdy). Volvo jedynie ratuje znaczek.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Po prostu General Motors tak nadmuchał Insignię, że przerosła przedstawicieli segmentu E. Tzw. premium Insignia nigdy nie będzie, bo premium to kwestia postrzegania i wyceniania marki, a nie kwestia zagadnień technicznych, czy funkcjonalnych.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: niedziela 23 wrz 2018, 19:28
- Posiadane auto: Insignia ST 1.5T
- Silnik: 1.5 T 165 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Sztokholm
- Województwo: Szwecja
Re: "Motor" z 23.04.2019 - Insignia ST vs. V60 vs. P508 SW (diesle)
Moglbym prosic o wstawienie tego testu tutaj albo na PW? Z gory dziekujewassermann pisze: ↑czwartek 25 kwie 2019, 16:05W teście trzech kombi wystąpiła Insia CDTi 170 KM, FWD, AT8. I pozamiatała
Tylko hałas w kabinie na minus, a wszystko inne ocenione lepiej lub dużo lepiej niż u obu konkurentów. W szczególności dużo punktów za przestrzeń, za komfort (od foteli aż po podwozie) i zarazem za zdecydowanie najlepsze własności jezdne.
Hamowanie na gorąco na poziomie 32 metrów to wynik cechujący auta premium i sportowe, a nawet lepszy! Na torze dużo większa sprawność w slalomie i zdecydowanie lepszy czas okrążenia od konkurentów. Być może nieco w tym pomogły niestandardowe opony 20", na których stał ten egzemplarz (Michelin Pilot Sport 4S o doskonałej przyczepności - normalnie występują za dopłatą w GSi, a w innych wersjach nie były dostępne) - no chyba, że testujący coś pokręcił (wcześniej auta z kołami 20" przychodziły na Continentalach).
M.
#SupportKubica
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: "Motor" z 23.04.2019 - Insignia ST vs. V60 vs. P508 SW (diesle)
@Markkofan Niestety, nie mam kopii. Pismo przeglądałem w sklepie
M.
M.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: "Motor" z 23.04.2019 - Insignia ST vs. V60 vs. P508 SW (diesle)
czytam ostatnio i oglądam sporo o nowej 508. Wygląda na to, że to piękne auto o średnim prowadzeniu i bardzo małym wnętrzu. Podejrzewam, że dopiero hybrydowe 400KM może być tym, co do takiego nadwozia pasuje. Niezależnie od tego, ceny nowej 508 są niepoważne i auto to traktuję jako ładną ciekawostkę, a nie realną konkurencję w klasie średniej. Podejrzewam, że marketingowcy mają spory problem jak przedstawiać to ciasne i drogie auto, żeby zachęcić do kupna. Obstawiam, że ten samochód kupuje się wyłącznie sercem - albo klient się zakocha i kupi bez względu na argumenty, albo zrezygnuje porównując z konkurencją.
Insignię słusznie ocenia się wysoko, chociaż mogłaby być lepiej wyciszona, wówczas byłoby naprawdę świetnie
Insignię słusznie ocenia się wysoko, chociaż mogłaby być lepiej wyciszona, wówczas byłoby naprawdę świetnie
-
- Posty: 53
- Rejestracja: niedziela 23 wrz 2018, 19:28
- Posiadane auto: Insignia ST 1.5T
- Silnik: 1.5 T 165 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Sztokholm
- Województwo: Szwecja
Re: "Motor" z 23.04.2019 - Insignia ST vs. V60 vs. P508 SW (diesle)
Szkoda, ze nie zrobiles zdjec w sklepie )wassermann pisze: ↑wtorek 07 maja 2019, 07:41@Markkofan Niestety, nie mam kopii. Pismo przeglądałem w sklepie
M.
#SupportKubica
- Hubi
- Posty: 84
- Rejestracja: sobota 23 cze 2018, 19:51
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 1.5 Turbo 165
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: "Motor" z 23.04.2019 - Insignia ST vs. V60 vs. P508 SW (diesle)
Mały teścik, porównanie do 508 i Mazdy.
https://youtu.be/5raFMCp4658
https://youtu.be/5raFMCp4658
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości