Nowa Insignia vs reszta świata

Tutaj znajdziesz najbardziej aktualne testy i porównania, również naszych klubowych samochodów
Niebrzyd
Posty: 200
Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
Posiadane auto: Opel Insignia ST
Silnik: D20DTR AT8 AWD
Rocznik auta: 2017
Miasto: Polska
Województwo: Mazowieckie

Nowa Insignia vs reszta świata

Postautor: Niebrzyd » czwartek 10 maja 2018, 18:54

@Medalik ja bym się na Twoim miejscu nie wahał i popatrzył na inne auta....

Awatar użytkownika
radekj
Posty: 436
Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolska

Re: OKIEM DEALERA - NORMA EMISJI SPALIN EURO 6.2

Postautor: radekj » czwartek 10 maja 2018, 20:51

Niebrzyd pisze:
czwartek 10 maja 2018, 18:54
@Medalik ja bym się na Twoim miejscu nie wahał i popatrzył na inne auta....
Zawsze należy tak robić. Tylko jakie w tej klasie, z takim wyposażeniem, w tej cenie?

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: OKIEM DEALERA - NORMA EMISJI SPALIN EURO 6.2

Postautor: andrew » czwartek 10 maja 2018, 21:03

radekj pisze:
czwartek 10 maja 2018, 20:51
Niebrzyd pisze:
czwartek 10 maja 2018, 18:54
@Medalik ja bym się na Twoim miejscu nie wahał i popatrzył na inne auta....
Zawsze należy tak robić. Tylko jakie w tej klasie, z takim wyposażeniem, w tej cenie?
LOGAN !!!

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: OKIEM DEALERA - NORMA EMISJI SPALIN EURO 6.2

Postautor: Cloud » czwartek 10 maja 2018, 21:13

Medalik pisze:Czy zamówienia na Insignie ST z silnikiem 1.5 są przyjmowane na bieżąco i trafiają do produkcji, czy raczej trzeba się spodziewać jakiś przerw ze względu na przezbrojenie linii produkcyjnej na potrzeby nowej normy?

Waham się nad zamówieniem, ale będę mógł odebrać/zapłacić nie wcześniej niż w drugiej połowie sierpnia...
Doświadczenie i logika podpowiada mi, że należy z 99.9% pewnością powiedzieć, że przezbrojenia nie będzie. To nie lifting, czy zmiana modelu. To tylko dostosowanie się do nowej normy. Przezbrojenie może być (ale prawdopodobnie tylko na jednym stanowisku) w fabryce silników, nie na montażu. Ale tym nie ma się co przejmować.

Odnosząc się do wypowiedzi niebrzyda, to jedyne co możesz sprawców to S60/V60. Pod warunkiem, że wynegocjujesz koło 30% rabatu. Mazdy, Fordy, VW można odpuścić.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Niebrzyd
Posty: 200
Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
Posiadane auto: Opel Insignia ST
Silnik: D20DTR AT8 AWD
Rocznik auta: 2017
Miasto: Polska
Województwo: Mazowieckie

Re: OKIEM DEALERA - NORMA EMISJI SPALIN EURO 6.2

Postautor: Niebrzyd » piątek 11 maja 2018, 05:32

radekj pisze:
czwartek 10 maja 2018, 20:51
Niebrzyd pisze:
czwartek 10 maja 2018, 18:54
@Medalik ja bym się na Twoim miejscu nie wahał i popatrzył na inne auta....
Zawsze należy tak robić. Tylko jakie w tej klasie, z takim wyposażeniem, w tej cenie?
ja bym brał Mazde
przed Insignią miałem 6 GJ z 2013r. i teraz żałuje, że nie wziąłem jej ponownie

coolik
Posty: 338
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
Posiadane auto: Insignia
Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wro
Województwo: DLN

Re: OKIEM DEALERA - NORMA EMISJI SPALIN EURO 6.2

Postautor: coolik » piątek 11 maja 2018, 06:31

Miałem Mazdę z 2014 i wziąłem Insignię i nie żałuję, bo "za tę kasę, z takim wyposażeniem, w tej klasie" nie było lepszego wyboru. Ale mi akurat zależało na benzynie i 4x4 :) Ale oczywiście inni mogą mieć inne oczekiwania od samochodów i co innego się dla nich liczy, gdy Mazda będzie lepszym wyborem.

Awatar użytkownika
radekj
Posty: 436
Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolska

Re: OKIEM DEALERA - NORMA EMISJI SPALIN EURO 6.2

Postautor: radekj » piątek 11 maja 2018, 08:49

@coolik Dokładnie, u mnie były 3-4 podstawowe wymagania (w tej kolejności):
liftback
w miarę mocna benzyna (180+)
4x4
automat

Superb też je spełnia ale jest jedna w najbliższym otoczeniu i wolałem coś innego żeby nie było nudno. Ważne że jest wybór :)

P.S. Znajomy wcale nie jest mega zadowolony z Superba 4x4 280KM, owszem moc i wygoda są, ale co chwilę coś nie działa, coś się odczepia, zamki żyją swoim własnym życie itp.

coolik
Posty: 338
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
Posiadane auto: Insignia
Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wro
Województwo: DLN

Re: Nowa Insignia vs reszta świata

Postautor: coolik » piątek 11 maja 2018, 09:33

Wątek na dyskusje jak nie Insignia to co.

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: Nowa Insignia vs reszta świata

Postautor: andrew » piątek 11 maja 2018, 10:07

w tej cenie z takim wyposażenia nie ma nic zbliżonego do Insigni.
Myślę podobnie jak coolik no i radekj ma podobne wymagania.
Jeśli idzie o przyszłość to sam nie wiem co to będzie - może na melexy się przesiądziemy, bo silnikiem 1,0 nie będę jeżdził.

Awatar użytkownika
Nix
Posty: 353
Rejestracja: czwartek 08 lut 2018, 20:47
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: 1.5 T 165 KM AT
Rocznik auta: 2018
Miasto: Polska
Województwo: Śląskie

Re: Nowa Insignia vs reszta świata

Postautor: Nix » piątek 11 maja 2018, 11:07

radekj pisze:
piątek 11 maja 2018, 08:49

P.S. Znajomy wcale nie jest mega zadowolony z Superba 4x4 280KM, owszem moc i wygoda są, ale co chwilę coś nie działa, coś się odczepia, zamki żyją swoim własnym życie itp.
Czyli wypisz,wymaluj Insignia ;)
p.s. moja nierówna walka ze skrzypiącym fotelem trwa...na razie remis :)
Ostatnio zmieniony piątek 11 maja 2018, 11:52 przez coolik, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Aktualizacja tematu w celach porządkowych.

Awatar użytkownika
LEM
Posty: 284
Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: 1.5T 165KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: Wielkopolskie

Re: Nowa Insignia vs reszta świata

Postautor: LEM » piątek 11 maja 2018, 13:02

Akurat M6 po liftingu, który był pokazany pod koniec 2017 ma chyba na wyposażeniu wszystko to co Insignia za wyjatkiem 4x4.

coolik
Posty: 338
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
Posiadane auto: Insignia
Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wro
Województwo: DLN

Re: Nowa Insignia vs reszta świata

Postautor: coolik » piątek 11 maja 2018, 13:12

Poza 4x4 i kosztuje trochę więcej niż Insignia :) Oczywiście nie porównujemy tutaj cen katalogowych tylko po rabatach :)

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: Nowa Insignia vs reszta świata

Postautor: andrew » piątek 11 maja 2018, 15:18

w M ponoć ciężko jest coś uzyskać poniżej katalogu. M6 nie moja melodia :(

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Nowa Insignia vs reszta świata

Postautor: Cloud » piątek 11 maja 2018, 20:27

No podobno pare tysiaków to totalny maks w Mazdzie.

A jak podchodzi do tego np Peugeot? Ile tam można wyrwać?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
LEM
Posty: 284
Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: 1.5T 165KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: Wielkopolskie

Re: Nowa Insignia vs reszta świata

Postautor: LEM » piątek 11 maja 2018, 23:17

Z rabatami to prawda, ale cenowo na pewno nie odstaje jakoś bardzo moim zdaniem a od doposazonej insigni 2.0T to jest znacznie tańsza.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości