Nowa jazda testowa Insignia ST 2.0 dielsel
- LEM
- Posty: 284
- Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wielkopolskie
Re: Nowa jazda testowa Insignia ST 2.0 dielsel
Tia, trzeszczący HUD i plastiki... Kwintesencja. Takie pierdoły wysuwają się na pierwszy plan i najdoskonalsze ledy i twinstery nie potrafią potem wziąć góry nad takimi niedoróbkami. Ale producent sam jest sobie winien.
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: Nowa jazda testowa Insignia ST 2.0 dielsel
A ktoś zna auto idealne, w którym wszystko działa, nic nie trzeszczy i się nie psuje?
- siejeje
- Posty: 186
- Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2017, 22:58
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 1.5 165KM AT6
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolskie
Re: Nowa jazda testowa Insignia ST 2.0 dielsel
Dla mnie podejście wszelkiej maści testerów do kwestii wykończenia jest conajmniej dziwne. Szarpią te plastiki jakby małe ugięcie było sprawą życia i śmierci a samochód był zrobiony z tytanu. To jest tworzywo sztuczne i musi się ugiąć pod dużym naciskiem. Kto w codziennym użytkowaniu wygina w ten sposób elementy wykończenia?
-
- Posty: 92
- Rejestracja: niedziela 05 lis 2017, 13:45
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 1,5 Turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wałbrzych
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Nowa jazda testowa Insignia ST 2.0 dielsel
Nie mam skrzypiącego hud i foteli AGR za to mam w innovation satysfakcje z auta:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości