OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
- FPWroclaw
- Posty: 205
- Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
Witajcie,
Jak wiadomo już w kwietniu premierę będzie miała "odświeżona" Insignia po faceliftingu. Więcej informacji wkrótce - póki co ważne info - wraca rozsądna benzyna !
https://pl-media.opel.com/pl/01-09-brus ... motor-show
Jak wiadomo już w kwietniu premierę będzie miała "odświeżona" Insignia po faceliftingu. Więcej informacji wkrótce - póki co ważne info - wraca rozsądna benzyna !
https://pl-media.opel.com/pl/01-09-brus ... motor-show
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
a co to za silnik i skrzynia? żeby nie okazało się jak w przypadku Astry, gdzie silnik 1.2 i skrzynia to jakieś dyskusyjne produkty z Ameryki Środkowej
- FPWroclaw
- Posty: 205
- Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
Szkolenie mam 20 Stycznia - wtedy dowiemy się szczegółów.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
-
- Posty: 219
- Rejestracja: niedziela 22 kwie 2018, 10:04
- Posiadane auto: Insignia B GS
- Silnik: 1,5XFT AT
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
Zaszaleli z silnikami .....co za czasy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
Silnik 2.0T będzie GM typu "LSY", a to jest następca dotychczasowego "LTG". Mniej mocy, nieco mniej momentu, ale za to dostępnego niżej. Obniżone spalanie poprzez funkcję odłączania cylindrów... Można mieć "kaszlaka", jak odłączy 2 z 4
Skrzynia raczej na pewno GM typu 9T50 (warianty M3E, M3T, M3H, M3W, M3D), produkcja w Meksyku (ale w fabryce GM). Była już wcześniej montowana w "Insignii" V6 w USA (Regal GS) i Australii (Commodore VXR).
Tak więc, co ciekawe, PSA kontynuuje Insignię z niemal pełnym udziałem komponentów GM!
M.
Skrzynia raczej na pewno GM typu 9T50 (warianty M3E, M3T, M3H, M3W, M3D), produkcja w Meksyku (ale w fabryce GM). Była już wcześniej montowana w "Insignii" V6 w USA (Regal GS) i Australii (Commodore VXR).
Tak więc, co ciekawe, PSA kontynuuje Insignię z niemal pełnym udziałem komponentów GM!
M.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
Odnośnie odłączania cylindrów. Jeżdżę stosunkowo często VW 1.5T z odłączanymi cylindrami. Działa to rewelacyjnie (jest absolutnie niezauważalne), a spalanie jest regularnie niższe niż w dieslu. Nie wiem jak oni to zrobili, ale działa. Przy takiej benzynie zakup diesla nie ma sensu.
Ciekawe jak to będzie w Oplu, zwłaszcza w kontekście zużycia paliwa w stosunku do poprzedniego silnika
Ciekawe jak to będzie w Oplu, zwłaszcza w kontekście zużycia paliwa w stosunku do poprzedniego silnika
- LEM
- Posty: 284
- Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wielkopolskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
Ciekawe jestem cen wersji 2.0/200. Pewnie na zmiany przestrzeni bagażowej - usunięcie tych cholernych skosów po bokach w GS nie ma co liczyć? Skoda, bo wtedy lift insigni rozważałbym jako następne auto, bo propozycje silnikowe, nowe lampy itp brzmią spoko. Niestety z takim bagażnikiem jak teraz isnignia GS nie jest rodzinnym autem, a takiego potrzebuję.
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
Tu nie mam złudzeń, może być tylko lepiej.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
Insignia B FL - warianty dostępne od pocz. marca 2020 r. (rynek niemiecki):
1.4T 145 KM (3-cyl.) M6
1.4T 145 KM (3-cyl.) AT bezstopniowa (ten wariant musi być koszmarny...)
2.0T 200 KM AT9 (ten z kolei całkiem fajnie się prezentuje)
2.0T 230 KM AT9 4x4 (tylko GSi)
nie wiadomo czy napęd 4x4 będzie jako opcja w 2.0T 200 KM
skrzynia AT9 produkcji GM
1.5 CDTI 122 KM (3-cyl.) M6
1.5 CDTI 122 KM (3-cyl.) AT8
2.0 CDTI 174 KM M6
2.0 CDTI 174 KM AT8
2.0 CDTI 174 KM AT8 4x4
skrzynia AT8 produkcji Aisin jak dotychczas
Linie wyposażeniowe:
- Insignia
- Edition
- GS-Line
- Elegance
- Ultimate
- GS-Line Plus
osobno kompletacje pośrednie unikalne dla rynku niemieckiego: Business Edition i Business Elegance
- GSi (tylko 2.0T 230 KM)
M.
1.4T 145 KM (3-cyl.) M6
1.4T 145 KM (3-cyl.) AT bezstopniowa (ten wariant musi być koszmarny...)
2.0T 200 KM AT9 (ten z kolei całkiem fajnie się prezentuje)
2.0T 230 KM AT9 4x4 (tylko GSi)
nie wiadomo czy napęd 4x4 będzie jako opcja w 2.0T 200 KM
skrzynia AT9 produkcji GM
1.5 CDTI 122 KM (3-cyl.) M6
1.5 CDTI 122 KM (3-cyl.) AT8
2.0 CDTI 174 KM M6
2.0 CDTI 174 KM AT8
2.0 CDTI 174 KM AT8 4x4
skrzynia AT8 produkcji Aisin jak dotychczas
Linie wyposażeniowe:
- Insignia
- Edition
- GS-Line
- Elegance
- Ultimate
- GS-Line Plus
osobno kompletacje pośrednie unikalne dla rynku niemieckiego: Business Edition i Business Elegance
- GSi (tylko 2.0T 230 KM)
M.
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
To brzmi bardzo rozsądnie. Zestaw silników jest dla większości wystarczający. Szkoda, że astrę wykastrowali z silników 4 cylindrowych i 200KM. Ciekawe też jak ceny wzrosną w insigni?
- FPWroclaw
- Posty: 205
- Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
Czekamy na cennik - jeszcze go nie ma.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
1,4 3-cyl... pięknie. A Amerykanie mają 3,6/V6
fajnie, że się przełamali i dali te 230KM - powiedzmy, że GSI będzie miała rację bytu (choć tu po prostu aż się prosi coś na miarę Kii Stinger GT 3,3 V6).
Ciekawe, czy Opel popracował nad głównymi mankamentami Insignii - przeciętne wyciszenie podwozia, zauważalny klekot diesla i koszmarna dźwigienka kierunkowskazów
Cena raczej (a nawet "na pewno") jest bardzo płynna, skoro można negocjować cenę takiej świeżynki jak Grandland X Hybrid4
fajnie, że się przełamali i dali te 230KM - powiedzmy, że GSI będzie miała rację bytu (choć tu po prostu aż się prosi coś na miarę Kii Stinger GT 3,3 V6).
Ciekawe, czy Opel popracował nad głównymi mankamentami Insignii - przeciętne wyciszenie podwozia, zauważalny klekot diesla i koszmarna dźwigienka kierunkowskazów
Cena raczej (a nawet "na pewno") jest bardzo płynna, skoro można negocjować cenę takiej świeżynki jak Grandland X Hybrid4
-
- Posty: 76
- Rejestracja: poniedziałek 20 sty 2020, 20:27
- Posiadane auto: Opel insignia b
- Silnik: 1.5 Turbo 165 km
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opole
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
Mankamenty zapewne ma każda marka. Sądzę,że nie ma tu nad czym pracować ,wynikają one z obniżenia kosztów produkcji, może nie przesadzę nawet działanie celowe,to porostu biznes a przy uwczesnej technologi da się produkować auta bez tych opierdliwych niedorubek
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020
W Niemczech pokazał się katalog i dokładny cennik Insignii B FL (Modelljahr 2021).
Na razie nie ma wszystkich zapowiadanych silników w ofercie.
Diesel
1.5 - 122 KM / 300 Nm / MT6 - 10.6s, 208 km/h (silnik 3-cyl.)
2.0 - 174 KM / 380 Nm / MT6 / FlexRide opcja - 8.0s, 226 km/h
2.0 - 174 KM / 380 Nm / AT8 / FlexRide opcja - 8.0s (albo 9.0s, bo chyba jest babol w danych), 223 km/h
Benzyna
1.4 - później
2.0 - 200 KM / 350 Nm / AT9 / FWD / FlexRide seria - 7.7s, 235 km/h (nie ma 4x4 w opcji)
2.0 - 230 KM / 350 Nm / AT9 / 4x4 /FlexRide seria - 7.4s, 237 km/h (tylko jako GSi)
Dane dla wariantu nadwozia Grand Sport. Dla Sports Tourer tradycyjnie odrobinę gorsze osiągi.
M.
Na razie nie ma wszystkich zapowiadanych silników w ofercie.
Diesel
1.5 - 122 KM / 300 Nm / MT6 - 10.6s, 208 km/h (silnik 3-cyl.)
2.0 - 174 KM / 380 Nm / MT6 / FlexRide opcja - 8.0s, 226 km/h
2.0 - 174 KM / 380 Nm / AT8 / FlexRide opcja - 8.0s (albo 9.0s, bo chyba jest babol w danych), 223 km/h
Benzyna
1.4 - później
2.0 - 200 KM / 350 Nm / AT9 / FWD / FlexRide seria - 7.7s, 235 km/h (nie ma 4x4 w opcji)
2.0 - 230 KM / 350 Nm / AT9 / 4x4 /FlexRide seria - 7.4s, 237 km/h (tylko jako GSi)
Dane dla wariantu nadwozia Grand Sport. Dla Sports Tourer tradycyjnie odrobinę gorsze osiągi.
M.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości