Insignia w gronie aut premium, zaskakujące. Szkoda że tak mało szczegółów.
https://moto.pl/MotoPL/7,88389,26507938 ... -auta.html
Raport TUV 2021
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Raport TUV 2021
Te raporty to można o kant rozbić. To tak, jakby nasze stacje badań pojazdów dzieliły się informacjami i na koniec roku publikowały, jaki model samochodu nie przeszedł przeglądu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: Raport TUV 2021
Cloud
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Raport TUV 2021
Ale chyba lepiej, że jest na topie niż miałaby okupować dolne segmenty, co?
Tutaj pełna lista:
https://www.vdtuev.de/dok_view?oid=821592
https://www.vdtuev.de/dok_view?oid=821590
https://www.vdtuev.de/dok_view?oid=821586
Starsze roczniki też ogólnie nieźle wypadły.
Wśród nowych aut, pierwszego przeglądu nie przeszło co jedenaste Mondeo, co czternasty Superb czy co szesnaste BMW 3, a spośród Insignii B tylko 1 na 50. Raczej siara nie zaliczyć badania technicznego 3-letnim samochodem?
M.
Tutaj pełna lista:
https://www.vdtuev.de/dok_view?oid=821592
https://www.vdtuev.de/dok_view?oid=821590
https://www.vdtuev.de/dok_view?oid=821586
Starsze roczniki też ogólnie nieźle wypadły.
Wśród nowych aut, pierwszego przeglądu nie przeszło co jedenaste Mondeo, co czternasty Superb czy co szesnaste BMW 3, a spośród Insignii B tylko 1 na 50. Raczej siara nie zaliczyć badania technicznego 3-letnim samochodem?
M.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Raport TUV 2021
też nie bardzo rozumiem jak 3-letni samochód może nie przejść badania technicznego...Może ktoś poda przykłady, bo przynajmniej w Polsce to dla mnie raczej niepojęte.wassermann pisze: ↑niedziela 15 lis 2020, 09:57Wśród nowych aut, pierwszego przeglądu nie przeszło co jedenaste Mondeo, co czternasty Superb czy co szesnaste BMW 3, a spośród Insignii B tylko 1 na 50. Raczej siara nie zaliczyć badania technicznego 3-letnim samochodem?
Wynik Insigni super
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Raport TUV 2021
W Polsce wszystko przechodzi czasami sam dowód wjeżdża na podnośnik, ale ogólnie nie ma problemu z badaniami. Szkoda, ze w raportach nie piszą co było przyczyna nie podbicia. To dałoby jakieś wskazówki. Może liczą spalone żarówki?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Raport TUV 2021
Oświetlenie jest jedną z przyczyn. Ale raczej nie mówimy o samochodach 3-letnich klasy Insignii, gdzie większość konkurentów i tak ma wszędzie z przodu i tyłu LEDy.
O Dacii napisali, że zawieszenie, wycieki i oświetlenie.
O 5-letnim VW Sharanie (najgorszy wynik ze 130 samochodów), że zawieszenie i hamulce. A na 129. miejscu Passat CC...
Na pierwsze miejsca w dalszych latach nie ma co patrzeć, bo wiadomo że sportowe auta (911) robią najmniejszy przebieg i są doinwestowane.
Ale ostatnie miejsca i słabe wyniki coś znaczą. Że jedne konie robocze znoszą orkę przeciętnie słabiej od innych. I jakoś Insignia tych dołów list wcale nie okupuje.
Jedyne delikatne zastrzeżenia w nowych Insi dotyczyły sporadycznych przypadków wycieku oleju.
M.
O Dacii napisali, że zawieszenie, wycieki i oświetlenie.
O 5-letnim VW Sharanie (najgorszy wynik ze 130 samochodów), że zawieszenie i hamulce. A na 129. miejscu Passat CC...
Na pierwsze miejsca w dalszych latach nie ma co patrzeć, bo wiadomo że sportowe auta (911) robią najmniejszy przebieg i są doinwestowane.
Ale ostatnie miejsca i słabe wyniki coś znaczą. Że jedne konie robocze znoszą orkę przeciętnie słabiej od innych. I jakoś Insignia tych dołów list wcale nie okupuje.
Jedyne delikatne zastrzeżenia w nowych Insi dotyczyły sporadycznych przypadków wycieku oleju.
M.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości