[YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
Oj tam, nie trzeba od razu za niego wychodzić za mąż, też nie jest w moim typie, al czasem oglądam. Ja nie trawię Pertyna z kolei, kiedyś zaczął na mnie najeżdżać w komentarzach pod jednym jego filmikiem i różne rzeczy mi wmawiać.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
znam typa. Jego testów nie da się oglądać, bo robi je zbyt dokładnie - dlatego obejrzałem jego wszystkie materiały o Insignii Fajnie mi się też ogląda jego megatesty pickupów, jak bierze je w długą, autostradową trasę
O światłach wypowiadał się pozytywnie - może ja się źle wyraziłem - światła Intelluxy są wg mnie świetne, człowiek nie musi sięgać po manetkę długich, tym niemniej Opel najpierw naopowiadał głupot o wiązkach, wycinaniu pól, cuda na kiju - i tego marketingowego bełkotu te światła nie spełniają. Nie jestem pewien, czy jakiekolwiek światła spełniają, bo żeby wyciąć wiązkę między autami, to trzeba rozpoznać kontur auta, a kamera rozpozna tylko punkty świetlne i na tej podstawie szacuje, gdzie znajduje się inne auto. No i czy taka dynamiczna zabawa światłami ma sens i czy niepotrzebnie nie będzie rozpraszać kierowcy?
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
Maciek, światła nigdy nie ma za dużo! Niedługo po tym jak odebrałem Iśkę i miałem okazje pojeździć trochę więcej wieczorem/nocą - stwierdziłem, że Unia Europejska zamiast wymyślać głupoty typu start stop, limitery prędkości (jak się wczytacie, to zobaczycie, że nie chodzi o zablokowanie prędkości maksymalnej, a możliwość ustawienia limitu, którego samochód nie przekroczy nawet jak wciśniesz więcej gazu), powinni wprowadzić obowiązkowe ledy z (przynajmniej) automatycznym przełączaniem krótkie-długie-krótkie. Ile jest wypadków, kolizji, stłuczek spowodowanych tym, że ktoś jeździ na świeczkach zamiast świateł? My, użytkownicy matryc wiemy jak podnosi to bezpieczeństwo.
Jechało ze mną sporo osób po ciemku, którzy na codzień poruszają się autami z H4, czy H7. Komentarz, który się powtarzał to „takim to w nocy można jechać...”.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jechało ze mną sporo osób po ciemku, którzy na codzień poruszają się autami z H4, czy H7. Komentarz, który się powtarzał to „takim to w nocy można jechać...”.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
Masz rację Cloud ,nie podważam tego że matryce są super a H4 to świeczki. Trzeba używać na drodze rozumu bo najlepsze systemy nie pomogą, one tylko ułatwiają życie. Zbędne gadżety powinne być wywalone a ledy opcją obowiązkową. Sam mając wybór oszczędzając na kasie wybrałem H4 i to że późniejsze ewentualne naprawy będą mniej bolesne. Jestem już leciwym kierowcą ,bezwypadkowym więc myślę tyle lat jeździłem, a co tam . Gdybym nie miał wyboru napewno zadowolenie z insigni było by większe, tak naprawdę brakuje mi mocniejszego silnika , świateł i lepszych foteli , pozatym insignia jest ok. Oszczędność bokiem wychodzi, żeby osiągnąć pełne zadowolenie, taka rada dla przyszłych nabywców
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości