[YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
[YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
Jest jeszcze gorący test nowej 2.0T 200KM AT9 w rękach Pertyna - patrz YT. Dopiero obejrzę.
Nieźle się zbiera, choć nowa sztuka nie ułożona. A potem wrzucę jak wypadła w Auto-Zeitung i Auto-Bildzie. W jednym z nich 6.9sek do 100 Tak żeby uciszyć VAGiniarzy, że Ople to muły itd.
M.
Nieźle się zbiera, choć nowa sztuka nie ułożona. A potem wrzucę jak wypadła w Auto-Zeitung i Auto-Bildzie. W jednym z nich 6.9sek do 100 Tak żeby uciszyć VAGiniarzy, że Ople to muły itd.
M.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
Dobry wynik! Ciekawy jestem co tutaj wąskim gardłem jest. Czy skrzynia, czy problem z przyczepnością
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
Widać, że na starcie walczy trochę z trakcją - ale test był na oponach zimowych. Niemcy testowali na dobrych letnich (rezultaty wrzucę dzisiaj). Skrzynia wydaje się nie być "żarłoczna" i te 200 KM ładnie puszcza dalej. Może się okazać, że wersja 230 KM 4x4 wcale ze startu nie będzie lepsza od 200 KM FWD (na przyczepnej nawierzchni), bo 4x4 też swoje pożera.
Szkoda, że przy okazji liftu nie wyeliminowano hałaśliwości od nadkoli. Przesiadkę z Insi A do Insi B zapamiętałem jako uderzającącą na minus właśnie pod względem hałasów.
Poza tym test trochę na odwal, nie pojeździł nią za wiele. Niektórymi wozami machnie się z Wawy do Gdn i wówczas więcej opowiada także o zachowaniu autostradowym. Ale wydźwięk pozytywny, skrzynia AT9 nie wprowadza opóźnień, które zaslugiwałyby na krytykę, jest dobrze. Po prostu połykacz kilometrów z bardzo dobrym, o ile nie najlepszym w swej klasie, zawieszeniem. Kiedyś tu lub na bratnim forum napisałem, że dokładnie ta wersja będzie fajnym wyborem (nie osobiście dla mnie, ale tak zdroworozsądkowo) i "Zwycięzcą testów" - no i widać, że ma ku temu potencjał.
M.
Szkoda, że przy okazji liftu nie wyeliminowano hałaśliwości od nadkoli. Przesiadkę z Insi A do Insi B zapamiętałem jako uderzającącą na minus właśnie pod względem hałasów.
Poza tym test trochę na odwal, nie pojeździł nią za wiele. Niektórymi wozami machnie się z Wawy do Gdn i wówczas więcej opowiada także o zachowaniu autostradowym. Ale wydźwięk pozytywny, skrzynia AT9 nie wprowadza opóźnień, które zaslugiwałyby na krytykę, jest dobrze. Po prostu połykacz kilometrów z bardzo dobrym, o ile nie najlepszym w swej klasie, zawieszeniem. Kiedyś tu lub na bratnim forum napisałem, że dokładnie ta wersja będzie fajnym wyborem (nie osobiście dla mnie, ale tak zdroworozsądkowo) i "Zwycięzcą testów" - no i widać, że ma ku temu potencjał.
M.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
O ile Pertyna nie trawię, to jednak testy Insignii w jego wykonaniu obejrzałem wszystkie. Jak zwykle zaprezentował jakąś grafikę producenta ilustrującą działanie aktywnych reflektorów, która nie ma nic wspólnego z rzeczywistością
Ale chłop zawsze lubił Insignię, zwłaszcza mocniejsze wersje. W teście pierwszej z 2018 roku, utyskiwał na nieflokowane kieszenie i zdaje się, dźwignię zmiany biegów w manualu. 260KM w benzynie określił, jako dynamiczna jak Arteon 280KM (czym wywołał burzę wśród wyznawców vw), wersja GSI 210KM diesel to ideał, wersja poliftowa z linku też wspaniała
Naprawdę nie rozumiem, dlaczego segment D ginie w oczach. Te auta są każdym aspekcie są lepsze od odpowiadających im cennikowo SUVów, a mimo to, ludzie kupują SUVy. Grandland X 1,6/180KM kosztuje tyle, co Insignia Kombi 2,0/170KM
Ale chłop zawsze lubił Insignię, zwłaszcza mocniejsze wersje. W teście pierwszej z 2018 roku, utyskiwał na nieflokowane kieszenie i zdaje się, dźwignię zmiany biegów w manualu. 260KM w benzynie określił, jako dynamiczna jak Arteon 280KM (czym wywołał burzę wśród wyznawców vw), wersja GSI 210KM diesel to ideał, wersja poliftowa z linku też wspaniała
Naprawdę nie rozumiem, dlaczego segment D ginie w oczach. Te auta są każdym aspekcie są lepsze od odpowiadających im cennikowo SUVów, a mimo to, ludzie kupują SUVy. Grandland X 1,6/180KM kosztuje tyle, co Insignia Kombi 2,0/170KM
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
^^^ Miliony much nie mogą się mylić... Dlatego.
M.
M.
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
Nosi mnie ,że muszę jeździć swoją 1.5T, ale co znów zmieniać i to na opla . Jeździ to ,ale 2.0T 200KM podnosi mi ciśnienie , taki motor w sam raz. Podobno ma byc 1.4T tylko dla kogo , insigni takie silniki psują wizerunek ,nawet 1.5T
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
I jeszcze dane testowe z Auto Zeitung:
(Test wygrała BMW 3er, druga Insi, trzecie ze sporą stratą do Insi Volvo S60).
Oraz Auto-Bild, gdzie Insi w teście z przewagą pokonała obie wolnossące 2.5-litrowe Mazdę 6 i Camry (ta ostatnia wręcz razi kiepską drogą hamowania.)
M.
(Test wygrała BMW 3er, druga Insi, trzecie ze sporą stratą do Insi Volvo S60).
Oraz Auto-Bild, gdzie Insi w teście z przewagą pokonała obie wolnossące 2.5-litrowe Mazdę 6 i Camry (ta ostatnia wręcz razi kiepską drogą hamowania.)
M.
- Załączniki
-
- 579DDEFC-417F-43C9-8051-4A9F738796D9.png (1.54 MiB) Przejrzano 4783 razy
-
- 2ED84C88-FDE4-4F9F-8561-E4638E37B06F.png (1.88 MiB) Przejrzano 4783 razy
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
Dobrze widzę, ze spalanie testowe 8.1l? Jeśli tak, to bardzo dobry wynik. Przypuszczam, ze spala tyle ile 1.5t, a moc to next level.
A wyciszenie w porównaniu do poprzedniczki? Jakie wartości przed lift osiągał? Te same?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A wyciszenie w porównaniu do poprzedniczki? Jakie wartości przed lift osiągał? Te same?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
Przecież tam nikt nie wkładał nowego wyciszenia Po prostu silniki dopasowali do dzisiejszych norm (ciekaw jestem, co było bazą do 2,0 benzynowego) i przenieśli światła dzienne z góry na dół, żeby klient myślał, że ma coś nowego (nie zdziwiłbym się, jakby nowe Matrixy działały dokładnie tak samo jak stare ). Może jeszcze dodano nowe wzory felg (chyba zrezygnowano z kolorów indywidualnych i 3-warstwowego białego).
To auto jeździ dokładnie tak samo jak przed liftem, a silnik 2,0/200KM powinien być oferowany od samego początku, bo największą wadą Insigni przedliftowej była luka między bazowym silnikiem 1,5/165KM, a topowym 2,0/260KM.
To taki low-budget lifting
Tak na marginesie, to Buick już nie oferuje Regala, Holden nie istnieje, więc Insignia oferowana jest tylko w Europie.
To auto jeździ dokładnie tak samo jak przed liftem, a silnik 2,0/200KM powinien być oferowany od samego początku, bo największą wadą Insigni przedliftowej była luka między bazowym silnikiem 1,5/165KM, a topowym 2,0/260KM.
To taki low-budget lifting
Tak na marginesie, to Buick już nie oferuje Regala, Holden nie istnieje, więc Insignia oferowana jest tylko w Europie.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
Lampy po liftingu zmieniły się konstrukcyjnie, jest zdecydowanie więcej sterowalnych segmentów. Ciekaw jestem różnic w działaniu.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
Żeby to lepiej działało, to oprócz dodatkowych diód, potrzebna jest kamera o wyższej rozdzielczości i szybszy procesor do obsługi świateł. A znając Opla, to wszystko pozostało po staremu, tylko wzór lamp nowy - ale oczywiście mogę się mylić, dlatego tak bardzo boleję nad tym, że żaden polski youtuber nie testuje lamp po zmroku, tylko wierzy ulotkom pisząc, że lampy na pewno są lepsze.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
Już ja bym te lampy przetestował... Tylko nie jestem youtuberem
Silnik 2.0T jest nowy. To nie jest prosta modyfikacja poprzednika. Nie powiem "zupełnie nowy", bo nie jestem jego konstruktorem. Ale dopiero wchodzi do wozów GM. I jednak parametry słabsze, bo poprzedni LTG miał 250-275 KM, a ten nowy LSY do 230 KM. Do tego ma ten aktywny system odłączania 2 cylindrów. Natomiast stosowana z nim skrzynia 9-biegowa GM jest "prawie nowa", bo już gościła w Insignii przed liftem, tyle że za oceanem (w V6 oraz zdaje się w 2.0T przednionapędowych (były takie w USA) - bo 2.0T 4x4 miały japońską Aisin zarówno w EU jak i US).
M.
Silnik 2.0T jest nowy. To nie jest prosta modyfikacja poprzednika. Nie powiem "zupełnie nowy", bo nie jestem jego konstruktorem. Ale dopiero wchodzi do wozów GM. I jednak parametry słabsze, bo poprzedni LTG miał 250-275 KM, a ten nowy LSY do 230 KM. Do tego ma ten aktywny system odłączania 2 cylindrów. Natomiast stosowana z nim skrzynia 9-biegowa GM jest "prawie nowa", bo już gościła w Insignii przed liftem, tyle że za oceanem (w V6 oraz zdaje się w 2.0T przednionapędowych (były takie w USA) - bo 2.0T 4x4 miały japońską Aisin zarówno w EU jak i US).
M.
- komisarzryba
- Posty: 129
- Rejestracja: niedziela 25 paź 2020, 13:05
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo 200 KM
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
cos tam pod koniec napomkniete:Maciek pisze: ↑piątek 27 lis 2020, 11:31Żeby to lepiej działało, to oprócz dodatkowych diód, potrzebna jest kamera o wyższej rozdzielczości i szybszy procesor do obsługi świateł. A znając Opla, to wszystko pozostało po staremu, tylko wzór lamp nowy - ale oczywiście mogę się mylić, dlatego tak bardzo boleję nad tym, że żaden polski youtuber nie testuje lamp po zmroku, tylko wierzy ulotkom pisząc, że lampy na pewno są lepsze.
https://www.youtube.com/watch?v=5QQnOP0XSGE
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
Saturday Car Fever często robi takie nocne testy/jazdy.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM
SCF? Nie dzierżę tego dziada. Biegunowo odmienny charakter. Współczuję jego kobiecie.
M.
M.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości