Witam od 3 miesięcy jeżdżę Insignią 170km AT, felgi 18", bez Flex Rida. Mam wrażenie że czuć każda nierówność, wszystko przenoszone jest do wnętrza kabiny. Czy tylko ja mam takie wrażenie czy "Tak musi byc". Jeżdżę także Focusem 2011r. Na felgach 16" i tutaj sprężyny radzą sobie dużo lepiej na nierównościach.
Jeździł ktoś Insignią z flex ridem oraz bez tego systemu? Mi w salonie powiedzieli że wielkiej różnicy nie ma a w razie awarii dużo większe koszty naprawy zawieszenia.
Insignia grand sport 18" 170km AT - czuć każda nierówność
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Insignia grand sport 18" 170km AT - czuć każda nierówność
A jakie masz ciśnienie w kołach? Może masz 2.7 A to dużo. Na 2.3-2.4 jest trochę lepiej.
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Insignia grand sport 18" 170km AT - czuć każda nierówność
My mamy na 2.7, a w trasie potrafi wzrastać do ponad 3. W trasach się sprawdza, w mieście nie przeszkadza specjalnie, ale jeśli zależy Ci na większym komforcie to musisz zejść z ciśnieniem o ok. pół atmosfery tylko trzeba przestawić w ustawieniach opon z ciśnienia ekonomicznego na komfortowe, czy jakoś podobnie, bo inaczej zarejestruje możliwość awarii ogumienia i trzeba będzie to zresetować w ASO.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Insignia grand sport 18" 170km AT - czuć każda nierówność
U mnie wszystkiego nie przenosi, ale jak już przeniesie to się wszystko tłucze jak w kabinie u tirowca. Ciśnienie 2.4 bar na kole
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: Insignia grand sport 18
Nie tylko sprężyny, ale i balonowe opony. Ja jeżdżę na 20" pompowanych na jakieś 2.7. No może jakoś super miękko nie jest, nie buja na zakrętach i mnie to nie przeszkadza. Kwestia indywidualnej percepcji i preferencji. Ale ja mam miękkie serce, więc muszę mieć twardy tyłek.
E, chyba kolega przesadza. W ciężarówkach od wielu lat stosuje się oddzielną amortyzację całej kabiny, więc odczytuję to jako komplement dla Opla.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: wtorek 20 mar 2018, 22:11
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 170KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Pakosław
- Województwo: Wielkopolska
Re: Insignia grand sport 18" 170km AT - czuć każda nierówność
W systemie na postoju pokazuje mi 2,5 atmosfery. Fizycznie na kole pokazuje 2,4 atmosfery.
Komputer pokładowy ciśnienia opon mam ustawiony na Minimalny jest jeszcze Eko i maksymalny.
Komputer pokładowy ciśnienia opon mam ustawiony na Minimalny jest jeszcze Eko i maksymalny.
-
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: D20DTR AT8 AWD
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Polska
- Województwo: Mazowieckie
Re: Insignia grand sport 18" 170km AT - czuć każda nierówność
@m@mw88 bzdury Ci nagadali w salonie!
Flexride daje radę! w trybie sport jest naprawdę sztywno i czuć każdą nierówność, a w trybie Tour, jest wygodnie jak w C5
Flexride daje radę! w trybie sport jest naprawdę sztywno i czuć każdą nierówność, a w trybie Tour, jest wygodnie jak w C5
- Nix
- Posty: 353
- Rejestracja: czwartek 08 lut 2018, 20:47
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: 1.5 T 165 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Polska
- Województwo: Śląskie
Re: Insignia grand sport 18" 170km AT - czuć każda nierówność
....i buja jak wanną z piaskiem,zapomniałeś dodać.
A swoją drogą jak dla mnie w trybie normalnym za twardo zestrojone zawieszenie na polskie dziury.
A swoją drogą jak dla mnie w trybie normalnym za twardo zestrojone zawieszenie na polskie dziury.
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Insignia grand sport 18" 170km AT - czuć każda nierówność
Ale też w górach wchodząc na granicy przyczepności z zakrętu w zakręt zachowanie jest perfekcyjne. Trzyma się i nic nie zarzuca. Idzie, jak na torach. Wszystkim nie dopasujesz
-
- Posty: 23
- Rejestracja: wtorek 20 mar 2018, 22:11
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 170KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Pakosław
- Województwo: Wielkopolska
Re: Insignia grand sport 18" 170km AT - czuć każda nierówność
Po zmniejszeniu ciśnienia do 2,2 jest duża poprawa. Teraz jestem zadowolony
-
- Posty: 103
- Rejestracja: niedziela 30 lip 2017, 16:10
- Posiadane auto: GS
- Silnik: 1,6 CDTI
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Insignia grand sport 18" 170km AT - czuć każda nierówność
Jakby co do autora wątku,
Zawsze możesz zmienić na 17".
A dodając.
Ja też jak odbierałem, to miałem 2,7 bara na postoju i było taczkowato na 17"
PPOdjechałem na stacjęi zmniejszyłem we wszystkich kołach na 2,4.
Na kompie żadnych błędów nie pokazało, a komfort się znacząco poprawił.
Cały ten koncept ECO, jest jakąs masakrą.
Wolę komfort.
Choć na pełen komfort, to wg naklejki z wnęki, wynika, że i 2,2, bara jesst ok.
Zawsze możesz zmienić na 17".
A dodając.
Ja też jak odbierałem, to miałem 2,7 bara na postoju i było taczkowato na 17"
PPOdjechałem na stacjęi zmniejszyłem we wszystkich kołach na 2,4.
Na kompie żadnych błędów nie pokazało, a komfort się znacząco poprawił.
Cały ten koncept ECO, jest jakąs masakrą.
Wolę komfort.
Choć na pełen komfort, to wg naklejki z wnęki, wynika, że i 2,2, bara jesst ok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości