My Opel

Nie znalazłeś odpowiedniego działu - to znak, że powinno się to znaleźć tutaj
adik_opel
Posty: 8
Rejestracja: środa 07 lut 2018, 12:33
Posiadane auto: Opel Insignia B
Silnik: 2.0 CDTI 170 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gliwice
Województwo: śląskie

My Opel

Postautor: adik_opel » czwartek 12 lip 2018, 18:29

Dzień dobry,
Mam pytanie do Szanownych Kolegów :
Czy w aplikacji myOpel widzicie wszystkie funkcje, łącznie z historią serwisową i wyposażeniem?
U mnie komunikacja z autem działa (np. włączanie świateł, stan paliwa, kilometry itp.). Byłem w ASO ponoć wszystko włączone, na info linii myopel też mówią, że wszystko włączone.
Na forum Insignii A piszą, że trzeba zrobić serwis za 200 zł.
Jakie są Wasze doświadczenia?
Pozdrawiam

Wodzu
Posty: 160
Rejestracja: środa 17 sty 2018, 17:33
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 CDTI 160 KM
Rocznik auta: 2009
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: My Opel

Postautor: Wodzu » czwartek 12 lip 2018, 18:52

Historia serwisu i wyposażenia u mnie brak. Tylko te "podstawowe" funkcje. Szczerze mówiąc to jesteś chyba pierwszym kto o tym pisze.

Piotr_Ww
Posty: 261
Rejestracja: sobota 21 paź 2017, 18:37
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: F20DVH AT8
Rocznik auta: 2021
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: My Opel

Postautor: Piotr_Ww » czwartek 12 lip 2018, 20:11

Przerabiałem to wspólnie z Reg-Benz. I udało się, ale dopiero wtedy kiedy podałem nowy adres mail i do tego adresu przypisałem auto w Myopel. Potem prośba do dealera aby zmienił adres mail do serwisu Myopel. Widzę historię, ale nie spodziewajcie się wielu szczegółowych informacji. U mnie podane są tylko informacje o przeglądzie i wymianie oleju między przeglądami. Brak informacji o naprawach gwarancyjnych. Może i dobrze przy sprzedaży auta, ale potencjalny nabywca i tak może sprawdzić historię w serwisie.

Awatar użytkownika
LEM
Posty: 284
Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: 1.5T 165KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: Wielkopolskie

Re: My Opel

Postautor: LEM » piątek 13 lip 2018, 05:45

Historia serwisowa i raport techniczny musi aktywować pracownik ASO. Najczęściej robią to przy okazji pierwszego przeglądu lub czynności z wpisem do książki - wtedy za darmo. Nie ma tam nic szczególnego tak jak pisze Piotr. W raportach ciut więcej danych, które pojawiają się po wizytach w ASO.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość