Stuki w układzie kierowniczym

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o zawieszeniu, układzie hamulcowym i napędowym w Nowej Insignii
cyberda
Posty: 1
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2018, 16:51
Posiadane auto: Insignia SRI
Silnik: A20DTJ
Rocznik auta: 2009
Miasto: Radstock
Województwo: Somerset

Stuki w układzie kierowniczym

Postautor: cyberda » niedziela 04 lis 2018, 13:00

Witam

Mam stuki w układzie kierowniczym są takie same na zapalonym silkniku jak i zgaszonym, przy ruszaniu kierownicą lewo-prawo.
Oczywiście wiem że może to być luz na przekładni ale jak to dokładnie sprawdzić bo rownie dobrze może być to zużyty któryś z innych elementów układu kierowniczego, Przy ty, wyczuwam porczas hamowania delikatne wibracje na kierownicy - myślałem że to tarcze bo już miałem stare i je wymieniłem na nowe ale problem nadal pozostał.
Może doświadczenie szanownych użytkowników pomoże rozwiązać mój problem.

Pozdrawiam

Pepe
Posty: 84
Rejestracja: wtorek 24 lip 2018, 10:49
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 /260KM, AT8, 4x4
Rocznik auta: 2018
Miasto: Waw
Województwo: mazowieckie

Re: Stuki w układzie kierowniczym

Postautor: Pepe » niedziela 04 lis 2018, 15:45

Hej Cyberda.
Chyba Ci nie pomożemy. Domniemam, że Twoja Insi jest chyba pierwszej generacji a my tutaj habilitujemy się z nowszą wersją.
Ale miło, że jesteś z nami-wszak problemy natury technicznej mogą nas zbliżyć. Niedługo pewnie podobne kłopoty dopadną nasze autka:)

coolik
Posty: 338
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
Posiadane auto: Insignia
Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wro
Województwo: DLN

Re: Stuki w układzie kierowniczym

Postautor: coolik » niedziela 04 lis 2018, 15:51

Zamykam temat, bo nie dotyczy Inisigni B.
@cyberda Musisz poszukać pomocy na innych forach niestety.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości