też zauważyłem, że automat w takiej sytuacji wyłącza lampy z pewnym opóźnieniem. Generalnie nie przejmuje się tym w ogóle. Auto przeszło badania, jest dopuszczone do ruchu, zakładam, że w ramach badań homologacyjnych, przebadano co trzeba i nie stwierdzono problemów.Maciek pisze: ↑środa 02 sty 2019, 08:10Utyskiwań ciąg dalszy
1. Lampy Intelluxy - jeśli z przeciwka jedzie TIR, widać jego górne światła pozycyjne, a jeszcze nie widać świateł głównych, to w trybie AUTO, światła będą świecić cały czas długimi. Mi to nie przeszkadza, ale tirowcowi z przeciwka z pewnością
2. Bak paliwa - jednak kuriozum. Spalanie na autostradzie mam 11l/100km przy prędkościach legalnych (licznikowe 150), 60 litrowy bak wystarcza na przejechanie 450km i już wskazówka opiera się o dno. Każdy rzut oka na wskazówkę podczas jazdy i wskazanie coraz niższe. A te 450km robi się na autostradzie w 3 godziny. Auto świetne, komfortowe, ciche, nie czuć zmęczenia, spokojnie można by jechać 4-5 godzin bez przystanku, no ale po 3 godzinach trzeba desperacko wypatrywać stacji paliw. 80 litrów dla benzyniaka to jest naprawdę minimum.
3. Wycieraczki - nie wiem, czy tylko mi się tak trafiło, czy po pół roku już mam zużyte, ale nie dociera dokładnie szyby w miejscu, gdzie wycieraczka pasażera "kończy swój" obszar, a po którym ściera wycieraczka kierowcy. Efekt jest taki, że powstaje niedoczyszczony trójkąt o wysokości jakichś 5-10 cm na wysokości oczu kierowcy. Mnie to denerwuje.
Spalanie 11l/100km w benzynie nie jest niczym dziwnym. Bak 60l nie należy do małych, coraz rzadziej spotyka się większe. Trzeba było nie kupować benzyny
odnośnie wycieraczek, nie zauważyłem tego problemu u siebie. Wycieraczki zużywają się zupełnie normalnie