Czy ktoś ma to auto w manualu? Jaka jest tam skrzynia biegów?
@LEM czy możesz nam powiedzieć coś więcej?
1.5 Turbo Ecotec (165 KM) Start/Stop Manual - Opinie
- admin
- Site Admin
- Posty: 478
- Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
- Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
- Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
- Rocznik auta: 2022
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
1.5 Turbo Ecotec (165 KM) Start/Stop Manual - Opinie
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
- admin
- Site Admin
- Posty: 478
- Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
- Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
- Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
- Rocznik auta: 2022
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: 1.5 Turbo Ecotec (165 KM) Start/Stop Manual - Opinie
Tutaj kolejny artykuł na temat tego silnika: http://www.auto-swiat.pl/testy/opel-ins ... afi/tn7t2m
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
- LEM
- Posty: 284
- Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wielkopolskie
Re: 1.5 Turbo Ecotec (165 KM) Start/Stop Manual - Opinie
Mam w manualu, natomiast mam silnik NIE-EcoTec.
Jeśli chodzi o skrzynie to jest to na pewno jeden ze słabszych punktów inisignii. Moje odczucia:
- mało precyzyjna i za długi skok lewarka. Szczególnie z 4 na 5 to widać i z luzu lub 2 na 1. Duży minus. Który po ruszeniu na pierwszej jeździe próbnej już się uwidocznił.
- ostatnie przełożenie mogłoby być trochę niższe, tzn na 6. silnik mógłby kręcić się ciut wolniej.
Na plus według mnie wygoda obsługi - mimo długiego skoku lewarka da się ją komfortowo obsługiwać z podłokietnika.
Jeśli chodzi o skrzynie to jest to na pewno jeden ze słabszych punktów inisignii. Moje odczucia:
- mało precyzyjna i za długi skok lewarka. Szczególnie z 4 na 5 to widać i z luzu lub 2 na 1. Duży minus. Który po ruszeniu na pierwszej jeździe próbnej już się uwidocznił.
- ostatnie przełożenie mogłoby być trochę niższe, tzn na 6. silnik mógłby kręcić się ciut wolniej.
Na plus według mnie wygoda obsługi - mimo długiego skoku lewarka da się ją komfortowo obsługiwać z podłokietnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości