1.6 T 200KM D16SHT - opinie
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
zmierzone osiągi Insigni 1,6/200KM
http://www.zeperfs.com/en/fiche7824-ope ... -1-6-t.htm
prędkość maksymalna ponad 230kph, 0-100 w 8 sekund, 80-120 w 5 sekund. To naprawdę fajne wartości - na poziomie niby sportowej Kii Proceed GT.
Moment maksymalny od 1650 rpm idzie płasko do 4500rpm, silnik osiąga maksymalną 5500 rpm - to naprawdę fajna charakterystyka, lepsza niż silniki diesla.
Jakby dali oznaczenie 3,0 V6, a z głośników płynął dźwięk V6, to ludzie nawet by nie podejrzewali, że pod maską siedzi 1,6
http://www.zeperfs.com/en/fiche7824-ope ... -1-6-t.htm
prędkość maksymalna ponad 230kph, 0-100 w 8 sekund, 80-120 w 5 sekund. To naprawdę fajne wartości - na poziomie niby sportowej Kii Proceed GT.
Moment maksymalny od 1650 rpm idzie płasko do 4500rpm, silnik osiąga maksymalną 5500 rpm - to naprawdę fajna charakterystyka, lepsza niż silniki diesla.
Jakby dali oznaczenie 3,0 V6, a z głośników płynął dźwięk V6, to ludzie nawet by nie podejrzewali, że pod maską siedzi 1,6
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
Brakuje tylko 8 stopniowego automatu. Gdyby był, to opcja całkiem, calkiem fajna.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 84
- Rejestracja: wtorek 24 lip 2018, 10:49
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 /260KM, AT8, 4x4
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Waw
- Województwo: mazowieckie
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
Orientujecie się Panowie, czy 1.6/200 KM posiada hamulce Brembo?
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
Ale ten silnik 1.6T pożyje (raczej) tylko do liftu (lub przedwczesnego końca?) Insi. To przecież jednostka GM, która zresztą właśnie zniknęła z oferty w przypadku Astry V. Po ewentualnym lifcie Insignii być może ten silnik zostanie zastąpiony przez 1.6 THP, a razem z nim pojawi się EAT8 (czyli ten sam Aisin co AF50-8 stosowany obecnie w Insigniach). Taka wersja mocy to oczywista oczywistość, jeśli chcą konkurować w tym segmencie.
@Pepe
Brembo były w każdej 2.0T 260 KM (niezależnie od wersji wyposażenia) oraz są w dieslach 210 KM w wariancie GSi. Poza tym nie są dostępne w innych wersjach silnikowych i wyposażeniowych nawet jako opcja.
M.
@Pepe
Brembo były w każdej 2.0T 260 KM (niezależnie od wersji wyposażenia) oraz są w dieslach 210 KM w wariancie GSi. Poza tym nie są dostępne w innych wersjach silnikowych i wyposażeniowych nawet jako opcja.
M.
- mariusz87
- Posty: 57
- Rejestracja: wtorek 12 lut 2019, 17:34
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.6T 200KM
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolskie
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
W poniedziałek odebrałem swoją Iśkę z tym właśnie silnikiem. Zrobiłem zawrotne 500 km póki co i muszę powiedzieć, że dokładnie takiej dynamiki oczekiwałem. Bardzo przyjemny i kulturalny silnik. Dodatkowo spalania przy średniej 80(miasto)/20(trasa) spala mi koło 9 litrów.
Np. Obwodnica Krakowa 25 km - wynik 7 litrów, a auto niedotarte, więc może być tylko lepiej
Korzystając z okazji, chciałem zapytać jakie jest wasze zdanie o docieraniu takiego silnika?
Np. Obwodnica Krakowa 25 km - wynik 7 litrów, a auto niedotarte, więc może być tylko lepiej
Korzystając z okazji, chciałem zapytać jakie jest wasze zdanie o docieraniu takiego silnika?
Ostatnio zmieniony czwartek 11 kwie 2019, 12:39 przez mariusz87, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
ja po 2 tys wymieniłem olej i faktycznie można powiedzieć że docierałem. Zwróć też uwagę na hamulce - tez można je "dotrzeć " tzn ułożyć i nie zeszklić na początku użytkowania.
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
Może kiedyś porównamy 200 vs 260 - zobaczymy jak duża jest różnica, w teorii powinna być spora.mariusz87 pisze: ↑czwartek 11 kwie 2019, 08:30W poniedziałek odebrałem swoją Iśkę z tym właśnie silnikiem. Zrobiłem zawrotne 500 km póki co i muszę powiedzieć, że dokładnie takiej dynamiki oczekiwałem. Bardzo przyjemny i kulturalny silnik. Dodatkowo spalania przy średniej 80(miasto)/20(trasa) spala mi koło 9 litrów.
Np. Obwodnica Krakowa 25 km - wynik 7 litrów, a auto niedotarte, więc może być tylko lepiej
Korzystając z okazji, chciałem zapytać jakie jest wasze zdanie o docieraniu takiego silnika?
- mariusz87
- Posty: 57
- Rejestracja: wtorek 12 lut 2019, 17:34
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.6T 200KM
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolskie
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
Pewnie, tylko przytrę trochę silnik i możemy zrobić jakiegoś drag race
-
- Posty: 9
- Rejestracja: piątek 12 kwie 2019, 12:29
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 1.6T 200ps
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: Olsztyn
- Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
Tak zapytam, to automat ? Pytam bo czekam na odbiór właśnie 1.6T w automacie, i raporty spalania mnie przerażają. Do testów miałem manual i byłem zadowolony z wyników, a wiem, że automat pali trochę więcej.mariusz87 pisze: ↑czwartek 11 kwie 2019, 08:30W poniedziałek odebrałem swoją Iśkę z tym właśnie silnikiem. Zrobiłem zawrotne 500 km póki co i muszę powiedzieć, że dokładnie takiej dynamiki oczekiwałem. Bardzo przyjemny i kulturalny silnik. Dodatkowo spalania przy średniej 80(miasto)/20(trasa) spala mi koło 9 litrów.
Np. Obwodnica Krakowa 25 km - wynik 7 litrów, a auto niedotarte, więc może być tylko lepiej
Korzystając z okazji, chciałem zapytać jakie jest wasze zdanie o docieraniu takiego silnika?
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
http://www.zeperfs.com/en/duel7101-7824.htm
Do 160 idą bardzo podobnie. Powyżej Insygnia 260 wyraźnie odjezdza.
Ostatnio się ciąłem z Panamerą i do 220kph przewaga Insigni jest zauważalna. Potem odpuscilem, bo pewnie skonczylibysmy na 270kph...
Do 160 idą bardzo podobnie. Powyżej Insygnia 260 wyraźnie odjezdza.
Ostatnio się ciąłem z Panamerą i do 220kph przewaga Insigni jest zauważalna. Potem odpuscilem, bo pewnie skonczylibysmy na 270kph...
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
@Maciek
Nie wiem co to była za Panamera, czy co to za woźnica, ale przecież te 27 sekund do 200 km/h w przypadku Insignii (w tym 20 sekund 100-200 km/h) to żaden wynik. Przynajmniej o 3-4 sekundy dłużej niż auta tego samego segmentu z motorem 2.0 o zbliżonej mocy. Po prostu Ty potrafisz jeździć i pewnie nadrabiałeś umiejętnościami nad jakimś klockiem z Porsche, który pewnie nawet nie potrafił trzymać kierownicy jak należy
M.
Nie wiem co to była za Panamera, czy co to za woźnica, ale przecież te 27 sekund do 200 km/h w przypadku Insignii (w tym 20 sekund 100-200 km/h) to żaden wynik. Przynajmniej o 3-4 sekundy dłużej niż auta tego samego segmentu z motorem 2.0 o zbliżonej mocy. Po prostu Ty potrafisz jeździć i pewnie nadrabiałeś umiejętnościami nad jakimś klockiem z Porsche, który pewnie nawet nie potrafił trzymać kierownicy jak należy
M.
- Oberon
- Posty: 169
- Rejestracja: niedziela 25 lis 2018, 00:03
- Posiadane auto: Insignia Enjoy
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
Jesteś pewny że kierownik panamy wiedział o co chodzi?Maciek pisze:http://www.zeperfs.com/en/duel7101-7824.htm
Do 160 idą bardzo podobnie. Powyżej Insygnia 260 wyraźnie odjezdza.
Ostatnio się ciąłem z Panamerą i do 220kph przewaga Insigni jest zauważalna. Potem odpuscilem, bo pewnie skonczylibysmy na 270kph...
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
Lada chwila, wzorem Volvo, wprowadzą w autach ograniczenie do 180kmh/h, potem czarne skrzynki, obowiązkowe raporty do ubezpieczycieli jak to się jeździło cały rok, samochód nie pozwoli łamać ograniczeń prędkości itd. i skończy się podniecanie kto kogo i jak objechał
Może i dobrze. Ostatnio na autostradzie z Warszawy byłem świadkiem jak Porsche 911 GTS nie mogło objechać Alfy 510KM. Ruch na obu pasach, a tego gniotło. Jak się luka zrobiła, Alfa przyśpieszała, a Porsche za nią. W końcu Porsce na lewe pobocze, zamiotło tyłem, na prawe, zamiotło tyłem i pojechał dalej... Poważnie zastanawiałem się czy nagrania z kamery nie wysłać na Policje, bo takim idiotom trzeba zabierać prawa jazdy, a nie dawać mocne fury. Alfa kulturalnie jechała dalej
Może i dobrze. Ostatnio na autostradzie z Warszawy byłem świadkiem jak Porsche 911 GTS nie mogło objechać Alfy 510KM. Ruch na obu pasach, a tego gniotło. Jak się luka zrobiła, Alfa przyśpieszała, a Porsche za nią. W końcu Porsce na lewe pobocze, zamiotło tyłem, na prawe, zamiotło tyłem i pojechał dalej... Poważnie zastanawiałem się czy nagrania z kamery nie wysłać na Policje, bo takim idiotom trzeba zabierać prawa jazdy, a nie dawać mocne fury. Alfa kulturalnie jechała dalej
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: 1.6 T 200KM D16SHT - opinie
Najpierw gość siada ci na ogonie, potem miga światłami, żeby mu zjechać (a na prawym pasie ciezarowka). Zjechalem mu jak się zrobiło miejsce, niech sobie jedzie. Ale za chwilę i jemu tir zajechał drogę, więc siadlem mu na ogonieOberon pisze: ↑sobota 13 kwie 2019, 14:01Jesteś pewny że kierownik panamy wiedział o co chodzi?Maciek pisze:http://www.zeperfs.com/en/duel7101-7824.htm
Do 160 idą bardzo podobnie. Powyżej Insygnia 260 wyraźnie odjezdza.
Ostatnio się ciąłem z Panamerą i do 220kph przewaga Insigni jest zauważalna. Potem odpuscilem, bo pewnie skonczylibysmy na 270kph...
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
To naprawdę widać, gdy ktoś chce się ścigać. Ten chciał. Tak od 190-200 kph zacząłem go dochodzić i migaczem dałem mu znać, żeby nie blokował lewego pasa nie zjechał, a ja nie widziałem sensu dalszej takiej jazdy. Po chwili i on mignal migaczem i dalej każdy pojechał swoim tempem. Być może byłem na tyle blisko, że złapałem się w tunel aerodynamiczny, który przy takich prędkościach jest długi i szeroki.
Bo przy przyspieszeniu bok w bok, ta Panamera powinna mnie zrobić o kilka długości, bez względu na silnik pod maską.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości