B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
-
- Posty: 338
- Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wro
- Województwo: DLN
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
A czy kiedyś tak się stało? Może z Euro 6, a może Euro 5, a może Euro 4? Nie siej defetyzmów.
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
To że tak nie było nie znaczy że nie będzie. To raz. A dwa to nie znaczy że tak nie powinno być. Może nie 5-10 letnie, ale już 15 letnie tak. Można nie lubić DPFów i innych wynalazków ale zanieczyszczenie powietrza spowodowane motoryzacją jest faktem. Zapewne kiedyś była podobna dyskusja jak konie szły w odstawkę
- Nix
- Posty: 353
- Rejestracja: czwartek 08 lut 2018, 20:47
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: 1.5 T 165 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Polska
- Województwo: Śląskie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
No to się zirytowalem lekko.
Gdybym wiedział miesiąc temu że taki numer zrobią to nie zamawialbym 165 KM...
Gdybym wiedział miesiąc temu że taki numer zrobią to nie zamawialbym 165 KM...
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
Słyszałem od kumpla z pracy, który siedzi głęboko w PSA, że to dopiero początek „cięć” na Oplu.
Mokka już wyleciała, albo jest na wylocie, ostra redukcja w Gliwicach.
Przypuszczam, że za niedługo będzie mały lift i wymiana silników na francuskie. 1.6 200 koni to pierwszy przykład (1.6THP w PSA).
Swoją drogą, czy nowy 508 nie ma przypadkiem InteliLuxów?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mokka już wyleciała, albo jest na wylocie, ostra redukcja w Gliwicach.
Przypuszczam, że za niedługo będzie mały lift i wymiana silników na francuskie. 1.6 200 koni to pierwszy przykład (1.6THP w PSA).
Swoją drogą, czy nowy 508 nie ma przypadkiem InteliLuxów?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: D20DTR AT8 AWD
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Polska
- Województwo: Mazowieckie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
jaką normę emisji spalin macie wpisane w dowodach rejestracyjnych?
-
- Posty: 160
- Rejestracja: środa 17 sty 2018, 17:33
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 160 KM
- Rocznik auta: 2009
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
Powiedzcie mi proszę bo nie mogę nigdzie znaleźć tej informacji jakie jest dedykowane paliwo dla tego silnika? 95 czy 98 oktanów?
-
- Posty: 338
- Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wro
- Województwo: DLN
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
Mi dealer mówił, że 98, ale w instrukcji jest jasno napisane, że zalecane jest 95.
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
zalecane 95 w instrukcji a 98 dopuszczalne
-
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: D20DTR AT8 AWD
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Polska
- Województwo: Mazowieckie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
jaką normę emisji spalin macie wpisane w dowodach rejestracyjnych?
-
- Posty: 338
- Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wro
- Województwo: DLN
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
Ile Wam spala ten silnik? Bo ja po przejechaniu 250km, średnią mam 13.9 z samego miasta (Wro, więc głównie korki), a raczej stylem jazdy łapię się bliżej tego co deklaruje producent, więc liczyłem na jakieś 12 chociaż Jest szansą, że jak się dotrze to tak spadnie?
-
- Posty: 6
- Rejestracja: niedziela 29 paź 2017, 20:08
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: B2.0NFT, 191kW/260KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: katowice
- Województwo: slaskie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
11,1 po 800 km głownie poza miastem i trochę autostrady
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
też taki motor zamówiłem - za mało przejechaliście, dajcie mu się troche dotrzeć i wtedy zobaczymy. Na obecnym motorze (220 km) po mieście 13 to norma.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2017, 22:01
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: 2.0 Turbo 260 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Niepolomice
- Województwo: malopolskie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
9.5 - 10.0 przy jezdzie 80% autostrada, 20% miasto.
-
- Posty: 338
- Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wro
- Województwo: DLN
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
Mam pytanie o przyśpieszenie. Nie jest to dla mnie jakieś kluczowe, ale zawsze dobrze wiedzieć jak jest naprawdę Fabryka i większość testów mówi 7,4 do setki. Natomiast widziałem już kilka filmików gdzie ludzie schodzą do 6 z hakiem a nawet mniej np. https://www.youtube.com/watch?v=3nvX9zQ ... e=youtu.be
Na niektórych widać, ze startują z 3k obrotów. Jest jakaś ukryta procedura startu?
Na niektórych widać, ze startują z 3k obrotów. Jest jakaś ukryta procedura startu?
-
- Posty: 72
- Rejestracja: piątek 29 wrz 2017, 12:04
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 Turbo 260KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
Szczerze to 0-100km/h nie mierzyłem i raczej nie będę, dla mnie elastyczność jest najważniejsza, co do procedury startuz tego co czytałem w necie jest ale na pewno nie jest to oficjalna procedura Opla. W skrócie nie ma gwarancji czy nie zrobi krzywdy skrzyni. Wyłączasz całkowicie ESP/TC, hamulec lewą nogą, gaz i dajesz czadu. Na pewno nie będę próbował:) Co do przyspieszenia myślę że w trybie manualnym można coś osiągnąć lepiej ale jak mówiłem nie sprawdzałem. Przy dynamicznej jeździe z wyprzedzaniem manual na pewno da Ci lepszą kontrolę wrzucania biegów urywając coś na czasie ale to już jak chcesz się troche pobawić;) A powiem Ci że będziesz chciał
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 43 gości