Nowe silniki benzynowe 2.0
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Faceci to duże dzieci ,aby mieć jak najwięcej . Ok kuce są fajne bo nas to rajcuje jako chłopców. Jednak 300KM to do zabawy a do codziennej jazdy wystarcza mi moje 1.5T 165koni, a teraz na mnie .
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Opel od zawsze marnuje KM i Nm w bylejakim przeniesieniu napędu i na skrzyni z klasycznym konwerterem.
VAG z taką samą mocą będzie lepiej przyspieszał - bo ma szybką skrzynię DSG (przynajmniej w zmianach w górę).
Hydrokinetyki z małą utratą mocy robi chyba tylko ZF. BMW radzą sobie świetnie.
Oczywiście, że Passaty 2.0 272/280 KM a 220 KM będą odczuwalnie inne - nie rozumiem tej dyskusji - różnica wyniesie aż ok. 6 sekund w rozpędzaniu od 0 do 200, mocniejsze pojadą w 22-23 sek (i to mimo dodatkowej masy w postaci 4x4), a słabsze w 28-30 sek (choć lżejsze FWD). Po mieście się wiele nie odczuje, ale na autostradzie już zdecydowanie tak. Różnica w odczuciach między "Ale to zapiernicza!" a "Nienajgorzej to jedzie". Niutony to do holowania przyczepy czy odpychania się od asfaltu są potrzebne, żeby kołami zakręcić. Ale żeby pokonać opór powietrza, to kuni potrzeba.
Ale przynajmniej w Insi skrzynia AT8 bardzo ładnie reaguje na naciśnięcie gazu przy ruszaniu z miejsca. Naciskam pedał i auto natychmiast rusza, albo i wyrywa. Zero opóźnienia. Żadnych sytuacji, na jakie skarżą się VAGowcy, że naciskają gaz, a auto stoi, a potem wyrywa - już za późno, by się np. bezpiecznie włączyć w lukę na rondzie. Ciekawe, w Insignii to nie do pomyślenia. Od reakcji stopy do osiągnięcia 60-70 km/h mija "jedno mgnienie myśli".
M.
VAG z taką samą mocą będzie lepiej przyspieszał - bo ma szybką skrzynię DSG (przynajmniej w zmianach w górę).
Hydrokinetyki z małą utratą mocy robi chyba tylko ZF. BMW radzą sobie świetnie.
Oczywiście, że Passaty 2.0 272/280 KM a 220 KM będą odczuwalnie inne - nie rozumiem tej dyskusji - różnica wyniesie aż ok. 6 sekund w rozpędzaniu od 0 do 200, mocniejsze pojadą w 22-23 sek (i to mimo dodatkowej masy w postaci 4x4), a słabsze w 28-30 sek (choć lżejsze FWD). Po mieście się wiele nie odczuje, ale na autostradzie już zdecydowanie tak. Różnica w odczuciach między "Ale to zapiernicza!" a "Nienajgorzej to jedzie". Niutony to do holowania przyczepy czy odpychania się od asfaltu są potrzebne, żeby kołami zakręcić. Ale żeby pokonać opór powietrza, to kuni potrzeba.
Ale przynajmniej w Insi skrzynia AT8 bardzo ładnie reaguje na naciśnięcie gazu przy ruszaniu z miejsca. Naciskam pedał i auto natychmiast rusza, albo i wyrywa. Zero opóźnienia. Żadnych sytuacji, na jakie skarżą się VAGowcy, że naciskają gaz, a auto stoi, a potem wyrywa - już za późno, by się np. bezpiecznie włączyć w lukę na rondzie. Ciekawe, w Insignii to nie do pomyślenia. Od reakcji stopy do osiągnięcia 60-70 km/h mija "jedno mgnienie myśli".
M.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
http://www.zeperfs.com/en/duel5844-8350.htm
Passat 220KM 100-200kph 20,5 sekund
Passat 272KM 100-200kph 19,8 sekund
nie ma mowy, żeby ktokolwiek odczuł różnicę.
Jedyna różnica, to start, ale w praktyce nikt z nas nie rusza pełnym ogniem. Dlatego piszę o praktycznym, odczuwalnym aspekcie dynamiki tych aut.
Sedno sprawy - te oplowskie dwulitrówki to naprawdę przyjemne silniki. Nie ma co płakać nad brakującymi koniami, skoro w istotnym przedziale 0-4000rpm jest naprawdę świetnie (350Nm).
Passat 220KM 100-200kph 20,5 sekund
Passat 272KM 100-200kph 19,8 sekund
nie ma mowy, żeby ktokolwiek odczuł różnicę.
Jedyna różnica, to start, ale w praktyce nikt z nas nie rusza pełnym ogniem. Dlatego piszę o praktycznym, odczuwalnym aspekcie dynamiki tych aut.
Passat 1,5/150KM ma 250Nm, 2,0/220KM to 350Nm, to różnica 30%, to już się odczuje. A ta różnica wzrasta jeszcze bardziej, gdy porówna się dynamikę na połowie otwartej przepustnicy. Porównanie 2,0/220KM do 2,0/272KM ma dużo lepsze uzasadnienie, bo te silniki mają dokładnie takie same niutonometry, w tych samych przedziałach, takie same skrzynie biegów i przekładnie główne, więc siłą rzeczy jeżdżą tak samo.
Sedno sprawy - te oplowskie dwulitrówki to naprawdę przyjemne silniki. Nie ma co płakać nad brakującymi koniami, skoro w istotnym przedziale 0-4000rpm jest naprawdę świetnie (350Nm).
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Maciek, też często korzystam z Zeperfs i zdecydowanie wybrałeś jakiś zaburzony przykład.
Superby 280 KM powtarzalnie testują 0-200 w 22 sekundy, Passat zrobi tak samo, a tymczasem wynalazłeś dane tylko z jednego testu, gdzie przymulił do 25 sekund. A Passat 220 KM to 28 sek. Czyli 6 różnicy, z tego 1.5-2 do 100, a 100-200 to 4 sekundy.
4 sekundy 100-200 to dużo. Tyle ile dzieli Passata 272/280 od Insignii 260.
Zobacz na 100-200 innych 272/280. Wybrałeś jakiś przykład, gdzie było pod wiatr
Superb 220 KM FWD 100-200 22.4 sek (średnia z 3 pomiarów)
http://www.zeperfs.com/fiche6598-skoda- ... si-dsg.htm
Superb 280 KM 4x4 100-200 16.2 sek (średnia z 4 pomiarów)
http://www.zeperfs.com/fiche6528-skoda- ... x4-dsg.htm
Róznica 100-200 to bite 6 sekund!
Tutaj widać w bezpośrednim zestawieniu:
http://www.zeperfs.com/en/duel6598-6528.htm
Dla porównania Insignia 260 KM 100-200 - 20.8 sek
http://www.zeperfs.com/fiche6755-opel-i ... -t-4x4.htm
Teraz daj do niej silnik z 30 KM i 50 Nm mniej od poprzedniczki, to nowa wyląduje z czasem 100-200 na poziomie ok. 23sekund, a 0-200 pewnie z trudem zmieści lub nie w 30 sekundach. I to jest powód do narzekania, skoro inni w tej klasie dają mocniejsze silniki i robią 22 sekundy. Na drodze te 8 sekund oznacza „wiatrak”. A w praktyce jazdę z butem i 20/100 spalanie podczas gdy inny spali 12/100. Gdy przyjdzie trzymać fason przy byle Skodzie
M.
Superby 280 KM powtarzalnie testują 0-200 w 22 sekundy, Passat zrobi tak samo, a tymczasem wynalazłeś dane tylko z jednego testu, gdzie przymulił do 25 sekund. A Passat 220 KM to 28 sek. Czyli 6 różnicy, z tego 1.5-2 do 100, a 100-200 to 4 sekundy.
4 sekundy 100-200 to dużo. Tyle ile dzieli Passata 272/280 od Insignii 260.
Zobacz na 100-200 innych 272/280. Wybrałeś jakiś przykład, gdzie było pod wiatr
Superb 220 KM FWD 100-200 22.4 sek (średnia z 3 pomiarów)
http://www.zeperfs.com/fiche6598-skoda- ... si-dsg.htm
Superb 280 KM 4x4 100-200 16.2 sek (średnia z 4 pomiarów)
http://www.zeperfs.com/fiche6528-skoda- ... x4-dsg.htm
Róznica 100-200 to bite 6 sekund!
Tutaj widać w bezpośrednim zestawieniu:
http://www.zeperfs.com/en/duel6598-6528.htm
Dla porównania Insignia 260 KM 100-200 - 20.8 sek
http://www.zeperfs.com/fiche6755-opel-i ... -t-4x4.htm
Teraz daj do niej silnik z 30 KM i 50 Nm mniej od poprzedniczki, to nowa wyląduje z czasem 100-200 na poziomie ok. 23sekund, a 0-200 pewnie z trudem zmieści lub nie w 30 sekundach. I to jest powód do narzekania, skoro inni w tej klasie dają mocniejsze silniki i robią 22 sekundy. Na drodze te 8 sekund oznacza „wiatrak”. A w praktyce jazdę z butem i 20/100 spalanie podczas gdy inny spali 12/100. Gdy przyjdzie trzymać fason przy byle Skodzie
M.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Może ta 9 biegowa będzie sprawniej działać i utnie coś z przyspieszenia, przez co będzie porównywalne z 260 konna wersja?
Ostatnio widziałem drag race rollsa (chyba ghosta) z Bentleyem continentalem. Waga podobna, moc praktycznie tez. Bentley tak zjadał rollsa, ze prowadzący z carwow był w szoku. Na 1/4 mili to chyba 3s różnicy były.
A apropo mclarena i innych superaut - oglądam gości na YouTube, Misha Chiro coś tam - z wypożyczalni apex przy nurburgring. W jednym z filmików poruszali temat tych samochodów, ich ustawień i praktycznego wykorzystania. Wiecie, ze tylko kilka % klientów używa ich do jazdy po torze? Owszem, większa ilość była / pojawia się na torze, ale to bardziej przejażdżka niż jazda po nim.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio widziałem drag race rollsa (chyba ghosta) z Bentleyem continentalem. Waga podobna, moc praktycznie tez. Bentley tak zjadał rollsa, ze prowadzący z carwow był w szoku. Na 1/4 mili to chyba 3s różnicy były.
A apropo mclarena i innych superaut - oglądam gości na YouTube, Misha Chiro coś tam - z wypożyczalni apex przy nurburgring. W jednym z filmików poruszali temat tych samochodów, ich ustawień i praktycznego wykorzystania. Wiecie, ze tylko kilka % klientów używa ich do jazdy po torze? Owszem, większa ilość była / pojawia się na torze, ale to bardziej przejażdżka niż jazda po nim.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Mało prawdopodobne, że AT9 coś poprawi.
2.0T 260 KM z AT8 robi 0-160 km/h w 15.4 sek (test Auto-Bild na torze), przeciętnie 16.1 sek (z 6 różnych testów).
3.6 V6 310 KM z AT9 ("australijskie GSi") na przejechanie 1/4 mili potrzebuje 14.7 sek osiągając prędkość 163 km/h, więc jak na 50 KM więcej różnica jest słaba.
M.
2.0T 260 KM z AT8 robi 0-160 km/h w 15.4 sek (test Auto-Bild na torze), przeciętnie 16.1 sek (z 6 różnych testów).
3.6 V6 310 KM z AT9 ("australijskie GSi") na przejechanie 1/4 mili potrzebuje 14.7 sek osiągając prędkość 163 km/h, więc jak na 50 KM więcej różnica jest słaba.
M.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
To jednocześnie tragiczny i świetny wynik. Tragiczny, bo inne auta o podobnej mocy robią 1/4 o przynajmniej sekundę szybciej. Świetny, bo to prawie tak samo jak Rolls v12 z 650km i 800nm
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Co wy tak narzekacie na tą skrzynię? Skrzynia, jak skrzynia. Tutaj 'pojedynek' Insygnii z superszybką skrzynią w BMW 335d
https://www.youtube.com/watch?v=gM2SAtp05zI
I to jakaś super wersja BMW, bo wyposażona w migacz
https://www.youtube.com/watch?v=gM2SAtp05zI
I to jakaś super wersja BMW, bo wyposażona w migacz
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Na plus:
- działa bardzo płynnie wręcz dostojnie,
- pozwala na natychmiastowe ruszenie po wciśnięciu gazu (brak laga przy ruszaniu),
- redukcje w Sport są dostatecznie szybkie i zarazem konkretne (z kickdown od razu wbija możliwie najniższy bieg),
- w GSi /Sport nie pozwala na zejście obrotów niżej jak 2000 rpm, a dodatkowo sama redukuje bieg tuż po zdecydowanym użyciu hamulca (zanim jeszcze naciśnie się na gaz), trzymając przez chwilę wyższe obroty "w pogotowiu".
Na minus:
- pożera moc i moment, przekazując na koła mniej niż można by sądzić po parametrach silnika,
- ma fabryczne kagańce, przez które maksymalny moment jest wykorzystywany tylko na biegach: II. V. i VI.
Jako "od zawsze i tylko" kierowca prowadzący samochody z manualną skrzynią, pełen obaw i uprzedzeń szybko polubiłem skrzynię AT8, nauczyłem się z nią jeździć i ją doceniam. Ale obiektywnie wiem, że pożera sporo z potencjału silnika. ZF umie to lepiej
To BMW z filmu nie było słabsze. Ty wcisnąłeś do podłogi, a on pewnie rozpędzał się na tempomacie. Ty stopa na gaz, a on palec na przycisk Res lub adaptacyjny sam zaczął rozpędzanie. W porządku kierowca, zobaczył w lusterku że coś go goni, to zjechał. Odpuściłeś przy 160, to on dodał gazu, bo stwierdził, że wcale nie kwapisz się szybko wyprzedzić, a jemu w oczach zbliża się ciężarówka. To uprzedził Cię kierunkowskazem o swoim powrocie na lewy, dodał gazu i poszedł.
http://www.zeperfs.com/en/fiche6195-bmw ... xdrive.htm
M.
- działa bardzo płynnie wręcz dostojnie,
- pozwala na natychmiastowe ruszenie po wciśnięciu gazu (brak laga przy ruszaniu),
- redukcje w Sport są dostatecznie szybkie i zarazem konkretne (z kickdown od razu wbija możliwie najniższy bieg),
- w GSi /Sport nie pozwala na zejście obrotów niżej jak 2000 rpm, a dodatkowo sama redukuje bieg tuż po zdecydowanym użyciu hamulca (zanim jeszcze naciśnie się na gaz), trzymając przez chwilę wyższe obroty "w pogotowiu".
Na minus:
- pożera moc i moment, przekazując na koła mniej niż można by sądzić po parametrach silnika,
- ma fabryczne kagańce, przez które maksymalny moment jest wykorzystywany tylko na biegach: II. V. i VI.
Jako "od zawsze i tylko" kierowca prowadzący samochody z manualną skrzynią, pełen obaw i uprzedzeń szybko polubiłem skrzynię AT8, nauczyłem się z nią jeździć i ją doceniam. Ale obiektywnie wiem, że pożera sporo z potencjału silnika. ZF umie to lepiej
To BMW z filmu nie było słabsze. Ty wcisnąłeś do podłogi, a on pewnie rozpędzał się na tempomacie. Ty stopa na gaz, a on palec na przycisk Res lub adaptacyjny sam zaczął rozpędzanie. W porządku kierowca, zobaczył w lusterku że coś go goni, to zjechał. Odpuściłeś przy 160, to on dodał gazu, bo stwierdził, że wcale nie kwapisz się szybko wyprzedzić, a jemu w oczach zbliża się ciężarówka. To uprzedził Cię kierunkowskazem o swoim powrocie na lewy, dodał gazu i poszedł.
http://www.zeperfs.com/en/fiche6195-bmw ... xdrive.htm
M.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Koleś jechał praktycznie w bagażniku tego białego SUVa, więc nie był to tempomat
Insignia, to jeden z tych wozów, który nie daje wrażenia przyśpieszenia. Wszystko dzieje się łagodnie, bez brutalnego wbijania w plecy. A później się okazuje, że w wartościach bezwględnych można konkurować z Porsche Caymanem, czy 335i
Podejrzewam, że te nowe dwulitrówki nie są znacząco wolniejsze, przebieg momentu zwłaszcza wersji 200KM jest bardzo obiecujący. Jakbym teraz miał kupować Insignię, to jakby diler sprzedał 2,0/200KM w dobrej opcji za transakcyjne 130-140kpln brutto, to wg mnie, warto.
Insignia, to jeden z tych wozów, który nie daje wrażenia przyśpieszenia. Wszystko dzieje się łagodnie, bez brutalnego wbijania w plecy. A później się okazuje, że w wartościach bezwględnych można konkurować z Porsche Caymanem, czy 335i
Podejrzewam, że te nowe dwulitrówki nie są znacząco wolniejsze, przebieg momentu zwłaszcza wersji 200KM jest bardzo obiecujący. Jakbym teraz miał kupować Insignię, to jakby diler sprzedał 2,0/200KM w dobrej opcji za transakcyjne 130-140kpln brutto, to wg mnie, warto.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
To na pewno będzie dobry samochód o przyjemnych osiągach, ale brakuje mi tej najlepszej wersji z pazurem. Za 140k wypasiona Insignia z 2.0T 200 KM to byłaby dobra oferta i wierzę, że rynek ją przyjmię, bo kibicuję Insignii i podchodzę do niej zawsze z życzliwymi emocjami. Aczkolwiek sam nie zdecydowałbym się teraz na główny samochód FWD po tym, jak jeździłem dwoma Insigniami 4x4 i zasmakowałem ich pewności prowadzenia, totalnej przyczepności przy ruszaniu i odczucia przyspieszania wyraźnie "z tylnych łap".
A co do braku pazura, to trzeba z tym żyć. Wyznaję zasadę - znaj mocne i słabe strony i tę wiedzę wykorzystuj. Jak pilot myśliwca w walce 1:1 Moją mogę cisnąć na zakrętach, mogę hamować w ostatniej chwili (na letnich oponach), mogę zaskoczyć natychmiastowym ruszeniem. Ale na prostej trzeba liczyć się z koniecznością ustąpienia znacznie lepiej przyspieszającym samochodom o zupełnie normalnym wyglądzie.
Taki przykład jeszcze z trójmiejskiej obwodnicy - zanim do niej dojechałem dopędził mnie Superb, który chciał zmieścić się w zjazd przede mnie, ale widziałem co się święci i musiał się schować za mnie. Dojazd do obwodnicy po łukach, więc pozwoliłem sobie go odstawić, a ostatni łuk trudny (paru już tam obróciło). Za chwilę włączyliśmy się na 4 pasy ekspresówki, wiodące w tym miejscu wyraźnie pod górę. Trzy pasy idą prosto, wziąłem drugi od lewej i od włączenia pełny gaz. Superb za mną, droga dość pusta. Trzymał się blisko i po chwili przy 160 km/h, gdy ja trzymałem dalej gaz w podłodze, jemu się znudziła zabawa... Zmienił pas na lewy i raz dwa mnie wyprzedził tą Skodą. I to kombi Różnica jakby miał więcej nie 20, a 120 KM.
M.
A co do braku pazura, to trzeba z tym żyć. Wyznaję zasadę - znaj mocne i słabe strony i tę wiedzę wykorzystuj. Jak pilot myśliwca w walce 1:1 Moją mogę cisnąć na zakrętach, mogę hamować w ostatniej chwili (na letnich oponach), mogę zaskoczyć natychmiastowym ruszeniem. Ale na prostej trzeba liczyć się z koniecznością ustąpienia znacznie lepiej przyspieszającym samochodom o zupełnie normalnym wyglądzie.
Taki przykład jeszcze z trójmiejskiej obwodnicy - zanim do niej dojechałem dopędził mnie Superb, który chciał zmieścić się w zjazd przede mnie, ale widziałem co się święci i musiał się schować za mnie. Dojazd do obwodnicy po łukach, więc pozwoliłem sobie go odstawić, a ostatni łuk trudny (paru już tam obróciło). Za chwilę włączyliśmy się na 4 pasy ekspresówki, wiodące w tym miejscu wyraźnie pod górę. Trzy pasy idą prosto, wziąłem drugi od lewej i od włączenia pełny gaz. Superb za mną, droga dość pusta. Trzymał się blisko i po chwili przy 160 km/h, gdy ja trzymałem dalej gaz w podłodze, jemu się znudziła zabawa... Zmienił pas na lewy i raz dwa mnie wyprzedził tą Skodą. I to kombi Różnica jakby miał więcej nie 20, a 120 KM.
M.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
ciekawe dane:
https://www.youtube.com/watch?v=3HujrXoMvwI
szczególnie zainteresowało mnie przyśpieszenie do 100 km/h i 200km/h w porównaniu do diesla BMW 190KM (ok 2:30 na filmie)
https://www.youtube.com/watch?v=3HujrXoMvwI
szczególnie zainteresowało mnie przyśpieszenie do 100 km/h i 200km/h w porównaniu do diesla BMW 190KM (ok 2:30 na filmie)
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Bardzo dobre czasy osiąga. A5 jest minimalnie szybsze, ale to dlatego, że jest dwusprzęgłowa skrzynia. Ta w Insignii wydaje się trochę wolna. A bmw przegrało do 200, bo to xdrive. Napęd na cztery trochę mocy zżera. Wersja z napędem na tył byłaby pomiędzy xdrive a Insignia
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Insignia do 200 km/h bardzo ładnie jak na 200 KM. Przyjemne auto do jazdy, od początku czułem, że to będzie optymalna wersja - choć dla mnie bez 4x4 odpada. Przyspieszenie do 200 ma na poziomie Insignii A 4x4 250 KM.
Diesle standardowo dostają zadyszki. Do 100 ratują je szybkie skrzynie, ale po przekoczeniu 150 diesel 2.0 puchnie i stąd te dłuższe czasy do 200. Superbowi wpisali 35 sek, ale widziałem inny test takiej wersji i było 41 sek. (Edit: te 41 sek to dla wersji 4x4 190 KM TDI, a nie FWD)
M.
Diesle standardowo dostają zadyszki. Do 100 ratują je szybkie skrzynie, ale po przekoczeniu 150 diesel 2.0 puchnie i stąd te dłuższe czasy do 200. Superbowi wpisali 35 sek, ale widziałem inny test takiej wersji i było 41 sek. (Edit: te 41 sek to dla wersji 4x4 190 KM TDI, a nie FWD)
M.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości