Nowe silniki benzynowe 2.0
-
- Posty: 69
- Rejestracja: piątek 21 lip 2017, 17:57
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: B20 NFT 260 KM 4x4
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Słupsk
- Województwo: pomorskie
Nowe silniki benzynowe 2.0
Na stronie Opla pojawił się nowy cennik Insignii po liftingu. Na razie dostępne 2 silniki benzynowe 2.0 - 170 KM i 200 KM. Aktualnie brak w cenniku Insignii GSi z silnikiem 230 KM.
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Jak narazie najtańszy 3-cylindrowy diesel 1.5 za 123tys,chyba podrożało
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Gdzie wy to widzicie? Ja widzę tylko na niemieckiej stronie.
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Zwyczajnie, wejdź na cennik opla i rok modelowy 2021 i wszystko jest.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Fakt, wczoraj wskoczyło na stronę Opla.
Fajna ta 2.0T 200 KM - pewnie często będzie w testach - mam nadzieję, że wysoko oceniana.
M.
Fajna ta 2.0T 200 KM - pewnie często będzie w testach - mam nadzieję, że wysoko oceniana.
M.
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
2.0T 200KM lepiej wygląda od 1.6 T 200KM,wreszcie na te konie silnik powiedzmy już duży. Jednak chyba jestem starej daty , odlączenie dwóch cylindrów może to i dobre ale nie dla mnie, tylko aby normy spełnić. Dochodzi do tego zapewne skomplikowane rozrządu, który chyba odpowiedzialny jest za odlączenie zbędnych cylindrów. Kto kupuje auto na trzy do pięciu lat ,pewnie nie stanowi problemu, ale temu co później kupi pewnie będzie miał większe koszty. Również Ci co kupują auto na lat 10 może to odstraszyć, no ale czasy prostoty się skończyły, gdzie można było auto u Pana x w stodole naprawić
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Serio?
Dla mnie hitem jest ropniak 1.5 122 KM z automatem, w specyfikacji GS Line+ za 163 tys. 12,2 s do setki na 20" obręczach.
Najciekawszy Opel dla mnie w tej chwili to niestety Grandland Hybrid4.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Ponad 12s do 100? Serio? Wstyd takie coś do cennika dodać... ba, nawet pomyśleć o wyposażeniu auta klasy D w taki motor.
Już nawet maluszki pokroju Corsy czy Adama są sporo szybsze
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Już nawet maluszki pokroju Corsy czy Adama są sporo szybsze
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Serio, wreszcie coś, co stanowi bezpośrednią konkurencję dla przednionapędowych VAGin z 2.0 190 KM, czyli z normalnym silnikiem. Taki „zwykły samochód” w przeciętnie dobrej specyfikacji i o niezłych osiągach.
Nie mówię, że dla mnie. Brakuje topowej wersji mocy, ale dla ogółu 2.0 200 KM ma sens. Taki „Corpo mid-level manager car” Powinien mieć 4x4 jako opcję, skoro klekot 174 KM ją oferuje.
M.
Nie mówię, że dla mnie. Brakuje topowej wersji mocy, ale dla ogółu 2.0 200 KM ma sens. Taki „Corpo mid-level manager car” Powinien mieć 4x4 jako opcję, skoro klekot 174 KM ją oferuje.
M.
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
@wassermann smutne jest to, że czymś takim możemy się jedynie podniecać. VAG potrafił i chciał utrzymać mocną dwulitrówkę. A nowe GSi nawet do 240 km/h się nie rozpędzi. Nie chodzi mi oczywiście o ciśnięcie 250 cały czas, ale traktuję to jako pewien wskaźnik elastyczności przy wyższych prędkościach (powyżej 180 km/h powiedzmy). Chociaż GSi w niemieckim cenniku nie jest dużo droższe od 2.0T 200 KM GS Line+ (nie porównywałem szczegółów wyposażenia). A już mówiąc o tym 2.0T 200 KM, to podane 7,7 s. do setki wygląda całkiem nieźle, jeśli jest prawdziwe. To chyba musi być duża zasługa tej nowej skrzyni.
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Wasserman nie wiem co masz na myśli dla ogółu, bo ja odbieram dla ludu. 2.0T 200KM GS Line to jak dobrze pamiętam 152tys na dziś kosztuje , to za dużo. Fakt zwykle kompakty sporo kosztują już ale 152 tys dla ogółu ,który kupuje za gotówkę uważam za dużo. Sądzę ,że tylko ta cena na początku ,po dobrej promocji owszem . Jeżeli będę teraz miał wydać 150tys to napewno chciałbym mieć kilku kandydatów. Wprawdzie mam wersję bez łał ale itak sądze, że wiele się nie zmieniło i na tę kwotę brak tego czegoś . Może się czepiam ale nie polecę tylko do opla ,odwiedzę kilka marek . Natomiast dla ogółu to będą benzyny 3cylindry a hitem diesel dla przedstawicieli handlowych ,wyższych . Sorki
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Jeśli Octavia 1.5T kosztuje 110k, to 160k za Insi 2.0 nie jest za wiele. Takie czasy.
M.
M.
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Może faktycznie trzeba się przestawić, pieniądz traci wartość i 100tys to nie pieniądze na klasę D tylko na kompakt, a dopiero przy 150tys można się oglądać za czymś wygodnym i w miarę wyposażonym.
-
- Posty: 84
- Rejestracja: wtorek 24 lip 2018, 10:49
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 /260KM, AT8, 4x4
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Waw
- Województwo: mazowieckie
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Jak czytam komentarze kolegów z forum to cieszę się , że mam to co mam!
Coś czuję, że Opel nigdy nic lepszego nie wymyśli...
Przykre to, ze motoryzacja idzie w tym kierunku..
Szkoda....
Coś czuję, że Opel nigdy nic lepszego nie wymyśli...
Przykre to, ze motoryzacja idzie w tym kierunku..
Szkoda....
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: Nowe silniki benzynowe 2.0
Dlatego trzeba hołubić takie rodzynki jak Stinger, które idą odważnie pod prąd trendom. Obawiałem się, że to auto zniknie, ale jest już polift ogłoszony i nawet dostanie nowy silnik, 2.5T 300KM, ale chyba na razie nie wiadomo czy będzie oferowany w Europie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości