Cześć,
Po minięciu dwóch lat i wygaszeniu gwarancji, przymierzam się do chip tuningu w mojej Isi. I teraz pytanko do was. Czy dokonywał już ktoś z forumowiczów takiej modyfikacji? Nie chodzi mi oczywiście o powerboxa, tylko o indywidualnie przygotowane mapy. Jaki przyrost mocy udało się uzyskać i jak przełożyło się to na odczucia z jazdy oraz na ekonomię. Chętnie zobaczyłbym też wasze indywidualne wykresy po modyfikacji . Czy zauważyliście jakieś nieprawidłowości pojawiające się po zachipowaniu?
Dzięki z góry za odpowiedzi.
2.0 CDTI 170 KM Chip Tunning
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: 2.0 CDTI 170 KM Chip Tunning
vtech i kreatormocy, tam znajdziesz informacje o chipowaniu 2.0 CDTI 170KM
-
- Posty: 12
- Rejestracja: sobota 02 lut 2019, 22:15
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CTDI 170 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: 2.0 CDTI 170 KM Chip Tunning
ogólnie zapoznawałem się z informacjami na różnych stronach związanych z chip tunningiem i w większości przypadków dla tej wersji silnika jest brak danych (jak w przypadku kreatora mocy), w v-tuning bodajże znalazłem jakieś informacje, ale dalej bardziej interesują mnie info od indywidualnych osób, które takiej modyfikacji dokonały. Wiadomo, że to co w katalogach, to różnie z tym może być.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: 2.0 CDTI 170 KM Chip Tunning
ten silnik, z tym samym sterownikiem występował w Insigni A. Kreatormocy chipował taką Insignię i podaje 200KM i 445Nm.
W Insigni B ze skrzynią ręczną osobiście bym nie chipował silnika, nie mam zaufania do sprzęgła i dwumasy. W automacie należy pamiętać o maksymalnym momencie, który przenosi skrzynia, bodajże 480Nm. Moim zdaniem szkoda kasy na zabawę i późniejsze remonty. Sam sobie odpowiedz na pytanie, czy takie 30KM mocy więcej i 40Nm są warte pieniędzy, które chcą firmy tuningowe
W Insigni B ze skrzynią ręczną osobiście bym nie chipował silnika, nie mam zaufania do sprzęgła i dwumasy. W automacie należy pamiętać o maksymalnym momencie, który przenosi skrzynia, bodajże 480Nm. Moim zdaniem szkoda kasy na zabawę i późniejsze remonty. Sam sobie odpowiedz na pytanie, czy takie 30KM mocy więcej i 40Nm są warte pieniędzy, które chcą firmy tuningowe
-
- Posty: 1
- Rejestracja: niedziela 19 sie 2018, 09:25
- Posiadane auto: Insignia sportourer
- Silnik: B20DTH 170KM 4x4 aut
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolskie
Re: 2.0 CDTI 170 KM Chip Tunning
Witam,
chciałbym podzielić się spostrzeżeniami po chip tuningu w mojej insi 2015 rok , w zeszłym roku zdecydowałem się na taką modyfikacje w Vtech Kraków i jestem zadowolony, moja insa jest ciężka 1860 kg i spalanie nie spadało poniżej 8 litrów na trasie raczej w górę po przejechaniu dłuższej trasy na wczasy byłem zaskoczony że 4x4 automat średnio spalił 6,7l więc mogę z czystym sumieniem zachęcić do takiej zmiany, nie chciałem zbytnio przesilać parametrów i w ostateczności zostały na poziomie 185 KM 444Nm, nie zależy mi aby być pierwszym na zielonym a raczej na komforcie i chyba się udało zdecydowanie szybciej automat zmienia przełożenia i to robi mniejsze spalanie.
chciałbym podzielić się spostrzeżeniami po chip tuningu w mojej insi 2015 rok , w zeszłym roku zdecydowałem się na taką modyfikacje w Vtech Kraków i jestem zadowolony, moja insa jest ciężka 1860 kg i spalanie nie spadało poniżej 8 litrów na trasie raczej w górę po przejechaniu dłuższej trasy na wczasy byłem zaskoczony że 4x4 automat średnio spalił 6,7l więc mogę z czystym sumieniem zachęcić do takiej zmiany, nie chciałem zbytnio przesilać parametrów i w ostateczności zostały na poziomie 185 KM 444Nm, nie zależy mi aby być pierwszym na zielonym a raczej na komforcie i chyba się udało zdecydowanie szybciej automat zmienia przełożenia i to robi mniejsze spalanie.
-
- Posty: 194
- Rejestracja: piątek 16 mar 2018, 10:04
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 170KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Województwo?
Re: 2.0 CDTI 170 KM Chip Tunning
Udało się coś zrobić z 2.0? Pokażesz wyniki ?florek pisze:ogólnie zapoznawałem się z informacjami na różnych stronach związanych z chip tunningiem i w większości przypadków dla tej wersji silnika jest brak danych (jak w przypadku kreatora mocy), w v-tuning bodajże znalazłem jakieś informacje, ale dalej bardziej interesują mnie info od indywidualnych osób, które takiej modyfikacji dokonały. Wiadomo, że to co w katalogach, to różnie z tym może być.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: 2.0 CDTI 170 KM Chip Tunning
Insigni nie chipowałem, ale miałem kiedyś diesla, w którym przeszedłem kilka stopni chipowania. Poprawa parametrów na poziomie 15KM i kilkudziesięciu Nm była tak mała, że właściwie niewiele było czuć. Skończylem na 30KM i 100Nm, dopiero od tego można było powiedzieć, że warto wydać kasę. Insignia jest cięższa, więc tym bardziej nie szedłbym w chipowanie na poziomie kilkunastu KM i ok. 40Nm. Ale to tylko moje zdaniejn007 pisze: ↑wtorek 05 sty 2021, 20:38Witam,
chciałbym podzielić się spostrzeżeniami po chip tuningu w mojej insi 2015 rok , w zeszłym roku zdecydowałem się na taką modyfikacje w Vtech Kraków i jestem zadowolony, moja insa jest ciężka 1860 kg i spalanie nie spadało poniżej 8 litrów na trasie raczej w górę po przejechaniu dłuższej trasy na wczasy byłem zaskoczony że 4x4 automat średnio spalił 6,7l więc mogę z czystym sumieniem zachęcić do takiej zmiany, nie chciałem zbytnio przesilać parametrów i w ostateczności zostały na poziomie 185 KM 444Nm, nie zależy mi aby być pierwszym na zielonym a raczej na komforcie i chyba się udało zdecydowanie szybciej automat zmienia przełożenia i to robi mniejsze spalanie.
Czy po chipie samochód palił mniej? Z perspektywy czasu powiem, że chyba nie. Tyle, że wtedy nie jeździło się tyle po ekspresówkach i autostradach, gdzie wyprzedzanie jest rzadkie, a jazda z wysoką prędkością częsta. Ciężko porównać to z częstym wyprzedzaniem na starych polskich krajówkach/ W tym kontekście chip nie jest mi w ogóle potrzebny, Insignią na fabrycznych ustawieniach można komfortowo podróżować z prędkościami zdecydowanie przekraczającymi dozwolone
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości