Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o silnikach diesla w Nowej Insignii
jaco0620
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 17 sie 2023, 19:03
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 CDTI 210KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie

Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8

Postautor: jaco0620 » poniedziałek 21 sie 2023, 00:16

Witam. Jestem zainteresowany kupnem insigni gsi z 2018r z motorem 2.0 CDTI biturbo. Czy ktoś może podpowiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie. Czy ten motor sprawia problemy oraz jak spisuje się automat i napęd na cztery. Co z elektroniką w insigniach z tego roku. Dzięki za odpowiedź.

jaco0620
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 17 sie 2023, 19:03
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 CDTI 210KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie

Re: Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8

Postautor: jaco0620 » środa 23 sie 2023, 13:50

Dzięki za odpowiedź. Samochód kupiony.

ablu
Posty: 63
Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 CDTI 210KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: Pomorskie

Re: Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8

Postautor: ablu » piątek 25 sie 2023, 07:25

Mam nalatane takim 200 tys.
Silnik nie sprawia problemów ani napęd.
Problem był z dpf więc pozbyłem się całej ekologii.
Upierdliwy problem to plastikowa rura od turbo. Strzeli ci lub rozszczelni na 100%. Ja dwa razy już miałem z nią problem. jeśli się rozszczelni i masz sprawny dpf to nawet tego nie zauważysz bo nie kopci. Nowa kosztuje 600. Najlepiej od razu zrobić ją na cybant bo nie masz pojęcia kiedy strzeli. Na cybancie problem nie istnieje. Elektronika nie sprawia problemów. Elektrycznie trochę kuleje. A to czujniki parkowania przestają działać, a to otwieranie bagażnika nogą. Wszystko co jest elektryczne i wystawione na warunki atmosferyczne gnije. Jeśli masz rozkładany hak oplowski lepiej dobrze smaruj Linke od niego na zimę bo na wiosnę nie otworzysz.
Generalnie auto jest super.

Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka


jaco0620
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 17 sie 2023, 19:03
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 CDTI 210KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie

Re: Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8

Postautor: jaco0620 » niedziela 27 sie 2023, 13:56

Rura za turbo?

ablu
Posty: 63
Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 CDTI 210KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: Pomorskie

Re: Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8

Postautor: ablu » wtorek 12 wrz 2023, 06:40

O ta. Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce gdzie puszcza. Obrazek

Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka


Marcin_91
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek 11 wrz 2023, 06:19
Posiadane auto: Insignia B 4x4 cdti
Silnik: 2.0 cdti 210KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Bełchatów
Województwo: łódzkie

Re: Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8

Postautor: Marcin_91 » środa 13 wrz 2023, 06:41

Witam,
Kolego ablu - podeślij na priv info odnośnie wycięcia ekologii (namiar, koszta, zakres).
Dziękuję

ablu
Posty: 63
Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 CDTI 210KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: Pomorskie

Re: Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8

Postautor: ablu » środa 13 wrz 2023, 09:28

opisywałem usługę tutaj:
https://insigniaklub.pl/silniki-diesla- ... -t782.html

"Wycięte" zostało wszystko czyli: adblue, dpf, egr (i chyba katalizator ale pewności nie mam). dodatkowo zrobiono lekki chiptuning, fabrycznie auto miało mniej mocy niz fabryka podawała.
Wszytko razem kosztowało mnie 3,5 tys zł. ale było to już kilka lat temu.
Wszystko wykonano tutaj: Electric Serwis Rumia (https://goo.gl/maps/yYEJM5LS7dsihoSF9)


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości