Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
- hipmen
- Posty: 22
- Rejestracja: niedziela 21 paź 2018, 20:55
- Posiadane auto: Insignia GS GSI
- Silnik: 2.0 Biturbo 210 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kielce
- Województwo: Świętokrzyskie
Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
W ostatnich dniach dotyka mnie powracający losowo problem... moc silnika ograniczona. Świeci się kontrolka silnika i kontroli trakcji.
Serwis nie znalazł błędów. Diagnoza? Obluzowana klema. Jak dla mnie śmiech (historii błędów nie ma czy co??)
Problem ustępuje po wyłączeniu silnika i odczekaniu kilku, kilkunastu minut... czeka mnie kolejna wizyta w serwisie.... strata czasu i nie wiem dalej co może być przyczyną. Jazda to mordęga. Ciężarówki trąbią na prawym pasie a ja nie mogę wyciągnąć więcej niż 80-90 km/h
Macie jakieś pomysły o co chodzi?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Serwis nie znalazł błędów. Diagnoza? Obluzowana klema. Jak dla mnie śmiech (historii błędów nie ma czy co??)
Problem ustępuje po wyłączeniu silnika i odczekaniu kilku, kilkunastu minut... czeka mnie kolejna wizyta w serwisie.... strata czasu i nie wiem dalej co może być przyczyną. Jazda to mordęga. Ciężarówki trąbią na prawym pasie a ja nie mogę wyciągnąć więcej niż 80-90 km/h
Macie jakieś pomysły o co chodzi?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
Czy masz u siebie OnStar? Jeśli tak, to w momencie gdy wystąpi usterka połącz się i poproś o zdalne odczytanie kodu błędu.
M.
M.
- hipmen
- Posty: 22
- Rejestracja: niedziela 21 paź 2018, 20:55
- Posiadane auto: Insignia GS GSI
- Silnik: 2.0 Biturbo 210 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kielce
- Województwo: Świętokrzyskie
Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
Niestety nie mam.
Produkcja wrzesień chyba 2018 (model 2019) nie mam już OnStar.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Produkcja wrzesień chyba 2018 (model 2019) nie mam już OnStar.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
Z tego co pamietam, to Niebrzyd miał idento problem. Poszukaj w jego tematach, gdzie jest informacje co było winowajca.
Edit: czyli jak nie masz OnStar, to co jest nad lusterkiem? Nie masz, bo nie kupiłeś, czy nie ma, bo Opel nie oferuje?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Edit: czyli jak nie masz OnStar, to co jest nad lusterkiem? Nie masz, bo nie kupiłeś, czy nie ma, bo Opel nie oferuje?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
może futerał na Ray Bany ?
- hipmen
- Posty: 22
- Rejestracja: niedziela 21 paź 2018, 20:55
- Posiadane auto: Insignia GS GSI
- Silnik: 2.0 Biturbo 210 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kielce
- Województwo: Świętokrzyskie
Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
Chciałbym, niestety okularnika brak. Zrobię fotkę
Nie mam OnStar bo przestali oferować. Tak przynajmniej poinformował salon.w pierwszej ofercie był ale przyszło info że model na 2019 jest bez OnStar
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie mam OnStar bo przestali oferować. Tak przynajmniej poinformował salon.w pierwszej ofercie był ale przyszło info że model na 2019 jest bez OnStar
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony czwartek 30 maja 2019, 08:32 przez hipmen, łącznie zmieniany 2 razy.
- mariusz87
- Posty: 57
- Rejestracja: wtorek 12 lut 2019, 17:34
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.6T 200KM
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolskie
Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
Nie wiem czy to coś pomoże, ale ostatnio jak byłem na wymianie oleju to zagadałem z gościem na temat tego przy jakim poziomie zużycia oleju "coś się zaczyna dziać" w aucie. Powiedział, że jak schodzi do niskiej wartości (teraz nie pamiętam ile to było ale coś kolo jednocyfrowej wartości) to wtedy silnik ma ograniczoną moc. Więc mogą być dwie opcje. Albo masz olej do wymiany, albo może coś z czujnikiem który bada jego stan.
- hipmen
- Posty: 22
- Rejestracja: niedziela 21 paź 2018, 20:55
- Posiadane auto: Insignia GS GSI
- Silnik: 2.0 Biturbo 210 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kielce
- Województwo: Świętokrzyskie
Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
No i zdiagnozowane, dojechałem z błędem, nie gasiłem silnika i... okazuje się że awaria elektroniki(czujników) w pedale gazu. Wymiana w poniedziałek i mam nadzieję że po sprawie.... Swoją drogą informacja z serwisu że Insignia tak ma czasem i te pedały padają a nie sprawdzili tego przy pierwszej wizycie jakoś nie zwiększa zaufania do serwisu....
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
Czyli to co u mnie, tylko w moim egzemplarzu sam check engine wyskoczył i już nie zgasł
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- FPWroclaw
- Posty: 205
- Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
Piękna bajka nie ma żadnego czujnika zużycia oleju - bada to algorytm na podstawie cykli uruchomień, średniej prędkości oraz przebiegu. Nie ma tez ograniczonej mocy nawet przy oleju na 0%. Fakty są takie, że przy nowym oleju silnik odzyskuje wigor - czuć lekkość pracy. Zazwyczaj ma to też związek z wymianą filtrów które również stanowią o dobrych warunkach do pracy.mariusz87 pisze: ↑czwartek 30 maja 2019, 10:51Nie wiem czy to coś pomoże, ale ostatnio jak byłem na wymianie oleju to zagadałem z gościem na temat tego przy jakim poziomie zużycia oleju "coś się zaczyna dziać" w aucie. Powiedział, że jak schodzi do niskiej wartości (teraz nie pamiętam ile to było ale coś kolo jednocyfrowej wartości) to wtedy silnik ma ograniczoną moc. Więc mogą być dwie opcje. Albo masz olej do wymiany, albo może coś z czujnikiem który bada jego stan.
Większość samochodów prędzej czy później trafi do serwisu, bez wątpienia poziom naszpikowania elektroniką, złożoność konstrukcji i oszczędności (ekologia, księgowy) mają na to bezpośredni wpływ gdy porównamy stare 20 paroletnie konstrukcje. Opel Flex Care jeśli ktoś będzie właścicielem ponad dwa lata lub nosi się z zamiarem wykupienia samochodu z najmu/leasingu z pełnym serwisem.
Dodano po 51 minutach 50 sekundach:
Ja reprezentuje siebie - jako markę - to, że jako mojemu klientowi pomogę gdy zjawisz się na serwisie i będzie problem z serwisem, że podejdę i porozmawiam z mistrzem i kierownikiem, uspokoję Cię i dam jasne info.
Nie biorę odpowiedzialności za pracowników serwisu, salonu lub wsparcia sprzedaży. Na tym polega właśnie sekret tej branży - mamy taki sam produkt, takie same warunki - lecz obsługa niejednokrotnie decyduje, że klienci którzy mają salon pod domem zamówią auto zupełnie gdzie indziej.
Jeśli takich bajkopisarzy mamy we wrocławskim oddziale - podeślij nazwisko na priva, pogadamy przy kawie - jeśli byłeś w Katowicach - cóż, firma to ludzie - zapraszam do Wrocławia
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
-
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: D20DTR AT8 AWD
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Polska
- Województwo: Mazowieckie
Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
u mnie pojawił się błąd P0127
jak pisałem wcześniej
"diagnoza serwisu: niedopięta masa na turbinie
niestety serwis, na podstawie zaleceń działu technicznego Opla nie zagwarantuje mi, że to napewno to była przyczyna powtarzającej się usterki
mam odebrać auto, jeździć i obserwować!!!
ale auta niestety nie mogę narazie odebrać, bo podczas diagnostyki, rozwalili mi przednią szybę!"
od tamtego czasu, problemy się skończyły
jak pisałem wcześniej
"diagnoza serwisu: niedopięta masa na turbinie
niestety serwis, na podstawie zaleceń działu technicznego Opla nie zagwarantuje mi, że to napewno to była przyczyna powtarzającej się usterki
mam odebrać auto, jeździć i obserwować!!!
ale auta niestety nie mogę narazie odebrać, bo podczas diagnostyki, rozwalili mi przednią szybę!"
od tamtego czasu, problemy się skończyły
-
- Posty: 125
- Rejestracja: sobota 13 sty 2018, 09:41
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 1.6 Turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
Jak to rozwalili Ci szybę?
-
- Posty: 194
- Rejestracja: piątek 16 mar 2018, 10:04
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 170KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Województwo?
Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
O pękajacych szybach tez już było /) - nie jest jedynym który o tym pisał na forumbalu pisze:Jak to rozwalili Ci szybę?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
Ale jeśli po rozbiciu szyby problemy się skończyły to chyba dobrze, prawda?
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM
Matko Boska
Na szczęście kierowca najczęściej patrzy na wprost.
Wykastrowanie z OnStaru akurat mnie nie dziwi - to patent GM, koncern PSA ma swój system, z którego i tak się nie korzysta Mnie trochę zmartwił fakt, że zamówienie alarmu, likwiduje bardzo pożyteczny schowek na okulary. Gdyby sprzedawca mnie o tym poinformował, w życiu bym nie zamówił alarmu za tysiaka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości