Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Witam.
Czy może ktoś polecić jakiś rzetelny zakład w którym wytną tą całą "ekologię".
Historia jest taka, że prawie rok temu zapalił się check engin i od tamtej pory ASO walczyło z tym problemem. Ostatecznie po sprawdzeniu już wszystkiego diagnoza jest taka że trzeba wymienić DPF. Koszt 9000, dziękuję bardzo.
Szukam teraz zakladu który bez partactwa wytnie mi to wszystko i przeprogramuje tak by się błędy nie pojawiały. Najlepiej gdyby gdzieś w północnej Polsce ale nie będę wybrzydzał.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Czy może ktoś polecić jakiś rzetelny zakład w którym wytną tą całą "ekologię".
Historia jest taka, że prawie rok temu zapalił się check engin i od tamtej pory ASO walczyło z tym problemem. Ostatecznie po sprawdzeniu już wszystkiego diagnoza jest taka że trzeba wymienić DPF. Koszt 9000, dziękuję bardzo.
Szukam teraz zakladu który bez partactwa wytnie mi to wszystko i przeprogramuje tak by się błędy nie pojawiały. Najlepiej gdyby gdzieś w północnej Polsce ale nie będę wybrzydzał.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Nie wycinaj. Daj do czyszczenia w zakładzie, który ma do tego sprzęt. Będzie taniej niż wycinanie i programowanie i będzie ekologicznie.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Niestety guzik. Był już czyszczony, nie działa auto nie chce go wypalać i zgłasza błąd. Nie był zapchany. Nowy kosztuje 9tys. Mam w dupie taka ekologię, wyciąłem razem z adblue i egr. Jeździ jak marzenie, polecam.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Dodano po 4 minutach 10 sekundach:
A i za całość razem z chiptuningiem zapłaciłem 3,5 tys
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Dodano po 4 minutach 10 sekundach:
A i za całość razem z chiptuningiem zapłaciłem 3,5 tys
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Jak przyrosty mocy?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Wybrałem opcję delikatną. Odczucie jest bardzo dobre.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 23
- Rejestracja: poniedziałek 22 lut 2021, 08:56
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 2.0 170KM@200KM
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
No dobra, a co tam siedzi w skrzyni u Ciebie, AT8? Jesli tak, czy ona nie jest skrojona czasem do 480 Nm? Przyrost momentu wyszedł więcej niż delikatnie, imho
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Tak automat 8 biegów. Mam nadzieję że chłopaki w zakładzie wiedzieli co robią no i że tej skrzyni nie składał jakiś aptekarz. No i nie jeżdżę z butem w podłodze cały czas.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Nic jej nie będzie. Fabrycznie ten silnik powinien mieć 210 i 480nm. Ciekawe, co się stało, ze serii nie trzymał. Chyba, ze hamowania trochę zaniża. Tak czy siak, to tylko przyrost 80nm, czyli 20% (jeśli wierzyć hamowni).
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 23
- Rejestracja: poniedziałek 22 lut 2021, 08:56
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 2.0 170KM@200KM
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Faktycznie, to 210 wersja. W takim razie zadziwiająco kiepsko wypadł moment na serii. Trzymam kciuki za bezawaryjność, sam będę się przymierzał do modyfikacji za czas jakiś.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Dziękuję. Będę dawał znać jeśli coś będzie się sypać.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Jak miałeś takie wyniki i jeszcze zdupoczony dpf to dałbym wtryski do Boscha na sprawdzenie i ewentualnie ustawienie lub wymianę. Coś tam może być nie teges.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Nic nie zaniża, tylko nie da się pomierzyć na hamowni, a może i dla 4x4 coś źle ustawili.
W AT8 maksymalny moment i moc są osiągalne tylko przy położeniu pedału gazu na "kickdown". A na hamowni nie ciśnie się do kickdown, bo pomiar odbywa się od niskich obrotów na jednym biegu.
Oprócz programu silnika warto pomyśleć o zdjęciu kagańców ze skrzyni.
M.
W AT8 maksymalny moment i moc są osiągalne tylko przy położeniu pedału gazu na "kickdown". A na hamowni nie ciśnie się do kickdown, bo pomiar odbywa się od niskich obrotów na jednym biegu.
Oprócz programu silnika warto pomyśleć o zdjęciu kagańców ze skrzyni.
M.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Były sprawdzane, gdyż było podejrzenie że to z nimi jest coś nie tak i że to przez nie dpf nie chce się wypalać. Wyszło że są we wzorowym stanie.rahv pisze:Jak miałeś takie wyniki i jeszcze zdupoczony dpf to dałbym wtryski do Boscha na sprawdzenie i ewentualnie ustawienie lub wymianę. Coś tam może być nie teges.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Dodano po 1 minucie 8 sekundach:
Co to znaczy kaganiec na skrzyni?wassermann pisze:Nic nie zaniża, tylko nie da się pomierzyć na hamowni, a może i dla 4x4 coś źle ustawili.
W AT8 maksymalny moment i moc są osiągalne tylko przy położeniu pedału gazu na "kickdown". A na hamowni nie ciśnie się do kickdown, bo pomiar odbywa się od niskich obrotów na jednym biegu.
Oprócz programu silnika warto pomyśleć o zdjęciu kagańców ze skrzyni.
M.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Co to znaczy kaganiec na skrzyni?wassermann pisze:Nic nie zaniża, tylko nie da się pomierzyć na hamowni, a może i dla 4x4 coś źle ustawili.
W AT8 maksymalny moment i moc są osiągalne tylko przy położeniu pedału gazu na "kickdown". A na hamowni nie ciśnie się do kickdown, bo pomiar odbywa się od niskich obrotów na jednym biegu.
Oprócz programu silnika warto pomyśleć o zdjęciu kagańców ze skrzyni.
M.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
trochę dziwi seria. Pomiary kilku Insigni B, które widziałem pokazywały, że auta bez problemu trzymały serię, a nawet miały delikatnie więcej. U Ciebie KM mniej, a moment wyraźnie mniejszy. Chyba, że to powszechny problem wersji 4x4 i AT8, o którym już kilka dyskusji było.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości