Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o zawieszeniu, układzie hamulcowym i napędowym w Nowej Insignii
Awatar użytkownika
pancer
Posty: 678
Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
Posiadane auto: Insignia ST Elite
Silnik: 1.5 165KM MT6
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: pancer » poniedziałek 15 paź 2018, 20:12

To byłby koniec "pięknej" przygody.

Mario2018
Posty: 37
Rejestracja: środa 11 lip 2018, 19:39
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 170kM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: Mario2018 » środa 24 paź 2018, 20:38

Nie jestem przekonany, że to będzie koniec. Krzywe tarcze są skutkiem wibracji, a nie przyczyną. Wymiana tarcz jest zapewne konieczna, ale problem może wrócić. Oczywiście nie życzę tego...
Moje trzęsidło było wczoraj po raz kolejny na jakichś pomiarach w MM Cars Katowice, ale nic poza tym nie wiem i dalej jeżdżę, aż mi wypadają z zębów plomby...

Niebrzyd
Posty: 200
Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
Posiadane auto: Opel Insignia ST
Silnik: D20DTR AT8 AWD
Rocznik auta: 2017
Miasto: Polska
Województwo: Mazowieckie

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: Niebrzyd » czwartek 25 paź 2018, 06:57

@Mario2018 zmień serwis, MM Cars to najgorszy serwis w jakim byłem (Warszawa i Katowice)
oni nie traktują żadnych spraw poważnie, chyba, że im zapłacisz

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: Cloud » czwartek 25 paź 2018, 22:30

Już polecałem - ADOP Ostrawa. Gwarancja jest międzynarodowa, wiec śmiało można się umówić.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

KenyBDG
Posty: 219
Rejestracja: niedziela 22 kwie 2018, 10:04
Posiadane auto: Insignia B GS
Silnik: 1,5XFT AT
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: KenyBDG » piątek 26 paź 2018, 06:26

Może też przejadę się do Ostrawy aby ktoś poważnie spojrzał na głośną klime :)

Ciastek
Posty: 103
Rejestracja: niedziela 30 lip 2017, 16:10
Posiadane auto: GS
Silnik: 1,6 CDTI
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: Ciastek » piątek 26 paź 2018, 07:02

Jak się objawia głośna klima u Ciebie?

KenyBDG
Posty: 219
Rejestracja: niedziela 22 kwie 2018, 10:04
Posiadane auto: Insignia B GS
Silnik: 1,5XFT AT
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: KenyBDG » piątek 26 paź 2018, 09:41

Ciastek.... czasami moja klima chodzi głośniej od silnika... według ASO, jest to normalne
więcej szczegółów możesz przeczytać w poniższym wątku
wady-auta-co-denerwuje-u-ytkownikow-ini ... html#p4898

Mario2018
Posty: 37
Rejestracja: środa 11 lip 2018, 19:39
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 170kM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: Mario2018 » sobota 10 lis 2018, 12:52

Jak u Ciebie Cloud z drganiami po wymianie tarcz hamulcowych w Ostrawie? W sprawie mojego auta MM Cars milczy jak grób czyli nie mam co liczyć na pomoc - olali temat. Wybieram koła zimowe - może coś doradzicie?

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: Cloud » sobota 10 lis 2018, 14:52

Jadę dopiero w czwartek na 9 rano. Były opóźnienia jakieś. W między czasie zdarły się klocki do zera z prawego przodu. Jest to mega dziwne, bo przejechałem dopiero 67 tysięcy kilometrów, z czego większość po autostradach!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: andrew » sobota 10 lis 2018, 19:29

@Cloud - faktycznie dziwne - ja na ogół wymieniam przód po 20 tys

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: Cloud » sobota 10 lis 2018, 20:27

Po 20 tysiącach? Pewnie jeździsz bardziej „standardowe” dystanse. Ja z miastem praktycznie nie mam nic doczynienia - dlatego wspomniałem, że zdecydowana większość mojego przebiegu jest robiona na autostradach, gdzie czasem zrobisz 100, czy więcej km bez dotknięcia hamulca.

W żadnym innym aucie nie wymieniałem hamulców wcześniej niż po 110 000 tysiącach.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ciastek
Posty: 103
Rejestracja: niedziela 30 lip 2017, 16:10
Posiadane auto: GS
Silnik: 1,6 CDTI
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: Ciastek » poniedziałek 19 lis 2018, 07:39

To akurat w Alfie gdzie również miałem 4tłok Brembo to po autostradowych jazdach i 1,5 roku i 25 kkm to miałem też klocki do wymiany :D
Niech ci parę razy wjedzie koniecznośc heblowania z 200 do xx kph i tak w każdej trasie, to nie ma bata i klocki schodzą...

wassermann
Posty: 733
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: wassermann » poniedziałek 19 lis 2018, 20:43

Ciastek pisze:
poniedziałek 19 lis 2018, 07:39
po autostradowych jazdach i 1,5 roku i 25 kkm to miałem też klocki do wymiany :D
Niech ci parę razy wjedzie koniecznośc heblowania z 200 do xx kph i tak w każdej trasie, to nie ma bata i klocki schodzą...
O to, to... U mnie tak samo ;) W poprzedniej Insignii z TRW 337 mm. 25 tys. km i wymiana. Po 50 tys. również tarcze (proste, ale wymiar zszedł poniżej minimum). Jedno heblowanie na autostradzie jak 100 innych hamowań...

M.

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: Cloud » poniedziałek 26 lis 2018, 11:58

Po problemie w moim wozidle. Wymiana hamulców wyeliminowała problem. Póki co zrobiłem kilkaset kilometrów (600-800)i nie zauważyłem drgań ani wibracji.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Stuki w układzie kierowniczym i drgania nadwozia GS

Postautor: Cloud » wtorek 27 lis 2018, 07:50

Panowie, powiem Wam coś śmiesznego. Jeżdżę drugi dzień Superbem i skubany też wibruje przy około 140km/h, ale zdecydowanie bardziej niż Insignia. Skocze do ASO, bo to może złe wyważone koła.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości