Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018

Tutaj znajdziesz najbardziej aktualne testy i porównania, również naszych klubowych samochodów
jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018

Postautor: jami » wtorek 09 paź 2018, 05:57

Ok, wiemy, że jeździ jak po sznurku 8-)
Wiemy, że zawieszenie mogłoby być nieco bardziej komfortowe
Mam tylko wątpliwości, czy wtedy nadal jeździłaby jak po sznurku :lol:

A jak ma się standardowe zawieszenie do tego regulowanego? Jest ktoś, kto ma porównanie? Czy wtedy mamy zarówno "po sznurku" jak i oczekiwany komfort?

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018

Postautor: Cloud » wtorek 09 paź 2018, 09:17

Akurat w kwestii komfortu nie chodziło mi o twardość zawieszenia, tylko o bardzo krótki skok amortyzatorow, oraz jego głośna pracę. Zawieszenie (przynajmniej w moim egzemplarzu), tłucze się jak cholera.

Niemniej, nie mam problemów z komfortem ani prowadzeniem. Po prostu porównuje z innymi autami. Octavia 3 też się dobrze prowadziła, ale skok amortyzatora był większy i wybierała nierówności po cichu.

Chociaż jak tak myśle, to możliwe ze cześć z tych dźwięków dobiega z kabiny bo wszystkie plastiki się tłuką.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: Test kombi w

Postautor: jami » wtorek 09 paź 2018, 11:04

Cloud pisze:
wtorek 09 paź 2018, 09:17
Chociaż jak tak myśle, to możliwe ze cześć z tych dźwięków dobiega z kabiny bo wszystkie plastiki się tłuką.
Z żalem muszę przyznać, że Opel jakością niestety sporo odbiega od takiego Avensisa, nawet starszego modelu. Po prostu mierna jakość w zakresie spasowania elementów i ich montażu. Przyznam też, że co do niektórych szczegółów wykonania Insigni cały czas jestem w szoku i nie mogę pojąć jak to możliwe, że kontrola jakości w fabryce wypuszcza takie babole.
Ja na szczęście nie jestem fanem Opla :lol: i eksploatuje jeszcze auta innych marek. Jak Opelek okaże się dziadoski, pójdzie do jakiegoś ideologicznie uzależnionego wyznawcy marki :D
Na razie bilans dla Insigni jest bardzo pozytywny ;)

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018

Postautor: Maciek » wtorek 09 paź 2018, 13:53

jami pisze:
wtorek 09 paź 2018, 05:57
A jak ma się standardowe zawieszenie do tego regulowanego? Jest ktoś, kto ma porównanie? Czy wtedy mamy zarówno "po sznurku" jak i oczekiwany komfort?
pewnie jak w trybie Normal z Flexdrive, czyli "jak po sznurku", ale komfortowo :lol:

Awatar użytkownika
pancer
Posty: 678
Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
Posiadane auto: Insignia ST Elite
Silnik: 1.5 165KM MT6
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018

Postautor: pancer » środa 10 paź 2018, 12:09

Ja mam zawieszenie standard i nie narzekam. Rzeczywiście czuć nierówności, ale nie jest to dramat. Jestem generalnie zadowolony. Dużo zależy od ciśnienia i profilu opon. Ja przy profilu 45 i ciśnieniu 2.20 zauważyłem różnicę na plus w stosunku do ciśnienia 2.70 (o ile pamiętam) na którym jeździłem pare miesięcy wcześniej. Podoba mi się stabilność toru jazdy i reakcja na ruch kierownicą.

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018

Postautor: Cloud » środa 10 paź 2018, 12:31

Pancer, jeśli chodzi o mnie, to absolutnie nie chodzi mi o to czy czuć, czy nie czuć , ale o to, że się strasznie tłucze.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018

Postautor: andrew » środa 10 paź 2018, 19:56

Iska B )flexi Ride) ma o klasę lepsze zawieszenie jak Iska A. Obojętnie co kto napisze to ja zdania nie zmienię ponieważ używałem i używam !!
@Cloud chyba nie trafiłeś w marke.

Awatar użytkownika
pancer
Posty: 678
Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
Posiadane auto: Insignia ST Elite
Silnik: 1.5 165KM MT6
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018

Postautor: pancer » czwartek 11 paź 2018, 06:20

Cloud zgadzam się z tobą, że mogło by być cichsze.

rahv
Posty: 549
Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0D 170KM AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie

Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018

Postautor: rahv » czwartek 11 paź 2018, 15:21

Ale właśnie tłucze się wam od wysokiego ciśnienia w oponach. Zjedźcie z tego ekologicznego na komfortowe, czy jakoś tak z ciśnieniem w ogumieniu poniżej 2.4 atm i hałas zawieszenia zredukije się diametralnie. Nam jednak odpowiada ok. 2.7 na zimno, bo samochód wtedy idealnie trzyma się drogi.

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018

Postautor: Cloud » czwartek 11 paź 2018, 15:58

Mam 2.2 bara :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

rahv
Posty: 549
Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0D 170KM AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie

Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018

Postautor: rahv » czwartek 11 paź 2018, 16:28

No to powinieneś się czuć, jak w cadillacu Deville
Ale ty masz samochód Insignio podobny więc się nie liczysz

Awatar użytkownika
pancer
Posty: 678
Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
Posiadane auto: Insignia ST Elite
Silnik: 1.5 165KM MT6
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018

Postautor: pancer » czwartek 11 paź 2018, 16:55

Cloud ma 2.2, ale przy oponach z azbestu i amortyzatorach wypełnionych grochem. Taki model przedprodukcyjny.

Tak poważnie to ja mam 2.15 przy zimnych oponach, ok 2.2 przy nagrzanych (po ok 10 minutach jazdy).

rahv
Posty: 549
Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0D 170KM AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie

Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018

Postautor: rahv » czwartek 11 paź 2018, 17:16

Tak poważnie to nam na autostradzie szło do 3


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości