Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o silnikach diesla w Nowej Insignii
Awatar użytkownika
hipmen
Posty: 22
Rejestracja: niedziela 21 paź 2018, 20:55
Posiadane auto: Insignia GS GSI
Silnik: 2.0 Biturbo 210 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie

Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: hipmen » środa 29 maja 2019, 23:29

W ostatnich dniach dotyka mnie powracający losowo problem... moc silnika ograniczona. Świeci się kontrolka silnika i kontroli trakcji.
Serwis nie znalazł błędów. Diagnoza? Obluzowana klema. Jak dla mnie śmiech (historii błędów nie ma czy co??)
Problem ustępuje po wyłączeniu silnika i odczekaniu kilku, kilkunastu minut... czeka mnie kolejna wizyta w serwisie.... strata czasu i nie wiem dalej co może być przyczyną. Jazda to mordęga. Ciężarówki trąbią na prawym pasie a ja nie mogę wyciągnąć więcej niż 80-90 km/h

Macie jakieś pomysły o co chodzi?Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

wassermann
Posty: 733
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: wassermann » czwartek 30 maja 2019, 06:39

Czy masz u siebie OnStar? Jeśli tak, to w momencie gdy wystąpi usterka połącz się i poproś o zdalne odczytanie kodu błędu.

M.

Awatar użytkownika
hipmen
Posty: 22
Rejestracja: niedziela 21 paź 2018, 20:55
Posiadane auto: Insignia GS GSI
Silnik: 2.0 Biturbo 210 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: hipmen » czwartek 30 maja 2019, 06:51

Niestety nie mam.
Produkcja wrzesień chyba 2018 (model 2019) nie mam już OnStar.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: Cloud » czwartek 30 maja 2019, 07:00

Z tego co pamietam, to Niebrzyd miał idento problem. Poszukaj w jego tematach, gdzie jest informacje co było winowajca.

Edit: czyli jak nie masz OnStar, to co jest nad lusterkiem? Nie masz, bo nie kupiłeś, czy nie ma, bo Opel nie oferuje?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: andrew » czwartek 30 maja 2019, 07:09

może futerał na Ray Bany ?

Awatar użytkownika
hipmen
Posty: 22
Rejestracja: niedziela 21 paź 2018, 20:55
Posiadane auto: Insignia GS GSI
Silnik: 2.0 Biturbo 210 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie

Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: hipmen » czwartek 30 maja 2019, 08:32

Chciałbym, niestety okularnika brak. Zrobię fotkę
Nie mam OnStar bo przestali oferować. Tak przynajmniej poinformował salon.w pierwszej ofercie był ale przyszło info że model na 2019 jest bez OnStar



Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkObrazek
Ostatnio zmieniony czwartek 30 maja 2019, 08:32 przez hipmen, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
mariusz87
Posty: 57
Rejestracja: wtorek 12 lut 2019, 17:34
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 1.6T 200KM
Rocznik auta: 2019
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolskie

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: mariusz87 » czwartek 30 maja 2019, 10:51

Nie wiem czy to coś pomoże, ale ostatnio jak byłem na wymianie oleju to zagadałem z gościem na temat tego przy jakim poziomie zużycia oleju "coś się zaczyna dziać" w aucie. Powiedział, że jak schodzi do niskiej wartości (teraz nie pamiętam ile to było ale coś kolo jednocyfrowej wartości) to wtedy silnik ma ograniczoną moc. Więc mogą być dwie opcje. Albo masz olej do wymiany, albo może coś z czujnikiem który bada jego stan.

Awatar użytkownika
hipmen
Posty: 22
Rejestracja: niedziela 21 paź 2018, 20:55
Posiadane auto: Insignia GS GSI
Silnik: 2.0 Biturbo 210 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: hipmen » czwartek 30 maja 2019, 11:20

No i zdiagnozowane, dojechałem z błędem, nie gasiłem silnika i... okazuje się że awaria elektroniki(czujników) w pedale gazu. Wymiana w poniedziałek i mam nadzieję że po sprawie.... Swoją drogą informacja z serwisu że Insignia tak ma czasem i te pedały padają a nie sprawdzili tego przy pierwszej wizycie jakoś nie zwiększa zaufania do serwisu....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: Cloud » czwartek 30 maja 2019, 11:37

Czyli to co u mnie, tylko w moim egzemplarzu sam check engine wyskoczył i już nie zgasł


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Posty: 205
Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 200KM
Rocznik auta: 2020
Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
Województwo: Dolnośląskie

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: FPWroclaw » czwartek 30 maja 2019, 11:51

mariusz87 pisze:
czwartek 30 maja 2019, 10:51
Nie wiem czy to coś pomoże, ale ostatnio jak byłem na wymianie oleju to zagadałem z gościem na temat tego przy jakim poziomie zużycia oleju "coś się zaczyna dziać" w aucie. Powiedział, że jak schodzi do niskiej wartości (teraz nie pamiętam ile to było ale coś kolo jednocyfrowej wartości) to wtedy silnik ma ograniczoną moc. Więc mogą być dwie opcje. Albo masz olej do wymiany, albo może coś z czujnikiem który bada jego stan.
Piękna bajka :) nie ma żadnego czujnika zużycia oleju - bada to algorytm na podstawie cykli uruchomień, średniej prędkości oraz przebiegu. Nie ma tez ograniczonej mocy nawet przy oleju na 0%. Fakty są takie, że przy nowym oleju silnik odzyskuje wigor - czuć lekkość pracy. Zazwyczaj ma to też związek z wymianą filtrów które również stanowią o dobrych warunkach do pracy.

Większość samochodów prędzej czy później trafi do serwisu, bez wątpienia poziom naszpikowania elektroniką, złożoność konstrukcji i oszczędności (ekologia, księgowy) mają na to bezpośredni wpływ gdy porównamy stare 20 paroletnie konstrukcje. Opel Flex Care jeśli ktoś będzie właścicielem ponad dwa lata lub nosi się z zamiarem wykupienia samochodu z najmu/leasingu z pełnym serwisem.

Dodano po 51 minutach 50 sekundach:
Ja reprezentuje siebie - jako markę - to, że jako mojemu klientowi pomogę gdy zjawisz się na serwisie i będzie problem z serwisem, że podejdę i porozmawiam z mistrzem i kierownikiem, uspokoję Cię i dam jasne info.

Nie biorę odpowiedzialności za pracowników serwisu, salonu lub wsparcia sprzedaży. Na tym polega właśnie sekret tej branży - mamy taki sam produkt, takie same warunki - lecz obsługa niejednokrotnie decyduje, że klienci którzy mają salon pod domem zamówią auto zupełnie gdzie indziej.

Jeśli takich bajkopisarzy mamy we wrocławskim oddziale - podeślij nazwisko na priva, pogadamy przy kawie - jeśli byłeś w Katowicach - cóż, firma to ludzie - zapraszam do Wrocławia :)
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.

Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)

Niebrzyd
Posty: 200
Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
Posiadane auto: Opel Insignia ST
Silnik: D20DTR AT8 AWD
Rocznik auta: 2017
Miasto: Polska
Województwo: Mazowieckie

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: Niebrzyd » piątek 31 maja 2019, 22:00

u mnie pojawił się błąd P0127
jak pisałem wcześniej
"diagnoza serwisu: niedopięta masa na turbinie
niestety serwis, na podstawie zaleceń działu technicznego Opla nie zagwarantuje mi, że to napewno to była przyczyna powtarzającej się usterki
mam odebrać auto, jeździć i obserwować!!!
ale auta niestety nie mogę narazie odebrać, bo podczas diagnostyki, rozwalili mi przednią szybę!"

od tamtego czasu, problemy się skończyły

balu
Posty: 125
Rejestracja: sobota 13 sty 2018, 09:41
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 1.6 Turbo 165 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: balu » sobota 01 cze 2019, 06:31

Jak to rozwalili Ci szybę?

KonradWro
Posty: 194
Rejestracja: piątek 16 mar 2018, 10:04
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wrocław
Województwo: Województwo?

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: KonradWro » sobota 01 cze 2019, 06:33

balu pisze:Jak to rozwalili Ci szybę?
O pękajacych szybach tez już było /) - nie jest jedynym który o tym pisał na forum


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

rahv
Posty: 549
Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0D 170KM AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: rahv » sobota 01 cze 2019, 16:35

Ale jeśli po rozbiciu szyby problemy się skończyły to chyba dobrze, prawda?

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

Postautor: Maciek » poniedziałek 03 cze 2019, 09:31

hipmen pisze:
czwartek 30 maja 2019, 08:32
Chciałbym, niestety okularnika brak. Zrobię fotkę
Nie mam OnStar bo przestali oferować. Tak przynajmniej poinformował salon.w pierwszej ofercie był ale przyszło info że model na 2019 jest bez OnStar



Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkObrazek
Matko Boska :lol:
Na szczęście kierowca najczęściej patrzy na wprost.

Wykastrowanie z OnStaru akurat mnie nie dziwi - to patent GM, koncern PSA ma swój system, z którego i tak się nie korzysta :mrgreen: Mnie trochę zmartwił fakt, że zamówienie alarmu, likwiduje bardzo pożyteczny schowek na okulary. Gdyby sprzedawca mnie o tym poinformował, w życiu bym nie zamówił alarmu za tysiaka :evil:


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości