Strona 1 z 1

Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: piątek 12 kwie 2019, 18:33
autor: GTW888
Witajcie krotko i na temat

Jestem zainteresowany kupnem nowej Insigni. Co chciałbym mieć w aucie? Nic mnie nie interesuje, tylko te światła ledowe... Jestem wielkim fanem ledów, a widzę, ze te instalowane w Insigni są na prawdę porządne. Wyposażenie jest mi obojętnie, bo w sumie w aucie nie potrzebuje nic oprócz klimy, dobrego nagłośnienia i wspomnianych Intelliluxów Jak myślicie ile może kosztować podstawowa wersja po wszystkich rabatach z zaznaczeniem, ze auto będzie kupowane lub użytkowane przez Lekarza?? Gdybyście mogli poróbcie więcej zdjęć jak wyglądają te światła zza kolka w całkowitej ciemności.

Re: Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: sobota 13 kwie 2019, 05:39
autor: rahv
Koło 100000 brutto.
Zdjęcia niewiele oddają, bo te światła cały czas pracują. I to jest w nich fantastyczne. Gdzie i kiedy się da dołączają kolejne sekcje.

Re: Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: sobota 13 kwie 2019, 07:21
autor: wassermann
@GTW888
Jak by Ci to powiedzieć... Też miałem podjarkę na te światła. Przed zakupem. Ale oceniam je jako rozczarowanie. Owszem, automatyka jest super, ogólnie świecą też przyzwoicie. Tyle że poprzednia generacja Insignii z bixenonami skrętnymi świeciła jaśniej, dalej i... lepiej. Zwłaszcza na autostradzie i na krętych drogach. Nie wspominając o braku spryskiwaczy przy LEDach. Gdyby się dało, do nowej pięknej Insignii bez zastanowienia zamówiłbym downgrade do reflektorów poprzedniej generacji.
Tutaj w dwóch komentarzach opisałem swoje krytyczne spostrzeżenia:
http://dailydriver.pl/nowosci/premiery/ ... matrycowe/

Ale, oczywiście, obecnie w tej klasie cenowej, Insignia oferuje najlepsze światła. Pod warunkiem, że wykreślimy z pamięci genialne reflektory z poprzedniej generacji Insi.

M.

Re: Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: sobota 13 kwie 2019, 08:57
autor: Cloud
Jeśli zrobiłem już insignią 100 tysięcy kilometrów i robię zdjęcie pięknie rozświetlonej drogi przede mną, to chyba lepszego dowodu na to, że dobrze świecą nie trzeba :-)

Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: sobota 13 kwie 2019, 14:12
autor: Oberon
GTW888 pisze:Witajcie krotko i na temat

Jestem zainteresowany kupnem nowej Insigni. Co chciałbym mieć w aucie? Nic mnie nie interesuje, tylko te światła ledowe... Jestem wielkim fanem ledów, a widzę, ze te instalowane w Insigni są na prawdę porządne. Wyposażenie jest mi obojętnie, bo w sumie w aucie nie potrzebuje nic oprócz klimy, dobrego nagłośnienia i wspomnianych Intelliluxów Jak myślicie ile może kosztować podstawowa wersja po wszystkich rabatach z zaznaczeniem, ze auto będzie kupowane lub użytkowane przez Lekarza?? Gdybyście mogli poróbcie więcej zdjęć jak wyglądają te światła zza kolka w całkowitej ciemności.
Miałem ten sam dylemat jednak nie wybrałem z intelliluxami... Zbyt szybko musiałem podjąć decyzję bo rok się kończył a trzeba było brać auto a szkoda bo trochę żałuję z 2 strony trochę auto mnie rozczarowało i niewykluczone że po leasingu wykupie i zaraz sprzedam(brane z myślą o trzymanie dalej).

Co do lekarza czy nie... za wiele nie ugrasz albo bierzesz na firmę albo na grupę zawodowa cena podobna. Mi taniej było nie brać na lekarza a zwyczajnie na firmę bo prawdopodobnie takową masz. Auto mnie wyszło 88900 chyba plus narzuty leasingu więc realnie myślę że 92-95 brutto do tego doliczyć intelliluxy które chyba raczej występują w wyposażeniach wyższych wersji (chyba że będzie robione pod ciebie = ale to może być gorzej z rabatami wtedy) więc myślę że >100brutto trzeba liczyć

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Re: Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: sobota 13 kwie 2019, 18:29
autor: Hubi
Przed zmianą Isi na nowy model miałem podobne podejście z tym że ja chciałem dodatkowo lepsze fotele niż w podstawie ale po kilku wizytach u dealer skończyłem na Elite + kilka dodatków, całość w dobrych pieniądzach, myślę że warto poszukać coś fajnego.

Re: Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: poniedziałek 15 kwie 2019, 08:29
autor: FPWroclaw
Luxy polecam a po dobrą cenę zapraszam do mnie :)

Re: Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: czwartek 25 kwie 2019, 00:11
autor: GTW888
FPWroclaw pisze:
poniedziałek 15 kwie 2019, 08:29
Luxy polecam a po dobrą cenę zapraszam do mnie :)
No własnie co to znaczy dobra cena :) I czy muszę brać droższa wersje żeby wsadzili mi tam inteliluxy ? Z tego co widziałem w konfiguratorze, to można zamówić biedna wersje i za 4 tys dodać te światła. Jestem jakiś zboczony na punkcie ledów w samochodzie..... Co do rabatu lekarz czy firma bez roznicy, zeby cena była ok :)

Re: Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: piątek 26 kwie 2019, 08:48
autor: FPWroclaw
Inteliluxy do Enjoya kosztują 6450 zł brutto. Generalnie tutaj pojawia się pytanie o sens kupowania samochodu klasy D z okrojonym wyposażeniem tylko dla jego gabarytów.
Insignia w Enjoy nie posiada np. czujników parkowania, jasne można bez nich się obejsć, pytanie czy w samochodzie tej klasy jest to normalne.

Astra za te same pieniądze również będzie miała dużo miejsca w środku plus wyższe wyposażenie i inteliluxy który pomimo 16 a nie 32 segmentów na reflektor - również świetnie działają.

Oświetlenie w Insigni to obecnie dwie opcje:
Żarówki + led z tyłu,
Intelilux przód + led z tyłu.

W przyszłości dojdzie opcja pośrednia - coś na wzór AFL LED z Grandlanda. Tutaj wskazywałbym na lift po 2019r. Kolejna generacja dostanie reflektory pikselowe nad którymi już trwają prace - zadebiutują w Astrze IV generacji.

Co do oferty to zapraszam do kontaktu na maila - obecnie bardzo dużo czynników wpływa na ostateczną wycenę i każda oferta jest mocno spersonalizowana - na pewno rozmawiamy o rabatach powyżej 16% przy b2b.

Re: Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: piątek 26 kwie 2019, 20:41
autor: Oberon

FPWroclaw pisze:Inteliluxy do Enjoya kosztują 6450 zł brutto. Generalnie tutaj pojawia się pytanie o sens kupowania samochodu klasy D z okrojonym wyposażeniem tylko dla jego gabarytów.
Insignia w Enjoy nie posiada np. czujników parkowania, jasne można bez nich

Astra za te same pieniądze również będzie miała dużo miejsca w środku plus wyższe wyposażenie i inteliluxy który pomimo
Hahaha dobre....jednak wiele osób widzi sens bo zauważyłem że coraz częściej pojawiają się właśnie ostatnio Insignie na zwykłych żarówkach...

No jednak jest znaczącą różnica pomiędzy astra a insignia. I śmieszne jest gadanie że jak klasa D to musi być ful wypas bo inaczej nie pasuje bo przecie to primium auto z dojczlandii itp. Porównując astre z insignia jest conajmniej nietrafione bo jeśli ktoś patrzy na Insignie to ma ku temu powody

Rozstaw osi i gabaryty jednak dla wielu osób ma znaczenie a i na komforcie jazdy i zachowaniu się auta na drodze ma to duży wpływ(nie mówię już nawet o bezpieczeństwie)

zgodnie z polityką-jeszcze wtedy opla- insignia ma dość ciekawe wyposażenie w endzoj na szczęście i często zwykła astre trzeba doposazac żeby mieć to samo... I ciągle jest to astra czyli kompakt.

Nawet same silniki w astrze vs insignia... W astrze do turbo benzyny trzeba dopłacać bo tak to dostajesz dychawiczny 1.0 z 3 cylindrami albo wolnossacy 1.4 co nie jedzie wogole. Więc suma sumarum doposazasz zastre w silnik i jakieś wyposażenie i robi się cena insigni... Więc decyzja jest jasna.

Dość wielu sprzedawców jednak chyba została rozpieszczona przez wynajem krótkoterminowy albo inne formy finansowania gdzie chyba bierze się głównie elite. Co mogę potwierdzić wielkim zdziwieniem i dziwnym zachowaniem trójmiejskich handlowców... wręcz niechęcią znalezienia oferty w ww. wersji. Dopiero rozeslanie w necie zapytań i jakoś inni byli w stanie znaleźć i ściągnąć z placu centralnego dane auto. Może po prostu przebitka na takim aucie jest mniejsza i po prostu się nie chce.... Nie wiem

BTW. Moja endzoj ma czujniki parkowania... PSA znowu cos okroilo? Chyba że miałem coś ponad endzoj jakiś pakiet bo stricte endzoj to nie był i jakieś rzeczy miał dolozone chyba

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Re: Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: poniedziałek 29 kwie 2019, 06:50
autor: FPWroclaw
Powiem tak - jestem na tym etapie doświadczenia zawodowego, że nie kłócę się z klientem - jeśli chce taką a nie inną wersję, proszę bardzo - będzie Pan zadowolony. Czasem napomnę tylko, że warto by doposażyć w metalic który w określonej sytuacji zwiększy rabat lub czujniki parkowania dzięki którym samochód nie wyląduje na blacharni.
Nie ma dla dealera żadnej różnicy co sprzedajemy - corsa, astra, insignia - tak samo wersja nie przekłada się na dochód dealera.

Kwestia porównania segmentów. Oprócz pracy z klientem detalicznym, jednostkowym - sprzedaje floty. Nie zapomnę momentu wydania Insigni w podstawowej wersji wyposażenia dla przedstawicieli pewnej dużej firmy - wcześniej jeździli dobrze wyposażonym segmentem C konkurencji. Ok - było więcej miejsca w środku, było komfortowo - ale wyposażenie do którego byli przyzwyczajeni w klasie C - tutaj nie istniało. Budżet zjadł segment.

Wszystko zależy od punktu widzenia :)

Re: Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: wtorek 30 kwie 2019, 23:31
autor: wassermann
FPWroclaw pisze:
piątek 26 kwie 2019, 08:48
Astra za te same pieniądze również będzie miała dużo miejsca w środku plus wyższe wyposażenie i inteliluxy który pomimo 16 a nie 32 segmentów na reflektor - również świetnie działają.
Czy ta liczba segmentów / pól diodowych (Astra - 16, Insignia - 32) przypadkiem nie jest wartością łączną na samochód (czyli w jednym reflektorze jest połowa tego)?

Tak czy owak - ostatnio znów przekonałem się o wyższości mocnych bixów nad LEDami... Droga dwupasmowa, prędkość dozwolona 100 km/h, zjazd w prawo bezkolizyjny (z wydzielonego pasa). W osi drogi oświetlony centralny pas zieleni, dalej w tle oświetlenie miejskie - co sprawiało, że doświetlanie drogowymi nie funkcjonowało. Ale sam zjazd na kursie, który obrałem, nie był oświetlony latarniami. I guzik było widać jak on przebiega, pod jakim kątem odchodzi - trzeba było sobie ręcznie doświetlić drogowymi, żeby nie mieć wrażenia podążania w ciemność. Aaaa - i jeszcze - w marcu doświadczyłem jazdy nocą podczas dość intensywnego opadu mokrego śniegu. Dobrze, że krótki kurs, bo po kilkunastu minutach reflektory miały zalepione klosze.
No nie odpuszczę sobie okazji do krytyki tej zmiany na gorsze. Nowinka - owszem - bajerancka. Tylko skuteczność niższa niż w poprzedniej generacji. Doprawdy, cieszę się wieloma aspektami nowej Insignii, ale te reflektory do nich się nie zaliczają :P Można chwalić się nimi przed kimś, kto jeździł z przeciętnymi światłami, na pewno zrobią na nim dobre wrażenie. Ale nie przed kimś, kto miał Insignię z AFL+.

M.

Re: Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: czwartek 02 maja 2019, 06:30
autor: FPWroclaw
Tak - diód w IL Insigni jest więcej o połowę na każdy reflektor w stosunku do tego co reprezentuje Astra. Ale uwierz mi, że w praktyce bardzo trudno dostrzec różnice pomiędzy działaniem IL w obu modelach.

Przyszłością - również w Oplu, są reflektory pikselowe - najpewniej montowane w kolejnych generacjach Astry i Insigni. Po drodze Astra (więc pewnie i Insignia) dostanie światła ledowe AFL (bez matryc ale na pełnym ledzie), Astra IV KW 2019, Insignia - na razie nie potwierdzono.

Re: Jaka cena za podstawową konfiguracje z Inteli Lux

: sobota 04 maja 2019, 05:40
autor: kurpi
Tu masz działanie IL w astrze https://www.youtube.com/watch?v=DKlirK1V3l8 https://www.youtube.com/watch?v=1GJ0vT9N6OI użytkownicy insigni mogą powiedzieć,czy jest różnica.Jako,że jeździłem insignia,to w porównaniu do astry na pewno wygodniejsza,chodzi szczególnie o środkowy tunel,który daje dużo lepsze oparcie dla ręki.Jak zalezy ci tylko na IL to faktycznie może warto się nad astra zastanowić,bo za stówkę dostaniesz juz coś wiecej niż auto z ledem bez czujników,które w insigni bardzo się przydają,choć kamera cofania jest lepszym rozwiązaniem.