2.0T 260 KM 4x4 - Spalanie
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: 2.0T 260 KM 4x4 - Spalanie
No to ładnie żłopie w stosunku do 1.5T w podobnych warunkach . No ale coś za coś, trzeba te dodatkowe 100KM przecież nakarmić
- dokia
- Posty: 134
- Rejestracja: poniedziałek 09 mar 2020, 21:31
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2,0T 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Ełk
- Województwo: Mazury
Re: 2.0T 260 KM 4x4 - Spalanie
Rzeczywiście to jeszcze nie szalałam mocno na autostradzie. Tempomat ustawiony na 138 zazwyczaj. Kilka miesięcy temu wyzerowały mi się punkty. Starą Insignią nie raz grupa Speed zdjęła mnie z autostrady lub ekspresówki. To trochę kosztuje dlatego tak troszeczkę się czaję.
Polatałam już trochę wcześniej, zapłaciłam za to, a to jednak trochę zdejmuje nogę z gazu.
Polatałam już trochę wcześniej, zapłaciłam za to, a to jednak trochę zdejmuje nogę z gazu.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: 2.0T 260 KM 4x4 - Spalanie
ale jak to? Masz tyle koni koni, a jedziesz tak powoli? Po co ci ten silnik?
Za chwilę wejdzie nowy taryfikator, gdzie za +50 będzie 1500pln, więc pewnie więcej ludzi zacznie tak jeździć, w tym akwizytorzy i busiarze
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: 2.0T 260 KM 4x4 - Spalanie
No właśnie, czy warto więc myśleć o czymś mocniejszym. Z drugiej strony ,czy mają tylu policjantów ażeby upilnować nieposłusznych . Do zwykłej kontroli nie byłem zatrzymany już dobrych kilka lat. No ale jak się ogląda to co ludzie robią na drogach jestem za zaostrzeniem kar, choćby co kilometr miał stać radiowóz, jeżeli to uratuje choć jedno życie
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: 2.0T 260 KM 4x4 - Spalanie
I kto to mówi
Ja mam średnie spalanie 12.6 l/100 po 50 tys. km. A Ty?
Dodano po 4 minutach 25 sekundach:
Na autostradach nic się nie zmieniło, nikt nie utrzymuje usankcjonowanego prawem odstępu (oprócz mnie ). Przepraszam, wczoraj jednego spotkałem, w jakimś uhybrydowionym GLE.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: 2.0T 260 KM 4x4 - Spalanie
takie małe wojaże. Nie wiem, czy to europejskie paliwo jest jakieś lepsze, ale wynik całkiem zacny. Zwłaszcza, że oprócz autostrad, zostało zaliczonych całkiem sporo przełęczy alpejskich
po 90k średnie mam 10,1 l/100km.
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: 2.0T 260 KM 4x4 - Spalanie
To chyba głównie trasy robisz, krajówkami i jeździsz wybitnie przepisowo. Albo moje auto jest zepsute. Ja wprawdzie też ostatnio spokojnie jeżdżę, ale np. mam po 250 km średnią poniżej 10, wjeżdżam na chwilę do dużego miasta i zaraz skacze mi o 1 l. A takiego wyniku jak na focie nigdy nie widziałem. Nie wiem co trzeba zrobić, żeby coś takiego osiągnąć. Trasa poniżej 90 km/h bez wyprzedzania?
- dokia
- Posty: 134
- Rejestracja: poniedziałek 09 mar 2020, 21:31
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2,0T 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Ełk
- Województwo: Mazury
Re: 2.0T 260 KM 4x4 - Spalanie
W górach jest przecież czystsze powietrze. Jak ma nowy filtr powietrza to i mniej spali
U mnie od czipa ( w cyklu autostradowym, miejskim, wiejskim, leśnym, korkowym, niedzielnym i wszystkich o których nie pomyślałam) wygląda to tak: Natomiast w lipcu wygląda to u mnie tak, bo jednak więcej trasy: Paliwo to albo 98 (Orlen lub Stary Statoil) albo v-power nitro+ racing.
Ona była strojona w ECU Majster w Radziejowicach na paliwie 98 z Orlen i no teraz niżej zejść nie można. Tj raz zatankowałam na trasie 95 we wtorek bo już Żyd się świecił, ale no auto nie szło
Tak więc po czipie ma droższą dietę, bardziej "kaloryczną" ale jest 290HP i dopiero radość jazdy.
U mnie od czipa ( w cyklu autostradowym, miejskim, wiejskim, leśnym, korkowym, niedzielnym i wszystkich o których nie pomyślałam) wygląda to tak: Natomiast w lipcu wygląda to u mnie tak, bo jednak więcej trasy: Paliwo to albo 98 (Orlen lub Stary Statoil) albo v-power nitro+ racing.
Ona była strojona w ECU Majster w Radziejowicach na paliwie 98 z Orlen i no teraz niżej zejść nie można. Tj raz zatankowałam na trasie 95 we wtorek bo już Żyd się świecił, ale no auto nie szło
Tak więc po czipie ma droższą dietę, bardziej "kaloryczną" ale jest 290HP i dopiero radość jazdy.
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: 2.0T 260 KM 4x4 - Spalanie
E tam, Ty już Dorotka przed czipem jakieś bajkowe wyniki pokazywałaś. Ale wiem jak to się robi. Tak jak wyżej napisałem, albo autostrada z tempomatem na 120 km/h.
- dokia
- Posty: 134
- Rejestracja: poniedziałek 09 mar 2020, 21:31
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2,0T 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Ełk
- Województwo: Mazury
Re: 2.0T 260 KM 4x4 - Spalanie
Wiem, masz na myśli tamten pierwszy. To jechałam do siebie z zakupionym autem i polisą wykupioną przez telefon bez mojego podpisu i zdjęć auta (więc nie do końca wypłacalną ). Dlatego jechałam te 600km jak pensjonariusz Ciechocinka. Generalnie to ja wszędzie podróżuję sama więc auto nie jest obciążone (nie napiszę Wam że dwie osoby dorosłe, dwójka dzieci i bagaże i rowery, co jest dość standardowym ładunkiem w PL). Ona teraz też pali fajnie, tylko żywiona jest tym tłustszym paliwem. Prawo jazdy mam już ponad 20 lat to no też nie jeżdżę przecież jak narwany gówniarz.
Nie uda się mi zrobić 2tys km z tempomatem tak jak piszesz, bo średnią prędkość widzisz a też nie pracuję ani w grupie Speed ani w obsłudze autostrad aby być tylko tam . Juras, Ty sam mi bajki piszesz Zimą jak latam wkoło komina to średnia z mniejszych tras pokazuje 14-15, więc jest normalnie. W tym roku trasę kasuję zawsze 1szego dnia miesiąca aby mieć średnio informacje ile dany miesiąc mnie kosztował i ile czasu zajęły mi podróże. Gdybym Ci wkleiła trasę 50km i wysoką średnią prędkość to tak - mógłbyś mi napisać że jechałam na autostradzie i z górki Ty jak to Ty zawsze musisz się ze mną przekomarzać. Tak, też Cię lubię
A czipa mam naprawdę, bo zaraz mi napiszesz że to kolejna bajka. Byłoby więcej HP gdyby nie mnóstwo limiterów skrzyni AT8 ale nie pojadę stroić jej do Niemiec aby je usunięto, już bez przesady. Oto mój wynik. Zobaczcie, że one nie trzymają serii, pan Tuner powiedział że to automat zabiera te minimum 20HP, ale i tak skrzynia przyjęła sporo Nm. Strojona była nie gotowcem a w trasie z rurą w wydechu (bo podobno Opel poskąpił na porządną sondę spalin) i Pan Tuner stwierdził że 98 z Orlen daje złe wyniki spalin, czyli że jest złe. Pan po tym hamowaniu zapytał czy mi wystarczy taki wynik. Wystarczy, ja i tak zlękniona wszystkim. Nie kręciliśmy już jej ponownie.
Nie uda się mi zrobić 2tys km z tempomatem tak jak piszesz, bo średnią prędkość widzisz a też nie pracuję ani w grupie Speed ani w obsłudze autostrad aby być tylko tam . Juras, Ty sam mi bajki piszesz Zimą jak latam wkoło komina to średnia z mniejszych tras pokazuje 14-15, więc jest normalnie. W tym roku trasę kasuję zawsze 1szego dnia miesiąca aby mieć średnio informacje ile dany miesiąc mnie kosztował i ile czasu zajęły mi podróże. Gdybym Ci wkleiła trasę 50km i wysoką średnią prędkość to tak - mógłbyś mi napisać że jechałam na autostradzie i z górki Ty jak to Ty zawsze musisz się ze mną przekomarzać. Tak, też Cię lubię
A czipa mam naprawdę, bo zaraz mi napiszesz że to kolejna bajka. Byłoby więcej HP gdyby nie mnóstwo limiterów skrzyni AT8 ale nie pojadę stroić jej do Niemiec aby je usunięto, już bez przesady. Oto mój wynik. Zobaczcie, że one nie trzymają serii, pan Tuner powiedział że to automat zabiera te minimum 20HP, ale i tak skrzynia przyjęła sporo Nm. Strojona była nie gotowcem a w trasie z rurą w wydechu (bo podobno Opel poskąpił na porządną sondę spalin) i Pan Tuner stwierdził że 98 z Orlen daje złe wyniki spalin, czyli że jest złe. Pan po tym hamowaniu zapytał czy mi wystarczy taki wynik. Wystarczy, ja i tak zlękniona wszystkim. Nie kręciliśmy już jej ponownie.
- Załączniki
-
- received_2030902483765284.jpeg (117.59 KiB) Przejrzano 2781 razy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości