Strona 3 z 4

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: piątek 09 mar 2018, 07:23
autor: coolik
A czy kiedyś tak się stało? Może z Euro 6, a może Euro 5, a może Euro 4? :) Nie siej defetyzmów.

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: piątek 09 mar 2018, 09:45
autor: radekj
coolik pisze:
piątek 09 mar 2018, 07:23
A czy kiedyś tak się stało? Może z Euro 6, a może Euro 5, a może Euro 4? :) Nie siej defetyzmów.
To że tak nie było nie znaczy że nie będzie. To raz. A dwa to nie znaczy że tak nie powinno być. Może nie 5-10 letnie, ale już 15 letnie tak. Można nie lubić DPFów i innych wynalazków ale zanieczyszczenie powietrza spowodowane motoryzacją jest faktem. Zapewne kiedyś była podobna dyskusja jak konie szły w odstawkę ;)

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: sobota 10 mar 2018, 21:56
autor: Nix
No to się zirytowalem lekko.
Gdybym wiedział miesiąc temu że taki numer zrobią to nie zamawialbym 165 KM...

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: niedziela 11 mar 2018, 09:21
autor: Cloud
Słyszałem od kumpla z pracy, który siedzi głęboko w PSA, że to dopiero początek „cięć” na Oplu.
Mokka już wyleciała, albo jest na wylocie, ostra redukcja w Gliwicach.

Przypuszczam, że za niedługo będzie mały lift i wymiana silników na francuskie. 1.6 200 koni to pierwszy przykład (1.6THP w PSA).

Swoją drogą, czy nowy 508 nie ma przypadkiem InteliLuxów?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: poniedziałek 12 mar 2018, 11:05
autor: Niebrzyd
jaką normę emisji spalin macie wpisane w dowodach rejestracyjnych?

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: poniedziałek 12 mar 2018, 11:41
autor: Wodzu
Powiedzcie mi proszę bo nie mogę nigdzie znaleźć tej informacji jakie jest dedykowane paliwo dla tego silnika? 95 czy 98 oktanów?

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: poniedziałek 12 mar 2018, 11:50
autor: coolik
Mi dealer mówił, że 98, ale w instrukcji jest jasno napisane, że zalecane jest 95.

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: poniedziałek 12 mar 2018, 12:25
autor: andrew
zalecane 95 w instrukcji a 98 dopuszczalne

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: poniedziałek 12 mar 2018, 12:28
autor: Niebrzyd
jaką normę emisji spalin macie wpisane w dowodach rejestracyjnych?

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: poniedziałek 19 mar 2018, 14:07
autor: coolik
Ile Wam spala ten silnik? Bo ja po przejechaniu 250km, średnią mam 13.9 z samego miasta (Wro, więc głównie korki), a raczej stylem jazdy łapię się bliżej tego co deklaruje producent, więc liczyłem na jakieś 12 chociaż :) Jest szansą, że jak się dotrze to tak spadnie?

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: poniedziałek 19 mar 2018, 16:13
autor: kriss74
11,1 po 800 km głownie poza miastem i trochę autostrady

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: poniedziałek 19 mar 2018, 17:30
autor: andrew
też taki motor zamówiłem - za mało przejechaliście, dajcie mu się troche dotrzeć i wtedy zobaczymy. Na obecnym motorze (220 km) po mieście 13 to norma.

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: poniedziałek 19 mar 2018, 20:58
autor: witek
9.5 - 10.0 przy jezdzie 80% autostrada, 20% miasto.

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: czwartek 22 mar 2018, 18:39
autor: coolik
Mam pytanie o przyśpieszenie. Nie jest to dla mnie jakieś kluczowe, ale zawsze dobrze wiedzieć jak jest naprawdę :) Fabryka i większość testów mówi 7,4 do setki. Natomiast widziałem już kilka filmików gdzie ludzie schodzą do 6 z hakiem a nawet mniej np. https://www.youtube.com/watch?v=3nvX9zQ ... e=youtu.be
Na niektórych widać, ze startują z 3k obrotów. Jest jakaś ukryta procedura startu?

Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop

: piątek 23 mar 2018, 11:02
autor: Potasik
Szczerze to 0-100km/h nie mierzyłem i raczej nie będę, dla mnie elastyczność jest najważniejsza, co do procedury startuz tego co czytałem w necie jest ale na pewno nie jest to oficjalna procedura Opla. W skrócie nie ma gwarancji czy nie zrobi krzywdy skrzyni. Wyłączasz całkowicie ESP/TC, hamulec lewą nogą, gaz i dajesz czadu. Na pewno nie będę próbował:) Co do przyspieszenia myślę że w trybie manualnym można coś osiągnąć lepiej ale jak mówiłem nie sprawdzałem. Przy dynamicznej jeździe z wyprzedzaniem manual na pewno da Ci lepszą kontrolę wrzucania biegów urywając coś na czasie ale to już jak chcesz się troche pobawić;) A powiem Ci że będziesz chciał :twisted: :twisted: