Strona 1 z 1

PowerBox

: poniedziałek 11 lut 2019, 10:03
autor: radekj
Pojawił się PowerBox do Insigni D 170KM:
https://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Op ... 25kW-170KM

jakby komuś brakowało mocy

Re: PowerBox

: poniedziałek 11 lut 2019, 14:56
autor: rahv
Do tego od razu mocniejsze sprzęgło

Re: PowerBox

: wtorek 12 lut 2019, 08:18
autor: jami
obawiam się o sprzęgło na podstawie innych wpisów (sam na razie nie miałem żadnych komunikatów)
obawiam się o DPFa, a w kontekście zmiany przepisów na potrzeby badań technicznych, nie zamierzam się go pozbywać

ale chciałbym więcej :lol: chociaż na trasie jeździ się mi się dobrze, nawet z za wysokimi prędkościami :D


kiedyś, w innym aucie, też turbo dieslu, miałem chipa i przejechałem na nim ponad 150tys.km. Potem poszedł do gościa, który przejechał nim kolejne 200 tys.km. Chip był dosyć mocny, ale okazało się, że nie miało to żadnego wpływu na silnik :!: Sprzęgło było fabryczne, dwumas nie padł, turbina też nie. DPFa nie było oczywiście, bo to nie te czasy. Ale to był dobry diesel koncernu Fiata, osprzęt też widać nieźle dobrany.

Re: PowerBox

: wtorek 12 lut 2019, 09:40
autor: KonradWro
+16KM i 49nm - ciekawe czy czuć różnice przy tym niezłym wzroście nm

Re: PowerBox

: wtorek 12 lut 2019, 13:44
autor: radekj
Wzrost jest... jakiś, myślę że go czuć na 3 i 4 biegu.
PowerBox ma to do siebie, że na badania można go odłączyć. Daje mniej ale w czasie gwarancji / leasingu nie ingerujemy w oprogramowanie silnika.

Re: PowerBox

: wtorek 12 lut 2019, 18:59
autor: jurass
Niedawno czytałem na innym forum, innej marki, że na przeglądzie technicznym są w stanie wykryć ślady używania boxa, gdzieś w danych zapisanych w ECU czy gdzieś tam, co może spowodować zerwanie gwarancji i podobno już kogoś tak połapali. Ktoś wie coś na ten temat?

Re: PowerBox

: wtorek 12 lut 2019, 22:28
autor: Oberon
Widząc sprawność serwisów to ktoś by musiał być ponadprzecietnie ogarnięty... A z tym już w serwisie jest ciężko a ponadto musiał by mieć intencje do tego żeby takie coś szukać i analizowac

bo prawdopodobnie mowa tu o jakiś wartościach dawki paliwa tudzież doładowania... Ale też chyba ciężko to udowodnić że np nie jes tto jakąs wada urządzenia = jako błąd w systemie a intencjonalne działanie użytkownika...

Myślę że jeśli by nic się nie działo tzn jakas usterka silnika to nikt w to nie będzie zaglądał ale nie kombinuje na gwarancji i nie polecam nikomu tego

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Re: PowerBox

: sobota 02 mar 2019, 15:23
autor: jurass
W innym miejscu, o innym aucie przeczytałem coś takiego jak niżej, więc jednak są proste sposoby sprawdzenia tego.
Jeżeli ten silnik dalej jest na Siemensie a nie jak Gen3B na Boschu to nie ma flasha na logowanie wartości momentu na wale korbowym czyli po wyjęciu boxa serwis nie jest w stanie się zorientować co było.

Re: PowerBox

: poniedziałek 04 mar 2019, 10:49
autor: jami
KonradWro pisze:
wtorek 12 lut 2019, 09:40
+16KM i 49nm - ciekawe czy czuć różnice przy tym niezłym wzroście nm
dokładnie taki wzrost (15KM i 50Nm) miałem kiedyś w pierwszym etapie chipowania turbo diesla. Zmiana była odczuwalna, ale efekt określiłbym jako słaby. Dopiero kolejny etap i wzrost do 30KM i 100Nm dał konkretny efekt, o którym można powiedzieć, że było warto.

Na 16KM i 49Nm bym się nie pisał, szkoda kasy

Re: PowerBox

: piątek 07 cze 2019, 06:52
autor: jami
a tutaj moja Insignia po 42 tys.km i prawie 2 latach. Jestem mile zaskoczony, co nie zmienia faktu, że mogłaby mieć kilkadziesiąt KM więcej :D
wykres z hamowni_06_06_2019_bez rejestracji.jpg
wykres z hamowni_06_06_2019_bez rejestracji.jpg (348.47 KiB) Przejrzano 4696 razy

Re: PowerBox

: piątek 07 cze 2019, 10:28
autor: Cloud
O, fajny wynik! Fabryka dała odrobine więcej niż obiecali :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk