Strona 1 z 2

Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: środa 29 maja 2019, 23:29
autor: hipmen
W ostatnich dniach dotyka mnie powracający losowo problem... moc silnika ograniczona. Świeci się kontrolka silnika i kontroli trakcji.
Serwis nie znalazł błędów. Diagnoza? Obluzowana klema. Jak dla mnie śmiech (historii błędów nie ma czy co??)
Problem ustępuje po wyłączeniu silnika i odczekaniu kilku, kilkunastu minut... czeka mnie kolejna wizyta w serwisie.... strata czasu i nie wiem dalej co może być przyczyną. Jazda to mordęga. Ciężarówki trąbią na prawym pasie a ja nie mogę wyciągnąć więcej niż 80-90 km/h

Macie jakieś pomysły o co chodzi?Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: czwartek 30 maja 2019, 06:39
autor: wassermann
Czy masz u siebie OnStar? Jeśli tak, to w momencie gdy wystąpi usterka połącz się i poproś o zdalne odczytanie kodu błędu.

M.

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: czwartek 30 maja 2019, 06:51
autor: hipmen
Niestety nie mam.
Produkcja wrzesień chyba 2018 (model 2019) nie mam już OnStar.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: czwartek 30 maja 2019, 07:00
autor: Cloud
Z tego co pamietam, to Niebrzyd miał idento problem. Poszukaj w jego tematach, gdzie jest informacje co było winowajca.

Edit: czyli jak nie masz OnStar, to co jest nad lusterkiem? Nie masz, bo nie kupiłeś, czy nie ma, bo Opel nie oferuje?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: czwartek 30 maja 2019, 07:09
autor: andrew
może futerał na Ray Bany ?

Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: czwartek 30 maja 2019, 08:32
autor: hipmen
Chciałbym, niestety okularnika brak. Zrobię fotkę
Nie mam OnStar bo przestali oferować. Tak przynajmniej poinformował salon.w pierwszej ofercie był ale przyszło info że model na 2019 jest bez OnStar



Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkObrazek

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: czwartek 30 maja 2019, 10:51
autor: mariusz87
Nie wiem czy to coś pomoże, ale ostatnio jak byłem na wymianie oleju to zagadałem z gościem na temat tego przy jakim poziomie zużycia oleju "coś się zaczyna dziać" w aucie. Powiedział, że jak schodzi do niskiej wartości (teraz nie pamiętam ile to było ale coś kolo jednocyfrowej wartości) to wtedy silnik ma ograniczoną moc. Więc mogą być dwie opcje. Albo masz olej do wymiany, albo może coś z czujnikiem który bada jego stan.

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: czwartek 30 maja 2019, 11:20
autor: hipmen
No i zdiagnozowane, dojechałem z błędem, nie gasiłem silnika i... okazuje się że awaria elektroniki(czujników) w pedale gazu. Wymiana w poniedziałek i mam nadzieję że po sprawie.... Swoją drogą informacja z serwisu że Insignia tak ma czasem i te pedały padają a nie sprawdzili tego przy pierwszej wizycie jakoś nie zwiększa zaufania do serwisu....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: czwartek 30 maja 2019, 11:37
autor: Cloud
Czyli to co u mnie, tylko w moim egzemplarzu sam check engine wyskoczył i już nie zgasł


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: czwartek 30 maja 2019, 11:51
autor: FPWroclaw
mariusz87 pisze:
czwartek 30 maja 2019, 10:51
Nie wiem czy to coś pomoże, ale ostatnio jak byłem na wymianie oleju to zagadałem z gościem na temat tego przy jakim poziomie zużycia oleju "coś się zaczyna dziać" w aucie. Powiedział, że jak schodzi do niskiej wartości (teraz nie pamiętam ile to było ale coś kolo jednocyfrowej wartości) to wtedy silnik ma ograniczoną moc. Więc mogą być dwie opcje. Albo masz olej do wymiany, albo może coś z czujnikiem który bada jego stan.
Piękna bajka :) nie ma żadnego czujnika zużycia oleju - bada to algorytm na podstawie cykli uruchomień, średniej prędkości oraz przebiegu. Nie ma tez ograniczonej mocy nawet przy oleju na 0%. Fakty są takie, że przy nowym oleju silnik odzyskuje wigor - czuć lekkość pracy. Zazwyczaj ma to też związek z wymianą filtrów które również stanowią o dobrych warunkach do pracy.

Większość samochodów prędzej czy później trafi do serwisu, bez wątpienia poziom naszpikowania elektroniką, złożoność konstrukcji i oszczędności (ekologia, księgowy) mają na to bezpośredni wpływ gdy porównamy stare 20 paroletnie konstrukcje. Opel Flex Care jeśli ktoś będzie właścicielem ponad dwa lata lub nosi się z zamiarem wykupienia samochodu z najmu/leasingu z pełnym serwisem.

Dodano po 51 minutach 50 sekundach:
Ja reprezentuje siebie - jako markę - to, że jako mojemu klientowi pomogę gdy zjawisz się na serwisie i będzie problem z serwisem, że podejdę i porozmawiam z mistrzem i kierownikiem, uspokoję Cię i dam jasne info.

Nie biorę odpowiedzialności za pracowników serwisu, salonu lub wsparcia sprzedaży. Na tym polega właśnie sekret tej branży - mamy taki sam produkt, takie same warunki - lecz obsługa niejednokrotnie decyduje, że klienci którzy mają salon pod domem zamówią auto zupełnie gdzie indziej.

Jeśli takich bajkopisarzy mamy we wrocławskim oddziale - podeślij nazwisko na priva, pogadamy przy kawie - jeśli byłeś w Katowicach - cóż, firma to ludzie - zapraszam do Wrocławia :)

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: piątek 31 maja 2019, 22:00
autor: Niebrzyd
u mnie pojawił się błąd P0127
jak pisałem wcześniej
"diagnoza serwisu: niedopięta masa na turbinie
niestety serwis, na podstawie zaleceń działu technicznego Opla nie zagwarantuje mi, że to napewno to była przyczyna powtarzającej się usterki
mam odebrać auto, jeździć i obserwować!!!
ale auta niestety nie mogę narazie odebrać, bo podczas diagnostyki, rozwalili mi przednią szybę!"

od tamtego czasu, problemy się skończyły

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: sobota 01 cze 2019, 06:31
autor: balu
Jak to rozwalili Ci szybę?

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: sobota 01 cze 2019, 06:33
autor: KonradWro
balu pisze:Jak to rozwalili Ci szybę?
O pękajacych szybach tez już było /) - nie jest jedynym który o tym pisał na forum


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: sobota 01 cze 2019, 16:35
autor: rahv
Ale jeśli po rozbiciu szyby problemy się skończyły to chyba dobrze, prawda?

Re: Problem 2.0 diesel bi turbo 210KM

: poniedziałek 03 cze 2019, 09:31
autor: Maciek
hipmen pisze:
czwartek 30 maja 2019, 08:32
Chciałbym, niestety okularnika brak. Zrobię fotkę
Nie mam OnStar bo przestali oferować. Tak przynajmniej poinformował salon.w pierwszej ofercie był ale przyszło info że model na 2019 jest bez OnStar



Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkObrazek
Matko Boska :lol:
Na szczęście kierowca najczęściej patrzy na wprost.

Wykastrowanie z OnStaru akurat mnie nie dziwi - to patent GM, koncern PSA ma swój system, z którego i tak się nie korzysta :mrgreen: Mnie trochę zmartwił fakt, że zamówienie alarmu, likwiduje bardzo pożyteczny schowek na okulary. Gdyby sprzedawca mnie o tym poinformował, w życiu bym nie zamówił alarmu za tysiaka :evil: