Intelluxy - działanie
: poniedziałek 10 lut 2020, 08:38
oto, co pisze Opel:
Dwa razy więcej diód LED (po 16 na reflektor, razem 32) niż w pierwszej generacji reflektorach adaptacyjnych LED Astry V (gdzie jest po 8 diód na reflektor). Lepsze doświetlenie zakrętów, intensywniejszy snop światła, szybsze, płynniejsze przejścia między trybami. To LEDy Insigni B - od 2017 r.
reflektory adaptacyjne - automatycznie dostosowują zasięg i szerokość wiązki światła do warunków na drodze (np. miasto, szosa, autostrada, łuk drogi, skręt na skrzyżowaniu - w każdej z tych sytuacji światła zachowają się inaczej)
pomieszczone aż po 16 diód w każdym ze smukłych reflektorów Insigni B
więcej diód = szybsze i płynniejsze przejścia między trybami = bardziej precyzyjny dobór wiązki do sytuacji i więcej jaśniejszego światła
nowe funkcje LEDów IntelliLux w Insigni II:
jasność wewnętrznych LEDów w każdym z reflektorów rośnie przy jeździe na światłach długich na zakręcie (doświetlanie zakrętów)
dodatkowy punkt świetlny "ultra-długich" w każdym z reflektorów - zasięg do 400 m
U mnie to działa w następujący sposób - wg mnie są 3 sektory - prawy, lewy i środkowy. Nie ma żadnego 'wycinania' samochodu, po prostu jeden, dwa lub trzy sektory są włączone lub wyłączone. Dla mnie główną zaletą jest fakt, że pobocza są dobrze oświetlone i zwierzaki nie wyskakują pod koła. Poza tym, szczególnych plusów nie ma. Za to rewelacyjnie oślepia się kierowców TIRów wyłaniających się zza górki
Jak u Was to działa?
Dwa razy więcej diód LED (po 16 na reflektor, razem 32) niż w pierwszej generacji reflektorach adaptacyjnych LED Astry V (gdzie jest po 8 diód na reflektor). Lepsze doświetlenie zakrętów, intensywniejszy snop światła, szybsze, płynniejsze przejścia między trybami. To LEDy Insigni B - od 2017 r.
reflektory adaptacyjne - automatycznie dostosowują zasięg i szerokość wiązki światła do warunków na drodze (np. miasto, szosa, autostrada, łuk drogi, skręt na skrzyżowaniu - w każdej z tych sytuacji światła zachowają się inaczej)
pomieszczone aż po 16 diód w każdym ze smukłych reflektorów Insigni B
więcej diód = szybsze i płynniejsze przejścia między trybami = bardziej precyzyjny dobór wiązki do sytuacji i więcej jaśniejszego światła
nowe funkcje LEDów IntelliLux w Insigni II:
jasność wewnętrznych LEDów w każdym z reflektorów rośnie przy jeździe na światłach długich na zakręcie (doświetlanie zakrętów)
dodatkowy punkt świetlny "ultra-długich" w każdym z reflektorów - zasięg do 400 m
U mnie to działa w następujący sposób - wg mnie są 3 sektory - prawy, lewy i środkowy. Nie ma żadnego 'wycinania' samochodu, po prostu jeden, dwa lub trzy sektory są włączone lub wyłączone. Dla mnie główną zaletą jest fakt, że pobocza są dobrze oświetlone i zwierzaki nie wyskakują pod koła. Poza tym, szczególnych plusów nie ma. Za to rewelacyjnie oślepia się kierowców TIRów wyłaniających się zza górki
Jak u Was to działa?