Stuki w układzie kierowniczym
: niedziela 04 lis 2018, 13:00
Witam
Mam stuki w układzie kierowniczym są takie same na zapalonym silkniku jak i zgaszonym, przy ruszaniu kierownicą lewo-prawo.
Oczywiście wiem że może to być luz na przekładni ale jak to dokładnie sprawdzić bo rownie dobrze może być to zużyty któryś z innych elementów układu kierowniczego, Przy ty, wyczuwam porczas hamowania delikatne wibracje na kierownicy - myślałem że to tarcze bo już miałem stare i je wymieniłem na nowe ale problem nadal pozostał.
Może doświadczenie szanownych użytkowników pomoże rozwiązać mój problem.
Pozdrawiam
Mam stuki w układzie kierowniczym są takie same na zapalonym silkniku jak i zgaszonym, przy ruszaniu kierownicą lewo-prawo.
Oczywiście wiem że może to być luz na przekładni ale jak to dokładnie sprawdzić bo rownie dobrze może być to zużyty któryś z innych elementów układu kierowniczego, Przy ty, wyczuwam porczas hamowania delikatne wibracje na kierownicy - myślałem że to tarcze bo już miałem stare i je wymieniłem na nowe ale problem nadal pozostał.
Może doświadczenie szanownych użytkowników pomoże rozwiązać mój problem.
Pozdrawiam