Komunikat "wymagane działanie"
-
- Posty: 3
- Rejestracja: środa 14 lis 2018, 15:14
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 Turbo 170 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Województwo?
Re: Komunikat "wymagane działanie"
Trzeba się uprzeć że wina nie jest po stronie użytkownika bo takich przypadków w tym modelu jest więcej jak widać i serwis ma obowiązek wysłać zgłoszenie do importera GM do centrali. U mnie sprawa zakończyła się darmową wymianą sprzęgła, jednak stwierdzono że dwumas, do którego też miałem zastrzeżenia ze względu na luzy, jest sprawny i te luzy mieszczą się w normie dlatego mi go nie wymienią. Mam nadzieję że nie będzie teraz już źle, chociaż mam pewne obawy - przypadek @TomkaR. Będzie dobrze. Mnie wymienili, innym też to chyba każdemu powodzenia
-
- Posty: 90
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 11:56
- Posiadane auto: Insignia B
- Silnik: 2.0 170KM Elite MT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Piotrków Trybunalski
- Województwo: łódzkie
Re: Komunikat "wymagane działanie"
zadzwoniłem do znajomego z ASO i temat jest prosty.
Centrala zaleca wymianę sprzęgła w ramach gwarancji. Przyczyną jest źle dobrane sprzęgło do momentu obrotowego, po prostu jest "za słabe".
Większym problemem jest natomiast brak części w magazynach, trzeba otowrzyć zlecenie i po prostu czekać. No i starać się nie wchodzić na wysoki moment.
Centrala zaleca wymianę sprzęgła w ramach gwarancji. Przyczyną jest źle dobrane sprzęgło do momentu obrotowego, po prostu jest "za słabe".
Większym problemem jest natomiast brak części w magazynach, trzeba otowrzyć zlecenie i po prostu czekać. No i starać się nie wchodzić na wysoki moment.
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Komunikat "wymagane działanie"
Chłopaki pisze z tapatalka i nie widzę czym jeździcie. Czy wy macie ropniaki?
-
- Posty: 90
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 11:56
- Posiadane auto: Insignia B
- Silnik: 2.0 170KM Elite MT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Piotrków Trybunalski
- Województwo: łódzkie
Re: Komunikat "wymagane działanie"
@pancer tak
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Komunikat "wymagane działanie"
Cud, że u mnie nie wyskoczyło. Pewnie dlatego, że w moim prototypowym wozie mam sprzęgło z OPC (która finalnie nie zobaczyła światła dziennego).
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 194
- Rejestracja: piątek 16 mar 2018, 10:04
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 170KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Województwo?
Re: Komunikat "wymagane działanie"
Wszyscy z 2.0?
Dodano po 7 minutach 12 sekundach:
Dodano po 7 minutach 12 sekundach:
W którym serwisie Opla naprawiała auto? Będę chociaż wiedział gdzie jechać w razie problemów...Tomek pisze: ↑czwartek 17 sty 2019, 10:58@Pebe jak zakończyła się ta sprawa w Twoim przypadku? Podobno jest jakaś procedura i mam się stawić w serwisie. Sprzęgło ma być wymontowanie i sprawdzone czy nie jest przypalone. Jeśli jest to mam być obciążony kosztami. Ale jaka jest pewność że sprzęgło przypalone zostało przez użytkownika a nie z powodu właśnie jakiejś wady konstrukcyjnej? Przez 15 lat nie musiałem wymienić żadnego sprzęgła więc będę bardzo zaskoczony jeśli okaże się że jest przypalone. Nawiasem mówiąc u mnie objawy bardzo nasiliły się po odebraniu auta z serwisu po naprawie blacharskiej i przeglądzie serwisowym...
- qucze
- Posty: 111
- Rejestracja: sobota 25 lis 2017, 11:19
- Posiadane auto: Insignia Tourer OPC
- Silnik: 1.6 DTH, 136KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Łódź
- Województwo: Województwo?
Re: Komunikat "wymagane działanie"
Ja mam 1.6 136km w OPC.
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Komunikat "wymagane działanie"
136KM ma 320 Nm momentu podczas gdy 170KM ma 400 Nm. Z czego oni te sprzęgła robią? Z plasteliny?!
- qucze
- Posty: 111
- Rejestracja: sobota 25 lis 2017, 11:19
- Posiadane auto: Insignia Tourer OPC
- Silnik: 1.6 DTH, 136KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Łódź
- Województwo: Województwo?
Re: Komunikat "wymagane działanie"
U mnie to musiało być fabrycznie z wadą, pierwsze komunikaty pokazywały się przy 3000tys przebiegu. A obchodzilem się jak z jajeczkiem teraz mam 14000tys narazie jest ok.
-
- Posty: 90
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 11:56
- Posiadane auto: Insignia B
- Silnik: 2.0 170KM Elite MT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Piotrków Trybunalski
- Województwo: łódzkie
Re: Komunikat "wymagane działanie"
u wszystkich jest fabrycznie z wadą
-
- Posty: 194
- Rejestracja: piątek 16 mar 2018, 10:04
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 170KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Województwo?
Re: Komunikat "wymagane działanie"
Tylko ciekawe czy jedna partia była wadliwa, czy wszystkie...
-
- Posty: 90
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 11:56
- Posiadane auto: Insignia B
- Silnik: 2.0 170KM Elite MT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Piotrków Trybunalski
- Województwo: łódzkie
Re: Komunikat "wymagane działanie"
to chyba nie codzi o partię tylko generalnie parametry były za słabe. Pewnie po zdiagnozowaniu problemu zaczeli już pakowac właściwe
-
- Posty: 3
- Rejestracja: środa 23 sty 2019, 18:09
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 2.0 170KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Komunikat "wymagane działanie"
Witam,
dołączam do grupy osób, której pojawia się ten nieszczęsny komunikat. Fakt, pojawił mi się póki co może z 4-5x na przestrzeni miesiąca, ale jest to mega niebezpieczne przy wyprzedzaniu. Podobnie jak u Was problem pojawia się przy mocniejszym naciśnięciu na pedał gazu (nie w trakcie zmiany biegu) na 4+ biegu. Auto z niespełna 15tyś km przebiegu, więc słabo. Do tej pory nie miałem nigdy problemu ze sprzęgłem, a jeżdżę od kilkunastu lat różnymi autami w leasingu i jak czytam, że Opel potrafi potraktować to jako niewłaściwe użytkowanie, to trochę żart... Tyle osób nie umie jeździć? Pewnie Opel doskonale wie o wadliwym elemencie i udaje głupiego. Oddałem auto do MMCars Wrocław i niestety stwierdzili, że nie widzą w rejestrze "błędów" owego komunikatu, ani nie wystąpił on w trakcie jazdy serwisowej. Odebrałem auto i problem pojawił się tylko raz jeszcze. Na całe szczęście po naciskach z mojej strony pokazali się z dobrej strony i mistrz serwisu zgodził się na rozebranie skrzyni i zerknięcie jak wygląda sprzęgło i dwumasa. Jestem bardzo mile zaskoczony podejściem do tematu serwisu, bo wiem, że działają wg durnych wytycznych Opla, które tylko utrudniają im życie. Reklamują się jako auto premium, a nie potrafią nawet tak zrobić elektroniki, aby później mieli wgląd do historii błędów i robią z użytkowników kłamców albo debili. Przecież ten spadek mocy i to w tak newralgicznym momencie jak wyprzedzanie jest mega niebezpieczny. Dobrze, że trafiłem do normalnego serwisu, chociaż nie będę dzielił skóry na niedźwiedziu - jutro będę umawiał wizytę w serwisie i zobaczymy co z tego wyjdzie. Moim zdaniem w głupi sposób mogą sobie popsuć opinię tak fajnego flagowego auta. Mam nadzieję, że uznają usterkę jako gwarancyjną, bo dla samej zasady im nie popuszczę choćbym miał pisać do samego prezydenta, czy jechać do Niemiec
Czy jest na forum ktoś komu powiedzieli, że sprzęgło jest spalone z winy użytkownika i nie zgodził się z ich opinią? Ktoś coś wskórał?
dołączam do grupy osób, której pojawia się ten nieszczęsny komunikat. Fakt, pojawił mi się póki co może z 4-5x na przestrzeni miesiąca, ale jest to mega niebezpieczne przy wyprzedzaniu. Podobnie jak u Was problem pojawia się przy mocniejszym naciśnięciu na pedał gazu (nie w trakcie zmiany biegu) na 4+ biegu. Auto z niespełna 15tyś km przebiegu, więc słabo. Do tej pory nie miałem nigdy problemu ze sprzęgłem, a jeżdżę od kilkunastu lat różnymi autami w leasingu i jak czytam, że Opel potrafi potraktować to jako niewłaściwe użytkowanie, to trochę żart... Tyle osób nie umie jeździć? Pewnie Opel doskonale wie o wadliwym elemencie i udaje głupiego. Oddałem auto do MMCars Wrocław i niestety stwierdzili, że nie widzą w rejestrze "błędów" owego komunikatu, ani nie wystąpił on w trakcie jazdy serwisowej. Odebrałem auto i problem pojawił się tylko raz jeszcze. Na całe szczęście po naciskach z mojej strony pokazali się z dobrej strony i mistrz serwisu zgodził się na rozebranie skrzyni i zerknięcie jak wygląda sprzęgło i dwumasa. Jestem bardzo mile zaskoczony podejściem do tematu serwisu, bo wiem, że działają wg durnych wytycznych Opla, które tylko utrudniają im życie. Reklamują się jako auto premium, a nie potrafią nawet tak zrobić elektroniki, aby później mieli wgląd do historii błędów i robią z użytkowników kłamców albo debili. Przecież ten spadek mocy i to w tak newralgicznym momencie jak wyprzedzanie jest mega niebezpieczny. Dobrze, że trafiłem do normalnego serwisu, chociaż nie będę dzielił skóry na niedźwiedziu - jutro będę umawiał wizytę w serwisie i zobaczymy co z tego wyjdzie. Moim zdaniem w głupi sposób mogą sobie popsuć opinię tak fajnego flagowego auta. Mam nadzieję, że uznają usterkę jako gwarancyjną, bo dla samej zasady im nie popuszczę choćbym miał pisać do samego prezydenta, czy jechać do Niemiec
Czy jest na forum ktoś komu powiedzieli, że sprzęgło jest spalone z winy użytkownika i nie zgodził się z ich opinią? Ktoś coś wskórał?
-
- Posty: 90
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 11:56
- Posiadane auto: Insignia B
- Silnik: 2.0 170KM Elite MT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Piotrków Trybunalski
- Województwo: łódzkie
Re: Komunikat "wymagane działanie"
z tego co wiem to Opel dał jasne wytyczne, że sprzęgło jest do wymiany
-
- Posty: 9
- Rejestracja: piątek 13 lip 2018, 10:30
- Posiadane auto: Insignia b
- Silnik: 2.0 CDTI 170KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Komunikat "wymagane działanie"
@Januszz ja też byłem w mmcars Wrocław wczoraj. Rano zostawiłem auto a wieczorem je odbieralem. Niestety ta sama śpiewka. Twierdzą że problem nie występuje. Kiedy odbierałem auto upierałem się że po 3 miesiącach czekania nie przyjmuje takiego tłumaczenia i proszę o dalsze diagnozowanie, niestety podobno mistrza warsztatu ani doradcy którzy zajmowali się moim samochodem już nie było a pan który mi wydawał auto nie był zorientowany. Dzisiaj mieli do mnie dzwonic. Nikt nie oddzwonil a na dodatek przestali odbierać ode mnie telefony...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości