Strona 2 z 2
Re: wyłącznik auto start-stop
: poniedziałek 15 paź 2018, 12:50
autor: jami
Cloud pisze: ↑środa 06 cze 2018, 19:57
W manualu to będzie ten, który na zegarach ci podpowiada który bieg wrzucić.
Ale po co tak kombinować? Zdaje się, że chodzi o przewód, na którym pojawia się napięcie po załączeniu zapłonu. Takich przewodów ogólnie dostępnych jest w aucie więcej (choćby zasilanie gniazda zapalniczki).
Re: wyłącznik auto start-stop
: poniedziałek 15 paź 2018, 13:03
autor: ablu
jami pisze:Cloud pisze: ↑środa 06 cze 2018, 19:57
W manualu to będzie ten, który na zegarach ci podpowiada który bieg wrzucić.
Ale po co tak kombinować? Zdaje się, że chodzi o przewód, na którym pojawia się napięcie po załączeniu zapłonu. Takich przewodów ogólnie dostępnych jest w aucie więcej (choćby zasilanie gniazda zapalniczki).
Dokładnie. Może to być dowolny przewód na którym pojawia się 12V gdy włączony jest zapłon.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Re: wyłącznik auto start-stop
: środa 09 sie 2023, 08:20
autor: qxzerw
Zrobiłem według wskazówek kolegi ablu. Przewody zalutowałem.
- 1691567317064.jpg (160.46 KiB) Przejrzano 1040 razy
Plus po zapłonie wziąłem ze skrzynki bezpieczników. Użyłem rozdzielacza (bypass) bezpiecznika gniazda zapalniczki.
Całość zawinąłem taśmą parcianą.
Układ kupiony w PL:
https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-m ... 0444008549
Insignia B skrzynia manualna.
Wszystko działa jak należy.