Strona 1 z 2
Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
: piątek 01 cze 2018, 13:28
autor: Medalik
Dowiedziałem się że był obszerny test 4 kombi w tej gazecie, niestety nie zdążyłem kupić. Co ciekawe, Insignia okazała się w nim lepsza od Mazdy 6, Renault Talisman i Hyundaia i40. Ktoś może miał okazję się zapoznać i zapadły mu w pamięć jakieś szczególne wnioski/obserwacje?
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
: sobota 02 cze 2018, 06:14
autor: qucze
Proszę Bardzo
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
: sobota 02 cze 2018, 06:16
autor: qucze
Dalej
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
: sobota 02 cze 2018, 06:17
autor: qucze
Dalej
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
: sobota 02 cze 2018, 06:22
autor: qucze
Czytajcie po kolacji każdy post od dołu do góry
Dodano po 40 sekundach:
qucze pisze: ↑sobota 02 cze 2018, 06:22
Czytajcie po kolei każdy post od dołu do góry
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
: wtorek 02 paź 2018, 19:30
autor: Markkofan
qucze pisze: ↑sobota 02 cze 2018, 06:14
Proszę Bardzo
Dzieki. Ciekawa lektura, zwlaszcza ze dotyczy 1.5T manual benzyna. Nie masz moze pdf-a z tym testem?
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
: środa 03 paź 2018, 17:12
autor: odoja
Akurat Mazda w teście jeszcze przed fejsem, także mało świeży ten test jest
ale jak był z czerwca to wtedy był całkiem świeży
na date posta nie spojrzałem:P
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
: sobota 06 paź 2018, 19:07
autor: Cloud
Chwalą wszędzie to zawieszenie a wystarczy trochę nierówności i koła na zakręcie się potrafią oderwać od powierzchni, albo na krótkim wzniesieniu.
W żadnym z poprzednich samochodów tego nie miałem. Ba, w żadnym samochodzie zawieszenie nie pracowało tak głośno!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
: niedziela 07 paź 2018, 18:55
autor: Niebrzyd
@Cloud ja się z Tobą nie zgodzę, z tym, że ja mam Flex Ride i jestem bardzo zadowolony z zawieszania
dla mnie, M6 kombi to najlepsze auto w klasie, ale ma jeden wielki problem, a w zasadzie dwa: mało miejsca w 2 rzędzie siedzeń i mały bagażnik
przykład: musiałem ostatnio przewieźć kosiarkę do serwisu i do złomkosigni weszła bez problemu, a do M6 żony, musiałem składać tylne fotele
w takich testach, powinni również przyznawać punkty za serwis posprzedażowy, a tu Opel dostałby wielkie "0", a M6 max. liczbę punktów
Re: Test kombi w
: poniedziałek 08 paź 2018, 07:46
autor: Markkofan
Cloud pisze: ↑sobota 06 paź 2018, 19:07
Chwalą wszędzie to zawieszenie a wystarczy trochę nierówności i koła na zakręcie się potrafią oderwać od powierzchni, albo na krótkim wzniesieniu.
W żadnym z poprzednich samochodów tego nie miałem. Ba, w żadnym samochodzie zawieszenie nie pracowało tak głośno!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czytajac to co piszesz odnosze wrazenie, ze:
1. Albo masz strasznego pecha i dostales najgorszy egzemplarz Insignii,
2. Albo nie widzisz roznicy miedzy autem rodzinnym a WRC i MB S-klasa...
A to dlatego, ze ja w porownaniu do Passata i Mondeo wybralem wladnie Insignie za caloksztalt, w tym komfort, na ktory skladaja sie praca zawieszenia i wyciszenie wnetrza.
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
: poniedziałek 08 paź 2018, 08:51
autor: Cloud
Markkofan, wcześniej miałem Skodę i Forda.
Zanim kupiłem Insignie jeździłem różnymi autami, bo brałem pod uwagę Superba, M6 i V60 (poprzedniej generacji). Insignie ma najgorsze zawieszenie pod względem głośności pracy.
Co do mojego drugiego zarzutu ciężko mi to porównać z autami podobnej klasy, bo za krótko je testowałem przed wyborem.
Mogę za to śmiało powiedzieć, że i Focus i Octavia 3 mają lepsze zawieszenie. Nawet żona zauważyła, że kiedyś jeździłem prosto, a teraz „tańczę” po tej drodze jak tylko zauważę jakaś studzienkę, albo łate na drodze....
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
: poniedziałek 08 paź 2018, 09:04
autor: radekj
Ty masz wyjątkowy egzemplarz! Z FlexRide Insignia jeździ lepiej niż Mondeo IV i 508 (z tym mam ostatnie doświadczenie).
Re: Test kombi w
: poniedziałek 08 paź 2018, 20:34
autor: jami
Cloud pisze: ↑poniedziałek 08 paź 2018, 08:51
Markkofan, wcześniej miałem Skodę i Forda.
Zanim kupiłem Insignie jeździłem różnymi autami, bo brałem pod uwagę Superba, M6 i V60 (poprzedniej generacji). Insignie ma najgorsze zawieszenie pod względem głośności pracy.
Co do mojego drugiego zarzutu ciężko mi to porównać z autami podobnej klasy, bo za krótko je testowałem przed wyborem.
Mogę za to śmiało powiedzieć, że i Focus i Octavia 3 mają lepsze zawieszenie. Nawet żona zauważyła, że kiedyś jeździłem prosto, a teraz „tańczę” po tej drodze jak tylko zauważę jakaś studzienkę, albo łate na drodze....
Nie ma to jak jeździć za karę Insignią. Współczuję, radzę sprzedać auto.
Ja też mam doświadczenia z różnych aut, a zawieszenie Insigni oceniam bardzo dobrze. Jest w pewien sposób mniej komfortowe niż inne znane mi auta, z drugiej strony gwarantuje świetne prowadzenie, zwłaszcza przy większych prędkościach. Można narzekać na Insignię, ale zapiernicza aż miło i wykręca lepsze czasy tam, gdzie inne zawieszenia się kończą. Zresztą w paru testach potwierdzono, że ciężko nadążyć za nową Insignią. Ja to czuję i doceniam
Nikt mi nie wmówi, że długa podróż autostradą nie jest w Insigni przyjemnością
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
: poniedziałek 08 paź 2018, 20:42
autor: Cloud
To fakt, Jami - Iśka jedzie jak po sznurku.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Test kombi w
: poniedziałek 08 paź 2018, 21:29
autor: wassermann
jami pisze: ↑poniedziałek 08 paź 2018, 20:34
Nikt mi nie wmówi, że długa podróż autostradą nie jest w Insigni przyjemnością
Jak na tę półkę cenową - to jest przyjemnością. Pewność + komfort. Ale jedno auto ją przewyższa - poprzednia Insignia
Porównuję swoją obecną z 2.0T 4x4 MY2016. Poprzedniczka była jeszcze lepszym krążownikiem. Ale nowa jest zwinniejsza.
M.