Hamulce w Insignii B FL
: czwartek 21 paź 2021, 14:30
Wczoraj widziałem demo Insi B z silnikiem 2.0 CDTI 174 KM na dużych 20" kołach.
Od razu dostrzegłem śmiesznie małe tarcze z tyłu - lite (niewentylowane). Poszperałem w konfiguratorze i wychodzi na to, że Opel wprowadził nowy system hamulcowy mieszający dotychczasowy system 17" (J61) (czyli 321 went. P /315 went. T) z najmniejszym 16" (J60). W efekcie z przodu zostały tarcze 321 mm, ale z tyłu pojawiła się bieda-tarczka 292 mm lita (jak kiedyś w najsłabszych wersjach.) Wychodzi na to, że jest tak również w 2.0T, oraz niezależnie od nadwozia GS/ST, ale naocznie nie miałem okazji się przekonać. Oznaczenie nowego systemu to J17.
Kolejna gówniana oszczędność...
M.
Od razu dostrzegłem śmiesznie małe tarcze z tyłu - lite (niewentylowane). Poszperałem w konfiguratorze i wychodzi na to, że Opel wprowadził nowy system hamulcowy mieszający dotychczasowy system 17" (J61) (czyli 321 went. P /315 went. T) z najmniejszym 16" (J60). W efekcie z przodu zostały tarcze 321 mm, ale z tyłu pojawiła się bieda-tarczka 292 mm lita (jak kiedyś w najsłabszych wersjach.) Wychodzi na to, że jest tak również w 2.0T, oraz niezależnie od nadwozia GS/ST, ale naocznie nie miałem okazji się przekonać. Oznaczenie nowego systemu to J17.
Kolejna gówniana oszczędność...
M.