Strona 1 z 1

OKIEM DEALERA - OPEL FREE TO MOVE (DRIVE PLAN 2019)

: wtorek 14 maja 2019, 10:02
autor: FPWroclaw
OPEL FREE TO MOVE (DRIVE PLAN 2019)

Witajcie,

Oficjalnie startujemy z nowym-starym produktem finansowania nowych samochodów marki Opel.

Program Free2Move Lease (F2ML) – zastępujący obecny program Opel Drive Plan (ODP)

Program Free2Move Lease ma na celu zaoferowanie klientom Biznesowym z grupy Małych i Średnich Przedsiębiorstw bardzo atrakcyjnej raty wzbogaconego leasingu operacyjnego na wybrane, najpopularniejsze modele Opla. Program oparty jest na leasingu operacyjnym z serwisem i gwarantowaną wartością rezydualną.
Partnerem businessowym obsługującym program jest Firma Arval Polska która z dniem dzisiejszym staje się operatorem programu.

1.USŁUGI SKŁADOWE W PROGRAMIE Free2Move Lease:
- FINANSOWANIE (STAŁE RATY),
- ZRYCZAŁTOWANY SERWIS W ASO OPEL W OKRESIE TRWANIA UMOWY (PRZEGLĄDY, NAPRAWY EKSPLOATACYJNE I POGWARANCYJNE),
- LIKWIDACJA SZKÓD W ASO,
- SAMOCHÓD ZASTĘPCZY NA CZAS NAPRAWY BLACHARSKO - LAKIERNICZEJ,
- PAKIET UBEZPIECZEŃ PZU OPEL,

- OPONY WRAZ ZE SKŁADOWANIEM, WYMIANĄ I LOGISTYKĄ (KLASY MEDIUM LUB PREMIUM - OPCJONALNA USŁUGA),

2. OPONY
Opony klasy medium będą instalowane do kół o rozmiarze do 16’ włącznie i są to opony marek: Firestone, Fulda, Kleber. Opony marki klasy premium są montowane do kół o rozmiarze od 17’ włącznie i są to opony marek Goodyear, Bridgestone, Michelin lub opony innych producentów o porównywalnej jakości.

3. UBEZPIECZENIE
Wieloletnie pakiety promocyjne: zryczałtowane stawki dla wszystkich modeli marki Opel wg. aktualnej oferty ubezpieczeń PZU Opel przesyłanej Dealerom przez agenta ubezpieczeniowego Promesa Plus – oferta aktualna na dzień ogłoszenia biuletynu:
• ubezpieczenie dwuletnie – stawka wynosi 6,9% sumy ubezpieczenia
• ubezpieczenie trzyletnie – stawka wynosi 9,7% sumy ubezpieczenia
• ubezpieczenie czteroletnie – stawka wynosi 12,5% sumy ubezpieczenia

4. PRZYKŁADOWE RATY
Przykładowe raty skalkulowane zostały dla opłaty wstępnej (OW) wynoszącej 10%. Raty podane poniżej są poglądowe i służą do poinformowania klienta o wysokości raty w programie F2ML. Wiążąca oferta dla klienta powinna być każdorazowo przygotowana za pomocą kalkulatorów
Przykładowe raty (z uwzględnieniem wszystkich składowych)
Obrazek

Klient może wybrać dogodną dla niego wysokość opłaty wstępnej, która w programie F2ML może wynosić od 0% do 30%. W przypadku zmiany wysokości opłaty wstępnej należy przekalkulować ofertę leasingową dla klienta korzystając z kalkulatora udostępnionego przez operatora programu.

UWAGA! Programem objęte są samochody z roku produkcji 2019.

Okres trwania umowy może wynosić 24, 36 lub 48 miesięcy z łącznym limitem przebiegu od 20 do 210 tys. km. Przebieg wprowadzany w kalkulatorze odnosi się do rocznej wartości stąd maksymalne limity przebiegu wynoszą:
- 200 tys. km dla kontraktu 24 m-cznego (2 lata x 100 tys km)
- 210 tys. km dla kontraktu 36 m-cznego (3 lata x 70 tys km)
- 210 tys. km dla kontraktu 48 m-cznego (4 lata x 52.5 tys km)

Istnieje możliwość odkupu samochodów po kontrakcie, zarówno przez klienta jak i dealera.

Zapraszam do dyskusji a zainteresowanych do wycen - rabaty na Opel Drive Plan zawsze plasowały się na czele stawki zniżek Opla - nie inaczej jest i w przypadku Free to Move.

Pozdrawiam

Re: OKIEM DEALERA - OPEL FREE TO MOVE (DRIVE PLAN 2019)

: wtorek 14 maja 2019, 16:42
autor: Cloud
Miałeś okazje porównać cenę ODP z nowym produktem przy tej samej cenie samochodu? Wyszła jakaś różnica?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: OKIEM DEALERA - OPEL FREE TO MOVE (DRIVE PLAN 2019)

: środa 15 maja 2019, 07:24
autor: FPWroclaw
Jeszcze nie porównywalny ale zleciłem zrobienie takiej kalkulacji na wcześniej oferowanym w ODP.

Re: OKIEM DEALERA - OPEL FREE TO MOVE (DRIVE PLAN 2019)

: środa 15 maja 2019, 07:37
autor: wassermann
Cała zmiana wzięła się zapewne z tego, że zamiast Idea Getin Leasing, jaki był pod spodem ODP, teraz jest leasing mobilny Arval - BNP Paribas. Czyli bank francuski. Raz, że moneta wpada do kieszeni Francuzów, a dwa, że Idea ma problemy.

M.

Re: OKIEM DEALERA - OPEL FREE TO MOVE (DRIVE PLAN 2019)

: środa 15 maja 2019, 12:13
autor: Mario
Bez podania wartości samochodu to zestawienie nic nie mówi, wysokość raty zależy od ceny samochodu i jego wyposażenia a tu tego nie ma

Re: OKIEM DEALERA - OPEL FREE TO MOVE (DRIVE PLAN 2019)

: środa 15 maja 2019, 12:20
autor: Cloud
Jest wersja i silnik. Na sto procent to cena bazowa danej wersji, bez żadnych dodatków.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

OKIEM DEALERA - OPEL FREE TO MOVE (DRIVE PLAN 2019)

: środa 15 maja 2019, 12:36
autor: Mario
No właśnie, baza, a kto kupuje bazę ?? Zawsze coś się dobiera. Ze swojego przykładu mogę powiedzieć, że z tej bazy ( u mnie 160 tys. zł) zrobiłem 211 tys. zł, wiec wg mnie te raty to tylko taki pogląd, faktyczna ich wysokość zależeć będzie od końcowej ceny samochodu.

Re: OKIEM DEALERA - OPEL FREE TO MOVE (DRIVE PLAN 2019)

: środa 15 maja 2019, 13:12
autor: wassermann
Spory wpływ na wysokość raty, nawet większy niż pewne różnice w oprocentowaniu, ma aktualna na dzień wyceny przewidywana wartość końcowa samochodu. Insignia zdaje się nie zapewnia najlepszych parametrów w tej kwestii. Nie wiem wszakże, czy taka wartość brana jest ze wspólnej dla wszystkich banków bazy centralnej, czy też każdy bank prowadzi swoje własne prognozy.
Przerabiałem to w ub. roku, gdy miałem już w ręku kalkulację/ofertę ODP poczynioną w dniu złożenia zamówienia, samochód się produkował, a umowę leasingu miałem podpisać dopiero przed jego odbiorem. W międzyczasie wyceny Insignii zleciały. Dealer był w porządku i zostawił mi parametry z kalulacji ofertowej na dzień zamówienia auta. Ale gdybym chciał zmienić dowolny parametr (np. okres leasingu albo choćby procent udziału własnego), no to kalkulacja musiałaby odbyć się od nowa na już mniej korzystnych warunkach.

M.

Re: OKIEM DEALERA - OPEL FREE TO MOVE (DRIVE PLAN 2019)

: poniedziałek 08 lip 2019, 10:05
autor: longman
Dla mnie niezrozumiałe w ODP były/są zasady dot. ubezpieczenia, na którym w 2018 straciłem 1.5k w skali roku - PZU vs. mój Agent (wychodziło Generali).

Do tego w tym roku dowiedziałem się że ubezpieczenie w ODP mogłem wziąć u innego dealera i podobno nadal tak można zrobić.
Z tego co wiem, to nadal nie ma opcji na ubezpieczenie zewnętrzne, nawet w kolejnym roku ODP, co w porównaniu do VW czy Skody jest słabe (uwzględniając dodatkową opłatę w Getinie za ubezp. zewnętrzne).

Ubezpieczając auto w ODP mogłem wykupić polisę na rok albo na 3 lata w moim przypadku i o ile przy rocznej polisie mogłem zapłacić w dwóch ratach (co się w sumie nie opłacało), to przy polisie na 3 lata musiałem wyskoczyć z niemal 12k PLN - nie było opcji rozbicia płatności nawet na dwie raty...

Jestem ciekaw jak będzie wyglądało zdanie auta za 2 lata, za co będę musiał dopłacać, np. za rysy na lakierze wodnym, który można porysować 'paznokciem' ;)