Witam
Mam stuki w układzie kierowniczym są takie same na zapalonym silkniku jak i zgaszonym, przy ruszaniu kierownicą lewo-prawo.
Oczywiście wiem że może to być luz na przekładni ale jak to dokładnie sprawdzić bo rownie dobrze może być to zużyty któryś z innych elementów układu kierowniczego, Przy ty, wyczuwam porczas hamowania delikatne wibracje na kierownicy - myślałem że to tarcze bo już miałem stare i je wymieniłem na nowe ale problem nadal pozostał.
Może doświadczenie szanownych użytkowników pomoże rozwiązać mój problem.
Pozdrawiam
Stuki w układzie kierowniczym
-
- Posty: 84
- Rejestracja: wtorek 24 lip 2018, 10:49
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 /260KM, AT8, 4x4
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Waw
- Województwo: mazowieckie
Re: Stuki w układzie kierowniczym
Hej Cyberda.
Chyba Ci nie pomożemy. Domniemam, że Twoja Insi jest chyba pierwszej generacji a my tutaj habilitujemy się z nowszą wersją.
Ale miło, że jesteś z nami-wszak problemy natury technicznej mogą nas zbliżyć. Niedługo pewnie podobne kłopoty dopadną nasze autka:)
Chyba Ci nie pomożemy. Domniemam, że Twoja Insi jest chyba pierwszej generacji a my tutaj habilitujemy się z nowszą wersją.
Ale miło, że jesteś z nami-wszak problemy natury technicznej mogą nas zbliżyć. Niedługo pewnie podobne kłopoty dopadną nasze autka:)
-
- Posty: 338
- Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wro
- Województwo: DLN
Re: Stuki w układzie kierowniczym
Zamykam temat, bo nie dotyczy Inisigni B.
@cyberda Musisz poszukać pomocy na innych forach niestety.
@cyberda Musisz poszukać pomocy na innych forach niestety.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości