Dwie akcje naprawcze

Wszystkie Zlokalizowane Problemy, a także Akcje Serwisowe i Naprawcze dotyczące Nowej Insignii
wassermann
Posty: 733
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Dwie akcje naprawcze

Postautor: wassermann » środa 08 kwie 2020, 13:59

Niemiaszki napisały, że akcja z przewodami dotyczy 2-litrowych diesli. Remedium jest montaż separatorów. Skoro u Ciebie @WuDoRa ich nie zamontowali, to znaczy że nie podlegałeś akcji, a ASO się nie zna :) Gdybyś podlegał, to musieliby wdrożyć środki zaradcze (zamontować obejmy na przewodach), a nie tylko coś tam pogmerać łapą (przestawi się na pierwszej dziurze).

https://www.kfz-rueckrufe.de/zwei-rueck ... gnia/7500/

A tutaj lista wszystkich problemów z Insignią B (a także A - w przypadku akcji z tymi przewodami dotyka to również Insignii A z takim samym dieslem prod. od 2016):

E19-1900420 (20-C-031)
Możliwe pęknięcia rurki zwrotnej oleju z turbosprężarki
Engine oil from a crack-prone oil return pipe may come into contact with hot exhaust parts and cause a fire. Oil might also leak onto the road.
The Opel Insignia models affected by this recall were manufactured between 2 May 2017 and 21 February 2019.

E191905110 (20-C-012)
Przewody paliwowe ocierające o wspornik
The fuel hose may be damaged by contact with a support bracket. As a result, fuel may leak, increasing the risk of fire.
The Opel Insignia models affected by this recall were manufactured between July 2016 and November 2018.

E191903561 (19-C-111)
Wadliwe obręcze kół
Defective production of the wheel rims may result in reduced wall thickness and subsequent cracks.
This may lead to loss of control over the vehicle increasing the risk of an accident.
The Opel Insignia models affected by this recall were manufactured between 13 and 29 August 2019.
(Tylko 124 samochody, głównie z rynku niemieckiego. Nie wiadomo, o który wzór felg chodzi).

E191903470 (19-C-126)
Błąd w spawaniu elementów przednich foteli
As a result of a production error, the cross member of the front seat structure has been welded incorrectly. This could lead to the seat not having the required crash behaviour in the event of an accident, increasing the risk of an injury.
The Opel Insignia models affected by this recall were manufactured in July and August 2019.

E181803131 (19-C-031)
Wadliwe uszczelnienie pompy hamulcowej
Defective sealing may cause an internal leakage on the brake master cylinder. This may increase the braking distance, possibly leading to an accident.
The affected Opel Insignia B vehicles are from the model year 2018, equipped with the 1.6l diesel engine and manual transmission.

E181800110 (18-C-077)
Ocieranie przewodu paliwa o pompę
A clip of the fuel line bundle might chafe against the fuel pump hose. This could result in fuel leaks, posing a risk of fire.
The recall affects the Model year 2018 vehicles produced until September 2018.A clip of the fuel line bundle might chafe against the fuel pump hose. This could result in fuel leaks, posing a risk of fire.

E181800210 (18-C-063)
Wadliwe uszczelnienie, wilgoć w centralnym zamku
Defective sealing may lead to moisture penetrating the central locking control unit. This could result in a short-circuit and the melting of the door-locking plug, possibly leading to a fire.
The recall affects vehicles produced between February 2017 and March 2018.

E18-180159 (18-C-059)
Wadliwe uszczelnienie w doprowadzeniu oleju do turbosprężarki
A wrongly-fitted sealing ring may lead to oil leakage on the turbo oil-line. The leaking oil may ignite and cause a fire.
The recall affects vehicles produced between 17. 1. 2018 – 4. 4. 2018.

E181801610 (18-C-066)
Luźne mocowanie przednich pasów bezpieczeństwa do gniazda
The crimp connection of the front seat belt buckles may be loose.
As a consequence, the seat belt buckles may separate from the seat frame in the event of an accident.
Model year: 2017

E181800610 (18-C-031)
Niewłaściwe poprowadzenie tylnych pasów bezpieczeństwa do punktu kotwiczenia
The outer rear seat-belts may be incorrectly routed at the anchor point. In case of a frontal collision, this could lead to a higher load than that for which the belt system is designed, or allow the passenger to slip underneath the seat-belt.
The recall affects Model year 2018 vehicles.

https://ec.europa.eu/consumers/consumer ... rch&lng=en

M.

Awatar użytkownika
WuDoRa
Posty: 29
Rejestracja: piątek 12 kwie 2019, 14:40
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 1.6 Turbo 200KM
Rocznik auta: 2019
Miasto: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie

Re: Dwie akcje naprawcze

Postautor: WuDoRa » środa 08 kwie 2020, 14:28

No ja tam nie wiem. Przy wpisywaniu VIN-u wyskoczyły DWIE akcje naprawcze. I przewody nie były "pogmerane", tylko wymontowane i zamontowane prawidłowo, tak żeby nie miały szansy się stykać...
Obrazek

wassermann
Posty: 733
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Dwie akcje naprawcze

Postautor: wassermann » środa 08 kwie 2020, 15:08

Czyli jak zwykle nas oszukują i nikt nic nie wie! Ta akcja z przewodami, ogłoszona w tym roku, serio dotyczy diesli 2.0, bo zahacza nawet o poprzedni model Insignii z tym samym silnikiem. A inny silnik = inny przebieg przewodów.
Jeszcze oprócz akcji naprawczych są akcje zaradcze, to inna para kaloszy (nie wymagają ogłaszania).

A że mają bajzel, to wystarczy przywołać przykład przejścia z oleju Dexos 2 na Dexos 1 Gen. 2 w silnikach benzynowych. Przez jakiś czas istniała w każdym ASO swobodna interpretacja nowych wytycznych. Potem jeszcze taki bałagan był (i pewnie nadal jest) z dolewaniem preparatu do paliwa (przy wymianie oleju w silnikach benz.)

M.

rahv
Posty: 549
Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0D 170KM AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie

Re: Przekladnia M32 w Insignii B

Postautor: rahv » piątek 24 kwie 2020, 16:20

Dzisiaj Isia Diesel była na akcji i przewody głęboko przetarte poszły do wymiany. Przebieg 73500 km.

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: Dwie akcje naprawcze

Postautor: jami » piątek 24 kwie 2020, 17:16

bardzo ciekawa sprawa z tymi przewodami. Jedni piszą, że mieli "głęboko przetarte", u mnie nie było żadnych przetarć...
Dystanse oczywiście założone, jak widać na zdjęciach we wcześniejszych postach


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości