onSTAR

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o karoserii i nadwoziu w Nowej Insignii
Awatar użytkownika
siejeje
Posty: 186
Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2017, 22:58
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 1.5 165KM AT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolskie

Re: onSTAR

Postautor: siejeje » poniedziałek 09 lip 2018, 14:02

@radekj odinstaluj i zainstaluj aplikację ponownie.

Awatar użytkownika
radekj
Posty: 436
Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolska

Re: onSTAR

Postautor: radekj » poniedziałek 09 lip 2018, 16:10

Dzięki Panowie! Odinstalowanie pomogło. Idę się bawić :D

Cezar_2017
Posty: 234
Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
Posiadane auto: Insignia GS Elite
Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
Rocznik auta: 2017
Miasto: Miasto
Województwo: podlaskie

Re: onSTAR

Postautor: Cezar_2017 » wtorek 10 lip 2018, 13:01

U mnie się naprawiło się samo po trasie 300 km. Działa aplikacja i strona www. Jak ktoś ma w apce kod 214 to trzeba zrobić dłuższą trasę.

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: onSTAR

Postautor: Cloud » wtorek 10 lip 2018, 14:33

Może to jest związane ze zbyt niskim napięciem w akumulatorze? Po dłuższej trasie się po prostu doładował i „włączył” odbiorniki z najniższym priorytetem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Cezar_2017
Posty: 234
Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
Posiadane auto: Insignia GS Elite
Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
Rocznik auta: 2017
Miasto: Miasto
Województwo: podlaskie

Re: onSTAR

Postautor: Cezar_2017 » wtorek 10 lip 2018, 16:32

Może któź to wie. Pani z Onstara miała możliwość aktualizacji, więc łączność z autem była.

hekso
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek 22 sty 2018, 18:44
Posiadane auto: Insignia B GS Elite
Silnik: 2.0 DTH 170 KM, AT8
Rocznik auta: 2017
Miasto: Miasto?
Województwo: Województwo?

Re: onSTAR

Postautor: hekso » sobota 14 lip 2018, 11:52

Byłem w serwisie, wyjęli baterię OnStara (podobno jest gdzieś za schowkiem). Odłączali aku samochodu - nic nie pomogło na niedziałającą aplikację / dostęp przez stronę. Aplikacja się nie odświeża, na stronie www status z 30.04.. Przejechanie dłuższych tras nic nie daje - przez 11 tys. km już nic nie pomogło (trasy od 300-750 km). Ponownie zgłoszone do OnStar (mówili, że mają coraz wiecej takich zgłoszeń). Niby mają dziś dzwonić z "rozwiązaniem". Wg mnie to nie wina auta i komunikacji tylko tego konta użytkownika i jakiś ich serwerowych ustawień. Skoro OnStar widzi wszystko, samochód nie ma żadnych błędów (sprawdzali w serwisie), wszystko gra, to ewidentnie problem z tymi kontami. Ktoś wie jak odłączyć konto od auta? Może stworzenie nowego pomoże..

hekso
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek 22 sty 2018, 18:44
Posiadane auto: Insignia B GS Elite
Silnik: 2.0 DTH 170 KM, AT8
Rocznik auta: 2017
Miasto: Miasto?
Województwo: Województwo?

Re: onSTAR

Postautor: hekso » czwartek 19 lip 2018, 06:35

Zadzwonili z OnStar, że mam jechać znowu do serwisu bo wymienią jednak cały hardware od OnStar. Myśleli nad tym przez 5 dni...

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 478
Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
Rocznik auta: 2022
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: onSTAR

Postautor: admin » czwartek 19 lip 2018, 11:16

Dzisiaj dostałem maila od OnStar - w chwili obecnej przedłużając o 1 mc OnStar - mam 1 mc dodatkowy za darmo - taka wakacyjna promocja.
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4

Awatar użytkownika
LEM
Posty: 284
Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: 1.5T 165KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: Wielkopolskie

Re: onSTAR

Postautor: LEM » poniedziałek 03 wrz 2018, 12:12

Cześć.
Pytanie do osób po pierwszym przeglądzie. Czy myOpel i onstar pokazują Wam zaktualizowane terminy/przebiegi następnego przeglądu? U mnie mimo, że przegląd wykonany w lipcu, to na myOpel i stronie OnStar mam info, że kolejny przegląd w lipcu 2019 przy 60000 oraz, że przekroczony termin przeglądu lipiec 2018 przy 30000 km. No i cały czas wiadomość, zachęcająca do umówienia się na zaległy przegląd.

ASO twierdzi, że oni wszystko w systemach mają OK i wszystko sprawdzili. Kazali dzwonić do onStar. OnStar twierdzi, że oni przebiegu nie tykają i to serwis wklepuje te dane. I tak w koło macieju...

Piotr_Ww
Posty: 261
Rejestracja: sobota 21 paź 2017, 18:37
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: F20DVH AT8
Rocznik auta: 2021
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: onSTAR

Postautor: Piotr_Ww » poniedziałek 03 wrz 2018, 14:05

Mialem to samo, z tego co rozumiem Onstar pobiera informacje z myopel. Tez dlugo sie nie aktualizowało. Teraz juz pokazuje, ale dalej bzdury poniewaz system traktuje wymianę oleju między przegladami jako przegląd. I tak: wedlug Onstar i Myopel przeglad mam zrobic przy przebiegu 81tys. km, a rozrzad przy 171 tys. km. Ostatni przeglad oczywiscie zrobilem na 30 tys. km. Teraz mam zrobione 52 tys. km.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka


Tomi
Posty: 97
Rejestracja: piątek 11 sie 2017, 14:40
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 1.5T 165KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolskie

Re: onSTAR

Postautor: Tomi » poniedziałek 03 wrz 2018, 19:25

Ja robiłem przegląd w lipcu przy około 15 tyś. Na onstar mam termin następnego na lipiec 2019 przy przebiegu 44650 przekroczony termin nic. Wygląda że wszystko ok. przy czym dodam że nie przedłużyłem abonamentu na onstar.Na myOpel mam dokładnie to samo.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości