onSTAR

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o karoserii i nadwoziu w Nowej Insignii
Cezar_2017
Posty: 234
Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
Posiadane auto: Insignia GS Elite
Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
Rocznik auta: 2017
Miasto: Miasto
Województwo: podlaskie

onSTAR

Postautor: Cezar_2017 » czwartek 05 lip 2018, 08:55

Od poniedziałku nie mogę ani w aplikacji myOpel ani na stronie Onstara odświeżyć danych z pojazdu. Dzwoniłem do onstara i nic nie zdziałali. I zastanawoam się czy to kwestia sprzętu w samochodzie czy wina leży po stronie łącza danych samochód - onstar. Operator potrafi wymusić aktualizację, ale ja nie mam możliwości. Panowie czy któryś z Was może ma podobne problemy.

Awatar użytkownika
LEM
Posty: 284
Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: 1.5T 165KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: Wielkopolskie

Re: onSTAR

Postautor: LEM » czwartek 05 lip 2018, 09:21

Też tak miałem jakiś czas temu, przeszło samo. Z kolei po ostatnim przeglądzie w ASO nie mogę na myOpel zobaczyć raportu technicznego i historii serwisowej...

Awatar użytkownika
pancer
Posty: 678
Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
Posiadane auto: Insignia ST Elite
Silnik: 1.5 165KM MT6
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: onSTAR

Postautor: pancer » czwartek 05 lip 2018, 09:32

O mnie na komórce działa przed chwilą sprawdziłem.

hekso
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek 22 sty 2018, 18:44
Posiadane auto: Insignia B GS Elite
Silnik: 2.0 DTH 170 KM, AT8
Rocznik auta: 2017
Miasto: Miasto?
Województwo: Województwo?

Re: onSTAR

Postautor: hekso » czwartek 05 lip 2018, 18:33

Ja mam to samo. Po kontakcie z OnStar oni widzą wszystko jak należy, działa zdalne zamykanie/otwieranie drzwi, diagnostyka, widzą aktualny przebieg itd.. Mi za to wisi status pojazdu od 30.04.2018.. i za groma nie chce się odświeżyć (ani przez przeglądarkę ani aplikacja mobilna). W aplikacji mobilnej po pewnym czasie mielenia wyskakuje błąd: "Nie można pobrać danych diagnostycznych z pojazdu. Przejedź pewien dystans i spróbuj ponownie. (214)" - przejechałem jakieś 7tys. km i nie pomogło :D Drugi błąd - po kilku odświeżeniach to: "Błąd systemowy. Spróbuj ponownie później. Jeżeli problem będzie się powtarzać, skontaktuj się z Pomocą techniczną w celu uzyskania pomocy. (901)" - Temat wałkowany przez miesiąc czasu z pomocą techniczną OnStar - cudowali z resetem konta, przywróceniem ustawień fabrycznych OnStar, wyczyszczeniem danych aplikacji w telefonie itd. - nic nie pomogło. W końcu zadzwonili i poprosili, żebym pojechał do serwisu w celu "zresetowania modułu OnStar w samochodzie poprzez wyjęcie baterii". Jeszcze nie miałem czasu tam podjechać, więc dalej mi nie działa i nie wiem czy to pomoże... trochę wkur******e.. ale cóż.

Cezar_2017
Posty: 234
Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
Posiadane auto: Insignia GS Elite
Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
Rocznik auta: 2017
Miasto: Miasto
Województwo: podlaskie

Re: onSTAR

Postautor: Cezar_2017 » piątek 06 lip 2018, 09:56

To nie problem z modułem, skoro oni widzą aktualne dane pojazdu i mogą te dane odświeżyć ręcznie. Mi operatora mówiła, że u mnie na koncie jest bardzo dużo błędów i zapytała się jak często korzystam z niebieskiego przycisku. Moim zdaniem onstar generuje zbyt dużo zapytań do samochodu w odpowiedzi na żadanie aktualizacji danych. Ale dlaczego oni mogą aktualizować dane a my nie to nie wiem.

Cezar_2017
Posty: 234
Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
Posiadane auto: Insignia GS Elite
Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
Rocznik auta: 2017
Miasto: Miasto
Województwo: podlaskie

Re: onSTAR

Postautor: Cezar_2017 » sobota 07 lip 2018, 20:08

Miałem tel z onstara. Tak jak u @hekso zalecenie - restart modułu onstar poprzez odpięcie aku. W czwartek jestem umówiony na wizytę. Powiedzieli, że zobaczą i że nie trzeba będzie ponownie wszystkiego ustawiać w navilinku.

hekso
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek 22 sty 2018, 18:44
Posiadane auto: Insignia B GS Elite
Silnik: 2.0 DTH 170 KM, AT8
Rocznik auta: 2017
Miasto: Miasto?
Województwo: Województwo?

Re: onSTAR

Postautor: hekso » poniedziałek 09 lip 2018, 08:07

W piątek lecę na pierwszy przegląd i mają mi to zresetować. Dam znać czy pomogło :)

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: onSTAR

Postautor: andrew » poniedziałek 09 lip 2018, 08:16

u mnie też nie odświeża - nie mam czasu się tym zająć, ale będę czytał co zdziałacie.
A wogóle jest ktoś komu działa normalnie?

Awatar użytkownika
pancer
Posty: 678
Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
Posiadane auto: Insignia ST Elite
Silnik: 1.5 165KM MT6
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: onSTAR

Postautor: pancer » poniedziałek 09 lip 2018, 08:28

U mnie bez problemu działa.

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: onSTAR

Postautor: Cloud » poniedziałek 09 lip 2018, 08:53

Właśnie sprawdzałem. U mnie tez działa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
radekj
Posty: 436
Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolska

Re: onSTAR

Postautor: radekj » poniedziałek 09 lip 2018, 09:31

U mnie OnStar przez przeglądarkę działa. Nie działa przez aplikację myOpel - chyba że to inna aplikacja jest potrzebna?
Ktoś gdzieś mówił/pisał że można zdalnie otworzyć auto / włączyć światła z telefonu?

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: onSTAR

Postautor: andrew » poniedziałek 09 lip 2018, 10:42

radekj - ja mogę otworzyć zdalnie i zamknąć oraz zatrąbić z aplikacji myOpel, niestety dane dotyczące auta nie odświeżają się.

Awatar użytkownika
LEM
Posty: 284
Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: 1.5T 165KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: Wielkopolskie

Re: onSTAR

Postautor: LEM » poniedziałek 09 lip 2018, 11:07

Ja również i dane na dzień dzisiejszy mi się odświeżają i z tel i ze strony. Aczkolwiek już niedługo, bo pojutrze wygasa mi OnStar :)

Awatar użytkownika
radekj
Posty: 436
Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolska

Re: onSTAR

Postautor: radekj » poniedziałek 09 lip 2018, 12:08

andrew pisze:
poniedziałek 09 lip 2018, 10:42
radekj - ja mogę otworzyć zdalnie i zamknąć oraz zatrąbić z aplikacji myOpel, niestety dane dotyczące auta nie odświeżają się.
Ale gdzie w aplikacji? Nie widzę przycisków, które by sugerowałyby takie funkcje. :|
Wrzuci jakiś dobry człowiek zrzut ekranu?

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: onSTAR

Postautor: andrew » poniedziałek 09 lip 2018, 12:18

zaraz zrobimy :)
Załączniki
Screenshot_20180709-141351.jpg
Screenshot_20180709-141351.jpg (226.41 KiB) Przejrzano 3715 razy


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości