onSTAR
-
- Posty: 234
- Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto
- Województwo: podlaskie
onSTAR
Od poniedziałku nie mogę ani w aplikacji myOpel ani na stronie Onstara odświeżyć danych z pojazdu. Dzwoniłem do onstara i nic nie zdziałali. I zastanawoam się czy to kwestia sprzętu w samochodzie czy wina leży po stronie łącza danych samochód - onstar. Operator potrafi wymusić aktualizację, ale ja nie mam możliwości. Panowie czy któryś z Was może ma podobne problemy.
- LEM
- Posty: 284
- Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wielkopolskie
Re: onSTAR
Też tak miałem jakiś czas temu, przeszło samo. Z kolei po ostatnim przeglądzie w ASO nie mogę na myOpel zobaczyć raportu technicznego i historii serwisowej...
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: onSTAR
O mnie na komórce działa przed chwilą sprawdziłem.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: poniedziałek 22 sty 2018, 18:44
- Posiadane auto: Insignia B GS Elite
- Silnik: 2.0 DTH 170 KM, AT8
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Województwo?
Re: onSTAR
Ja mam to samo. Po kontakcie z OnStar oni widzą wszystko jak należy, działa zdalne zamykanie/otwieranie drzwi, diagnostyka, widzą aktualny przebieg itd.. Mi za to wisi status pojazdu od 30.04.2018.. i za groma nie chce się odświeżyć (ani przez przeglądarkę ani aplikacja mobilna). W aplikacji mobilnej po pewnym czasie mielenia wyskakuje błąd: "Nie można pobrać danych diagnostycznych z pojazdu. Przejedź pewien dystans i spróbuj ponownie. (214)" - przejechałem jakieś 7tys. km i nie pomogło Drugi błąd - po kilku odświeżeniach to: "Błąd systemowy. Spróbuj ponownie później. Jeżeli problem będzie się powtarzać, skontaktuj się z Pomocą techniczną w celu uzyskania pomocy. (901)" - Temat wałkowany przez miesiąc czasu z pomocą techniczną OnStar - cudowali z resetem konta, przywróceniem ustawień fabrycznych OnStar, wyczyszczeniem danych aplikacji w telefonie itd. - nic nie pomogło. W końcu zadzwonili i poprosili, żebym pojechał do serwisu w celu "zresetowania modułu OnStar w samochodzie poprzez wyjęcie baterii". Jeszcze nie miałem czasu tam podjechać, więc dalej mi nie działa i nie wiem czy to pomoże... trochę wkur******e.. ale cóż.
-
- Posty: 234
- Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto
- Województwo: podlaskie
Re: onSTAR
To nie problem z modułem, skoro oni widzą aktualne dane pojazdu i mogą te dane odświeżyć ręcznie. Mi operatora mówiła, że u mnie na koncie jest bardzo dużo błędów i zapytała się jak często korzystam z niebieskiego przycisku. Moim zdaniem onstar generuje zbyt dużo zapytań do samochodu w odpowiedzi na żadanie aktualizacji danych. Ale dlaczego oni mogą aktualizować dane a my nie to nie wiem.
-
- Posty: 234
- Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto
- Województwo: podlaskie
Re: onSTAR
Miałem tel z onstara. Tak jak u @hekso zalecenie - restart modułu onstar poprzez odpięcie aku. W czwartek jestem umówiony na wizytę. Powiedzieli, że zobaczą i że nie trzeba będzie ponownie wszystkiego ustawiać w navilinku.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: poniedziałek 22 sty 2018, 18:44
- Posiadane auto: Insignia B GS Elite
- Silnik: 2.0 DTH 170 KM, AT8
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Województwo?
Re: onSTAR
W piątek lecę na pierwszy przegląd i mają mi to zresetować. Dam znać czy pomogło
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: onSTAR
u mnie też nie odświeża - nie mam czasu się tym zająć, ale będę czytał co zdziałacie.
A wogóle jest ktoś komu działa normalnie?
A wogóle jest ktoś komu działa normalnie?
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: onSTAR
U mnie bez problemu działa.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: onSTAR
Właśnie sprawdzałem. U mnie tez działa.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: onSTAR
U mnie OnStar przez przeglądarkę działa. Nie działa przez aplikację myOpel - chyba że to inna aplikacja jest potrzebna?
Ktoś gdzieś mówił/pisał że można zdalnie otworzyć auto / włączyć światła z telefonu?
Ktoś gdzieś mówił/pisał że można zdalnie otworzyć auto / włączyć światła z telefonu?
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: onSTAR
radekj - ja mogę otworzyć zdalnie i zamknąć oraz zatrąbić z aplikacji myOpel, niestety dane dotyczące auta nie odświeżają się.
- LEM
- Posty: 284
- Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wielkopolskie
Re: onSTAR
Ja również i dane na dzień dzisiejszy mi się odświeżają i z tel i ze strony. Aczkolwiek już niedługo, bo pojutrze wygasa mi OnStar
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: onSTAR
zaraz zrobimy
- Załączniki
-
- Screenshot_20180709-141351.jpg (226.41 KiB) Przejrzano 3769 razy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości